דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


SEO והאינטרנט הגדול 

מאת    [ 08/04/2008 ]

מילים במאמר: 449   [ נצפה 2081 פעמים ]



לפני שנתחיל ב"למה SEO חשוב לאתר שלי?" אסביר לאלו מכם שרק רצו להקים אתר ולחזור הביתה בשלום, מאיפה נובעת השאלה הזו....
הכנסותיו של עסקכם תלויות בכמות האנשים הקונים או משתמשים בו. הדבר מצריך לקוחות פוטנציאליים שיגיעו אליו ולא רק ברגל. אתם רוצים ליצור גישה להמונים לשירותיכם. אז הגיתם רעיון ופתחתם אתר באינטרנט, הערוץ השיווקי האולטימטיבי. אתם אמרתם לעולם, "ברוכים הבאים לעסק שלי!" אז למה הם לא באים?..ואם הם כבר באו- למה הם לא נשארים?
גם כשבניתי את אתרי הקט, הייתי מלא ביטחון ותחושת כיבוש עולמי. לכזה אתר מי לא ירצה להיכנס? ואז הגיעה ההמתנה הגדולה... הבנתי שאי אפשר לחכות שיבואו אליי. עשיתי הכל. שלחתי את כתובת האתר במייל לכל מי שאני מכיר וביקשתי שישלח הלאה, וחיכיתי. כלום לא השתנה, מספר הכניסות היה עלוב למדי, וכמות הזמן שביליתי שם? גם במנועי החיפוש לא מצאתי את עצמי ב-80 דפים הראשונים של התוצאות .כלום. ואז כשהכל נראה אבוד וכמעט יצאתי במסע נקמה אלים במנועי החיפוש, סיפרו לי על SEO. אמרתי SO? What?"", אמרו לי, "לא, לא SO, אלא SEO, קידום אתרים!", "אה...מה זה?" ואז נפתחו עיני...
מבנה מנועי החיפוש קשה מאד להבנה ואלוגריתם הדירוג שלהם היא לרוב חידה סתומה למשתמש הממוצע. לאלו מכם ש"אלוגריתם" העביר צמרמורת של מבחן מתמטיקה בתיכון, זוהי הנוסחה שבעזרתה מנועי חיפוש מחליטים את מיקום אתרך בדפי התוצאות- בעמוד הראשון או המיליון.
הדבר מוביל לשאלה "אז איך בכל זאת ניתן להתקדם לעמוד הראשון של התוצאות? את מי צריך לשחד?!" לנשום. אמנם אין צורך לשחד אף אחד אבל בהחלט יש צורך בהרבה עבודה. כאן נכנס SEO.
העיקרון של קידום אתרים, או בלועזית Search Engine Optimization (SEO), לא קשה להבנה. הוא מסתכם בגדול בארבע נקודות עיקריות: לדעת איך חושבים מנועי החיפוש, לדעת מה הם רוצים, ללמוד טכניקות של אופטימיזציה מוכחות, וליישם את הידע הנלמד שוב ושוב באופן של ניסוי וטעייה.
ליישום SEO מוצלח נדרשים בעיקר שני דברים עיקריים שאין לרובנו: זמן, וידע. ומכיוון שידע דורש זמן לרכישתו, נותרנו עם זמן. אחרי הכל יש עסק לנהל ...
נניח שיש לי זמן מיותר, למה לא לעשות זאת בעצמי?
אפשר, אבל כמו שלא תתלו בעצמכן כרזות ברחבי העיר לפרסום העסק אלא תלכו לחברת פרסום מקצועית, אתרכם הוא עסק הדורש את אותו היחס. לדוגמה, ישנם דברים שלעין הבלתי מקצועית נראים נהדר באתר אך לעין מיומנת ומנוסה בים האתרים המתחרים, זה פשוט טעות שיווקית. מומחה SEO יכול להפיק מאתר העסק שלכם את מלוא הפוטנציאל, ואתם תראו את התוצאות בעסק עצמו.
איך? באמצעות פעולות SEO - קידום אתרים, האתר שלך יהיה נגיש יותר למנועי חיפוש, כגון גוגל ויאהו שהם המובילים, ומיקומו בתוצאות החיפוש יעלה. הדבר יגרום לגדילה במספר הגולשים שייכנס. הבאנו אותם לצלחת אבל צריך שהם גם יאכלו- בקרת תוכן איכותית ושיווקית באתר תבטיח שהם גם יישארו וייהנו מ"צלחת" המוצעת באתר.
שימוש בSEO- זהו הצעד שלכם לעבר הדפים הראשונים במנועי החיפוש והנעת העסק שלכם להצלחה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב