דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יועץ עסקי - שובר שיוויון ושובר שגרה 

מאת    [ 09/08/2016 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 2121 פעמים ]

יועץ עסקי – שובר שיוויון ושובר שגרה

 

ככל שתקדימו להפנים, כך תקדימו בהשגת תוצאות. הקמת עסק חדש, פיתוח עסק קיים, ניהול עסק וניהול משברים הם עניין מקצועי הדורשים את סיועו של יועץ עסקי.
יועץ עסקי מנוסה הוא שובר שיוויון ושובר שגרה. אתם שקועים עמוק בשגרת העסק שלכם ואתם מוקפים באנשים המחמיאים לכם על מעשיכם. אם אתם קוראים את המאמר הזה, סימן שאתם זקוקים למישהו שיטלטל אתכם, שיוציא אתכם מתוך השגרה ומתוך הקופסה – בועה שבה אתם חיים וייקח אתכם ואת העסק שלכם למחוזות נכונים יותר. בזמן שאתם מתעסקים בחיי היומיום שלכם, יועץ עסקי מנוסה הוא בבחינת "צילום אוויר". יועץ עסקי רואה הרבה יותר רחוק והרבה יותר מקיף את העסק שלכם ובעיקר, את הפוטנציאל שלו. יש לכך שתי סיבות עיקריות: האחת, הוא לא נמצא אתכם בתוך הבועה שלכם, והשנייה, הוא בעל ניסיון של עשרות עסקים בעוד שאתם בעלי ניסיון בעסק אחד.
יועץ עסקי לא צריך להיות נחמד אליכם כמו כל החברים הנמצאים סביבכם והמחמיאים לכם כל היום. יועץ עסקי ייתן לכם חיזוקים רבים ויחמיא לכם, אבל נקודת המוצא שלו אוביקטיבית ותפקידו הוא אחד ויחיד: השגת המטרות שהצבתם בפניו כאשר שכרתם את שירותיו.
כפי שכתבתי בכותרת, יועץ עסקי הוא שובר שיוויון. הוא זה שייתן לעסק שלכם את היתרון היחסי מול המתחרים, ייתן לכם כלים נכונים לניהול מקצועי, מבוקר וכלכלי, ויהווה עבורכם את הבקרה האובייקטיבית ביותר למעשיכם.
חשוב לדעת: אין קיצורי דרך, אין פתרונות קסם והכל נעשה בעבודה רבה. היתרון הוא בכך, שכל אלה נעשים על פי תכנית עבודה מסודרת, עם מטרות, מטלות ולוחות זמנים ותוך בקרה מתמדת של התוצאות.
כאשר כל זה מתנהל נכון, והתקשורת עם היועץ נכונה ושוטפת, תרגישו הקלה משמעותית בעבודה היומיומית שלכם. התחושה שיש על מי למסוך, יש עם מי להתייעץ, יש עם לחלוק הצלחות וקשיים, תשנה את ניהול העסק מן הקצה אל הקצה.
קחו בחשבון שהיועץ לא בא להחליף אתכם. הוא לא מנהל את העסק, הוא לא שותף והוא לא בן משפחה. יועץ עסקי הוא בדיוק כמו התואר שלו: הוא היועץ העסקי שלכם שנמצא שם בשבילכם אבל לא במקומכם. המשפט הזה חשוב ביותר עבורכם כי בכך תשימו את הגבולות והציפיות מעצמכם, ומהיועץ.
אסכם ואומר: יועץ עסקי בעל ניסיון הוא חובה לכל עסק בכל שלב, הוא מהווה יתרון משמעותי מול המתחרים, ממצה את הפוטנציאל העסקי שלכם, ומעניק לכם שקט נפשי שיאפשר לכם להתרכז בדברים החשובים בהם אתם מנוסים ושולטים.

סמי טוויג,  בעל ניסיון רב בניהול עסקים, בליווי עסקים ואנשי עסקים, בפיתוח עסקי ובניהול משברים. כיהן כעוזר שר האוצר, ניהל חברה ממשלתית גדולה והקים את משרד הפרסום טוויג מדיה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב