דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוע יש צורך במשאיות ביובית ? 

מאת    [ 09/10/2016 ]

מילים במאמר: 373   [ נצפה 3321 פעמים ]

שאיבות בורות שומן - הגורמים לבעיות, דרכי הפיתרון

בורות שומן משמשים בתי עסק בתחום המזון כגון מסעדות ואולמות אירועים לשם אגירת השומנים הנוצרים על ידי המסעדה בצורה מבוקרת, בהתאם לתקנות משרד הבריאות. בורות השומן מפרידים בין המים אשר ממשיכים לזרום הלאה לבין השומן שצף. בשימוש ארוך טווח השומן עלול לגרום לסתימות בבור, ולכן נדרשות שאיבות בורות שומן תקופתיות כדי לשמור על פעילות תקינה בבור ולמנוע סתימות. אגירת השומן עשויה גם בטווח הארוך לזהם את האדמה ואת מקורות המים, ומכאן חשיבות נוספת לשאיבת בורות שומן תקופתית.

שאיבות ביוב

סתימות בצנרות הביוב נגרמות כתוצאה משומנים ולכלוך או חומרים אחרים הנצמדים לדפנות הצנרת ומונעים זרימה תקינה של מי השפכים בביוב. כך למשל כמות גדולה של שמן לטיגון שנשפך לכיור, מגבונים שזורקים לאסלה, ומיני סוגי פסולת נוספת שמגיעה אל מערכת הביוב, סותמת את הצנרת ומשבשת את הפעילות התקינה. המים מנסים לזרום בכיוון המקורי, אך כאשר קיימת סתימה הם חוזרים על עקבותיהם, וכך נוצרת לעיתים הצפה. בכדי לפתוח את הסתימה ולהסיר את הגורמים המונעים את זרימת המים, מבצעים שאיבות ביוב - משתמשים במשאבות בעלי לחץ מים גבוה המחוברים לביובית ובעזרתן מסירים כל משקע ולכלוך בצנרת הביוב. לאחר תהליך זה, מי השפכים יכולים לזרום כרגיל ובצורה תקינה ללא הפרעות. סיבה נוספת בעבורה הכרחי לבצע פתיחת סתימות ושאיבות ביוב היא כדי למנוע הצטברות של חיידקים ומזיקים נוספים במערכת הביוב הנוצרים במים עומדים, ועלולים להוות מפגע תברואתי מסוכן.

שירותי ביובית לפתיחת סתימות ביוב, מבטיחים פעילות תקינה של מערכת הניקוז לאורך זמן. שאיבות בורות שומן, שאיבות ביוב ופתיחת סתימות המתבצעות תקופתית, מסייעות לפעילות תקינה של מערכת הניקוז, מניעת הצפות, ותקינות תברואתית הן בבתים פרטיים, הן בבתי עסק, ובמיוחד במיוחד בבתי עסק בתחום המזון. כמו כן ראוי לציין, שישנם בעיות נוספות שהטיפול בהם דורש זמן עבודה ממושך, כגון פתיחת קווים בצינורות ראשיים. הווה אומר שאופן התיקון, יותר מורכב. זאת ועוד, ישנם דרכי תיקון נוספים, כגון שימוש במשבות פחות חזקות, העובדות על מצבר חשמלי, אולם, אינם חזקות מספיק כדי כאשר יש הצפה רצינית ומי שפכים רבים על הכביש. אבל, עדין יהיה כדאי לעשות בהם שימש על מנת למנוע סכנות החלקה. כמו כן, אחת הבעיות הנוסות שקיימות מול מי ביוב בכבישים, זה הריח שהציבור צריך לשאת, רי ממש לא נעים, לכן חשוב שאופן השאיבה יהיה מקצועי, וכן הכביש יהיה נקי לאחר מכן.

 

אריק כהן, מפרסם מאמרים על ביובית בחברת ma-group.co.il


cohenarik18@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב