דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניתוח עפעפיים 

מאת    [ 04/08/2016 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 3045 פעמים ]

ניתוח עפעפיים מי בעצם צריך ניתוח עפעפיים ? ומה זה צניחת עפעפיים ? מדובר על תופעה שהיא שכיחה בה קפל העור שמעל העפעף מחליק למטה על הריסים ויכול לכסות חלק מהעין, דבר שיכול להפריע לראיה ולגרום אי נוחות אסתטית ולכבדות. מי שסובל בעיקר מצניחת עפעפיים הם אנשים מבוגרים יותר, עקב הגיל והזדקנות העור זה מה שהופך לבעיה מטרידה ולא נעימה כלל. מה בכל זאת ניתן לעשות ? האם יש פתרון שיכול לעזור ? ניתוח שמרים את העפעפיים אנו עדים כיום למגוון רחב של ניתוחים פלסטיים ואסתטיים שמשפרים באופן מובהק את חיינו, אחד מהם הוא ניתוח עפעפיים מדובר על ניתוח שכיח. בעקבות צניחת עפעפיים עקב הגיל ואפילו גנטיקה ניתוח עפעפיים יכול להועיל ואף להקל במקרים רבים על מי שעושה זאת. בניתוח שכזה מתבצע חיבור של השריר המרים את העפעף לרקמת העפעף. לרוב ניתוח כזה נעשה ע"י חיתוך בקפל העפעף ומשולבים בו תיקונים קוסמטיים שונים בהתאם למטופל- זאת כאשר מדובר בצניחת עפעפיים אקוטית , אך אם מדובר בצניחת עפעפיים קלה יותר ניתן לבצע את הניתוח דרך לחמית העפעף העליון ללא צורך בחתכים וכך להשיג תוצאה מושלמת לתיקון העפעפיים.  מדוע יש צניחת עפעפיים? כפי שכבר נאמר צניחת עפעפיים היא סיבה גנטית והזדקנות העור אבל קיימות סיבות נוספות שיכולות להתבטא בצניחת עפעפיים כמו: מחלת ניוון שרירים, הורנר וכן מחלות סיסטמיות הפוגעות ביותר ממערכת אחת בגוף. ולכן טרם הניתוח מומלץ מאד להתייעץ עם רופא מומחה שיבדוק וייתן את האות האם במצבים כאלו ואחרים יש לבצע את הניתוח, על סמך בדיקות וממצאים רפואיים כאלו ואחרים יהיה ניתן לקבוע האם אותו מטופל יוכל לעבור את הניתוח.

ההחלמה לאחר ניתוח עפעפיים אורכת כשבעה ימים ואפשר לחזור לפעילות רגילה, במידה ומדובר בניתוח הכולל תפרים, מורידים אותם לאחר שבוע וחשוב להקפיד על הוראות הצוות הרפואי על מנת שהניתוח יוכתר בהצלחה.  סיבוכים אפשריים בניתוח עפעפיים

בסופו של דבר מדובר בניתוח ולכן קיימים סיכונים מסוימים שיכולים להיות לאחר הניתוח וכדאי להיות ערים לכך: כמו בכל ניתוח ולו הפעוט ביותר יכול להיווצר דימום , יובש בעיניים הרגשת אי נוחות מסוימת, אסימטריה, ועוד. אבל כדי שסיבוכים אלו יהיו מועטים ביותר חשוב לבצע ניתוחי עפעפיים במקום מוסמך עם צוות מקצועי וביקורת רפואית עקבית. כך כאשר יש הכוונה וייעוץ או כל שאלה שמטרידה ניתן לפנות אל הצוות הרפואי ולקבל מענה מקצועי ופתרון מהיר.

ד"ר אלן פלג - רופא ומנתח עיניים
מומחה לניתוחים קוסמטיים ורפואיים של העפעפיים ודרכי הדמעות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב