דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהי הדרך המקצועית לחשיפת מותג באינטרנט? 

מאת    [ 01/08/2016 ]

מילים במאמר: 391   [ נצפה 1982 פעמים ]

עסק מבוסס אינטרנט או מותג חייב דרך שיווק נכונה אבל כשמדובר בחשיפת מותג בעל העסק חייב להפנים לא מעט דרכים לשיווק אבל ראשית הקמה של מותג מחייבת תכנון אסטרטגיה. הקמת מותג, תכנון יעדים ל12 חודשים ראשונים, בעצם זו מעין תוכנית עסקית לאתרים שתלווה אותם בדרך לתנועה וכמובן נראות באינטרנט.

איך מקימים מותג?

חיפוש שם המותג - תתפלאו כמה שזה חשוב אך רצוי לא להשקיע יותר מכמה ימים כל תהליך שלוקח ממכם זמן יקר בא על חשבון ביצוע פעולות אחרות.

עיצוב - עיצוב אתרי אינטרנט, עיצוב לוגו של המותג, כתיבת תוכן(פרופיל החברה, היסטוריה, מוצרים וכדומה). עיצוב אריזות המוצר שלכם אם מדובר במוצר פיזי שהינכם שולחים ללקוחות, רצוי שעיצוב יהיה זהה כמו באתר האינטרנט. עיצוב חתימת המייל עם הטמעה של הלוגו, יחד עם קישור לאתר הבית של המותג.

רשתות חברתיות

מותג אינטרנט חייב להיות מחובר עם דפים עסקיים חברתיים, לדוגמא מותג ראוי נמצא ברשתות חברתיות כגון: אינסטגרם, פייסבוק, לינקדאין, טוויטר, פליקר וגוגל+. כל אלו יכילו את העיצוב הזהה שיש באתר אינטרנט, המותג חייב להיות בעל דף עסק בכל אחת צן הרשתות הללו וכמובן קישורים מן אתר הבית של המותג. 

שת"פ

שיתופי פעולה שיש ליישם ברשת האינטרנט: חברות או מותגים שקיימים בנישה של המותג שהינכם מוכרים הם לא בהכרח המתחרה שלכם לעיתים שיתופי פעולה של שני מותגים יכול להניב רווחים לשני הצדדים. טיפ חשוב: נסו למצוא עוסקים בתחום שלכם שאינם נוגדי אינטרס עסקי והציעו להם שיתוף פעולה מעין "תן וקח". השירות שאינכם מסוגלים להעניק יכול לעבור למשתף פעולה בעיסוק שלכם ללא תגמול תזכו לפרגון עסקי הדדי.

המוצר

המוצר הוא זה שמוכר עצמו אבל, ראוי לציין שמניסיון רב בתחום האינטרנט, צפיתי בלא מעט פרויקטים שנכשלו כי לא עברו על הצ'ק ליסט! שזה אומר לא לפספס פרטים, יש מותג יש אתר, יש הכל אבל... המוצר לא מוצג כראוי לו? הוא לא ימכר נקודה. צילום המוצרים + כתיבת התוכן הנכון שמספק מידע על יכולות המוצר הוא פרט לא פחות חשוב ותהליך ההקמה, עיצוב, קידום ועוד. אז מידע חשוב צילום לא פחות, חיסכון בתקציבים עבור המיתוג יפגע במוצר, צילום מוצרים הינו עסק לא זול. אבל תצלום שלא יציג את המוצר שלכם לא ימכר לעולם, תראו לכם ש- IROBOT היה נמכר באתר המותג עם תצלום קטן ובודד, נשמע הגיוני? ממש לא 8 תצלומים שיציגו את המותג שלכם כמו שהוא מוצג במציאות. כמובן צילום מוצרים לאינטרנט חייב להיות על רקע לבן טהור, צילום מוצרים מקצועי מחייב לכל בעל מותג.

בהצלחה!

 

Ofir Aroya Gwebsite




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב