דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השיטה החדשה ליצירת קישורים חיצוניים באמצעות כתיבת תוכן 

מאת    [ 20/07/2016 ]

מילים במאמר: 621   [ נצפה 3118 פעמים ]

עידן הקידום אתרים השתנה מהקצה אל הקצה, מקדמי אתרים שנמצאים שנים בתחום עדים לתהפוכות האדירות שעבר המנוע חיפוש, ובעצם הפך את ההתמודדות בתחרות על הקידום לקשה ומאתגרת מאוד וישנם בעלי עסקים רבים שהתייאשו לחלוטין וחושבים שכיום קידום אתרים אורגני הוא פשוט בלתי אפשרי, רולטה, לפעמים מצליחים ולפעמים ממש לא.

חברות קידום אתרים חוששות להתחייב ללקוחות, לעומתם בעלי עסקים שנכוו חוששים להכניס את היד לכיס ולהתחיל להשקיע בקידום אורגני.

אחד ההיבטים שהשתנו מהקצה אל הקצה הוא היחס של גוגל לקישורים חיצוניים. דווקא מי שהיה שובב בתקופה שהיה ניתן לעבוד על גוגל די בקלות לוקח את הסיפור של יצירת קישורים קשה מאוד. בעוד שבעבר יצירת קישורים הייתה מלאכה של שעה, שעתיים בשבוע, כניסה לעשרות פורומים והוצאת קישורים, הרי שכיום המצב שונה לחלוטין. אתר בעל קישורים נטולי ערך אמתי או גרוע מזה קישורי ספאם יפגע בצורה אנושה. גוגל עלול קרוב לוודאי לדחוק אותו מתוצאות החיפוש כמעט לחלוטין.

מסר חד משמעי של גוגל

המסר המשמעותי של גוגל בשינויי האלגוריתם שלו במשך השנים האחרונות הוא ברור, גוגל רוצה איכות, הוא מחפש כתיבת תוכן איכותית, והוא כבר לא מנוע חיפוש רדוד שבודק תוצאות לפי מילות מפתח החוזרות על עצמן בטקסט בלבד בצפיפות גבוהה, גוגל יודע לזהות מתי תוכן כתוב נכון, מתי הוא מעניין את הגולשים ומתי החשיפה אליו בעלת ערך לקורא.

אז איך משיגים קישורים חיצוניים?

ובכן הדרך הפשוטה ביותר היא פשוט לתת סיבה טובה לאנשים לשתף את התוכן שלכם. ברגע שאנשים מבקרים באתר שלכם וקוראים טקסטים מעניינים הם ירצו לקשר אליו מהאתר שלהם, לקשר מרשתות חברתיות ולתת ערך לגולשים שלהם ולחבריהם.

לדוגמא אם תכתבו טקסט בעל ערך על  "עשר תרגילי כוח שישטיחו לכם את הבטן ב-40 יום", סביר להניח שהטקסט לא יעצור כאן. הטקסט ימשיך להתגלגל ולהתפרסם גם ברשתות חברתיות וגם באתרי בלוגים בעלי נפח תנועה גדול שירצו לחשוף בעצמם את החברים והגולשים למידע החדש והקריטי.

אך מה עושים אם האתר שלכם חדש ואין לכם כלל תנועה?

ראשית האופציה הממומנת היא אכן אופציה טבעית והגיונית. תמיד אתכם יכולים לשלם לפלטפורמות שיתוף תוכן על מנת שיפרסמו את  המאמר שלכם. אך ישנה גם אופציה אחרת, האופציה הטבעית אך המצריכה עבודה רבה ליצירת קשרים ולא קישורים.

אם אתם באמת רוצים קישורים איכותיים, אתם יכולים לגרום להם לקרות. כיצד? אם לדוגמא אתם דיאטנים לא תוכלו לפרסם מאמרים באתרי דיאטנים אחרים, אך לפרסם מאמרים באתרים של מאמנים אישיים זה מהלך הגיוני וטבעי ביותר. מאמן אישי צריך לשמוח כשהוא מקבל מאמר טוב לאתר שלו, המאמר ייתן ערך מקצועי וחשוב לטובת הלקוחות של המאמן האישי ויתרה מזאת המאמן יוצג בעיני הלקוחות שלו כבעל קשרים ובעל הכרה ממומחים אחרים בתחומים משיקים.

את המאמר שלכם אתם תחתמו בקישור לאתר שלכם לקבלת ערך מוסף בתחום משלים, כך תקבלו עוד ועוד קישורים לאתר שלכם וגם הכרה ופיתוח מותג מוביל ברחבי הרשת.

נכון, ישנם בעלי אתרים מקובעים רבים שיסרבו למהלך ויגדירו אותו כפגיעה בהם, מעבר לכך שזה כלל אינו נכון, אתם לא צריכים "טובות" מאחרים. אם המאמר שלכם הוא בעל ערך בעלי עסקים צריכים לשמוח שהם מעבים את האתר שלהם בתוכן איכותי. כתיבת תוכן איכותי ומקצועי עולה הרבה מאוד כסף, ולקבל אותו בחינם בתמורה להפניה לאתר שלכם זאת עסקה משלמת במיוחד.

אז מה עכשיו?

עכשיו, היו חכמים! פתחו אקסל, רשמו בכל טור מספר בעלי מקצוע שיש ביניהם לבינכם חפיפה אך אתם לא מתחרים. לדוגמא ביטוח דירה ויועץ משכנתאות, ליצנים ומקום לאירוח ימי הולדת וכן הלאה. מתחת לכל בעל מקצוע רשמו את הנושאים עבור כתיבת תוכן שיכולים להתאים לתחום הספציפי הזה. עכשיו, כתבו תוכן אחד מכל קטגוריה ופנו למספר בעלי אתרים בתחום הקטגוריה שיהיו גם רחבי אופקים מספיק כדי להתקדם לשיטת הקידום החדשה והיעילה לשניכם.

התמדה זה כל הסיפור. כמו בכל דבר בחיים, ברגע שהתחלתם עם המהלך אל תעצרו עד שתגיעו לתוצאות הרצויות ותרשתו את האינטרנט במאמרי תוכן איכותיים שלכם וכמובן קישורים איכותיים.

עבודה רבה לפניכם, בהצלחה!

 

רונן חזי - בעלי GoText כתיבת תוכן. מובילים בכתיבת תוכן שיווקי ואינפורמטיבי לקידום אתרים, לניוזלטר, פייסבוק ועוד...


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב