בסיס מיטה נוח כבסיס לשינה טובה
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

בסיס מיטה נוח כבסיס לשינה טובה 

מאת    [ 02/10/2016 ]
מילים במאמר: 393   [ נצפה 1248 פעמים ]

 
 

הכול מסכימים כי הבסיס לאורח חיים בריא מבחינה פיזית ונפשית הוא שינה טובה, כאשר אנחנו ישנים טוב אנחנו ערניים במהלך היום, הרבה יותר אופטימיים וגם הרבה יותר בריאים. שינה משובשת של מספר ימים באה לידי ביטוי במהרה במצב רוח ירוד, תפקוד נמוך יותר של הגוף ותחושה כללית לא טובה.

אם אתם אנכם ישנים טוב בלילה זה הזמן לאבחן את הגורמים לכך ולמצוא את הדרך לשפר את איכות השינה שלכם. כאן תוכלו למצוא טיפים שימושיים לשיפור איכות השינה ובחירת בסיס מיטה איכותי לשנת לילה טובה.

האם המיטה שלי נוחה?

הסביבה בה אנחנו ישנים משפיעה באופן ישיר על איכות השינה, כאשר אדם סובל מבעיות שינה הצעד הראשון יהיה בחינת התנאים בהם הוא ישן החל מהמיטה, המזרון, התאורה בחדר, מזגן וגורמים מפריעים. ההמלצה שלנו לשנת לילה טובה היא בסיס מיטה יציב ואיכותי המספק שינה טובה ונוחה, אם יש לכם בסיס מיטה מתנדנד או חורק זה הזמן להחליף אותו בבסיס מיטה יציב שיעניק לכם תחושת ביטחון ויציבות. נוחות המזרון חשובה גם כן לשנת הלילה שלכם, זה הזמן לשאול האם המזרון שלכם נוח ומתאים בעבורכם?

תאורה בחדר במהלך השינה עלולה להפוך לגורם מפריע, אם אתם אנכם ישנים טוב בחדר עם מנורת לילה דולקת נסו להחליף את מנורת הלילה בגוף תאורה חלש מאוד או לוותר לחלוטין על תאורת הלילה. מחקרים מגלים כי אנחנו ישנים טוב יותר בחדר חשוך. אוורור ומיזוג אוויר חשובים מאוד לשנת לילה טובה, יש המעדיפים לישון בחדר קר ממוזג ויהיו כאלו שלא יוכלו להירדם כאשר המזגן בחדר מופעל.  

מה מפריע לי לישון?

אם אנכם מצליחים לזהות את הגורם לשיבוש שנת הלילה שלכם הפתרון יהיה התנסות בשינויים קטנים בכל יום עד לשלב בו תצליחו לאתר את הגורם המפריע לשנת הלילה שלכם. עד שתצליחו לאתר את הגורם המפריע תוכלו למצוא כאן טיפים שימושיים שיסייעו לכם לישון טוב יותר בלילה.


    • הימנעו משינה במהלך היום. גם כאשר אתם מאוד עייפים במהלך היום עקב שנת לילה משובשת חשוב יהיה לעשות מאמץ שלא להירדם לשנת צהריים, שנת בוקר או שינה של ערב, שינה במהלך היום תשבש את שנת הלילה שלכם עוד יותר.
    • שתייה מרובה במהלך היום חשובה מאוד אך בכל זאת נמליץ לכם שלא לשתות כמות גדולה לפני השינה בכדי שלא תצטרכו לקום מספר פעמים בלילה לביקורים בשירותים.
    • ידעתם כי אלכוהול ועישון פוגעים באיכות השינה? כדאי להימנע משניהם לפני השינה.
    • צריכת קפאין במהלך היום עלולה לפגוע באיכות השינה שלכם, עשו לכם הרגל שלא לצרוך קפאין במהלך שעות אחר הצהריים והערב. 

בסיס מיטה איכותי עשוי עץ אורן מלא כבסיס לשינה בריאה

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב