דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רפואה אסתטית, עור פנים והגדלות חזה 

מאת    [ 11/07/2016 ]

מילים במאמר: 467   [ נצפה 2204 פעמים ]

רפואה אסתטית של עור הפנים

האקלים הישראלי חם ולח, ומהווה סיבה מרכזית להזדקנות מואצת של העור, שממילא מתרחשת גם באופן טבעי. זאת, לצד גורמים רבים אחרים כמו עישון, אי שתייה מספקת של מים ואורח חיים לחוץ ומלא בדאגות. מצד שני, השנים האחרונות גוברת מאוד המודעות לאסטטיקת הפנים, ולכן אין פלא שקיימים טיפולים רבים עבור העור. למעשה, לא צריך לחכות עד שמתחילים לראות במראה דמות עייפה עם הרבה קמטים, וככל שמקדימים לפנות לטיפולים אלו כך התוצאות טובות יותר. לפניכם סקירה קצרה של שני טיפולי רפואה אסתטית עבור עור הפנים:


    • חוטים נמסים - זוהי שיטה למתיחה של עור הפנים אשר מותחת את העור וממצקת אותו, כמו גם מעודדת צמיחה יציבה ומוצקה. היא מתאימה במיוחד לטיפול בעור רפוי של הפנים והצוואר, וניתן לבצעה גם בגילאים צעירים יחסית. מצד שני, אם המצב חמור היא לא תהווה תחליף לניתוח מתיחה. מעבר לכך, היא לא מתאימה למי שסובל מבעיות עור ספציפיות, למי שכבר עבר החדרה קבועה של חומרי מילוי, וגם לא לנשים בהיריון.
    • חומצה היאלורונית – זהו טיפול רפואה אסתטית שמתאים לאזורים וקמטים נפולים ושקועים בפנים, כמו גם למילוי של השפתיים. הטיפול עצמו אינו מצריך תקופת התאוששת וגם לא כואב, אך התוצאות שלו זמניות בלבד וניכרות לאורך חודשים ספורים, כך שיש לחדשן עם פגישות נוספות.

רפואה אסתטית והגדלת חזה

נשים רבות בישראל ובעולם כולו בוחרות לעבור ניתוחי הגדלת חזה, לרוב עקב סיבות שאינן רפואיות כמו היבטים חברתיים, פסיכולוגיים ואסתטיים. ואולם, חשוב להבין כי מדובר בניתוחים לכל דבר שלתוצאותיהם יהיו השלכות ברורות וניכרות. כמו כן, למרות שהם נחשבים בטוחים גם קיימים בהם סיכונים וסיבוכים. מסיבה זו, יש לשקול היטב את הצורך האמיתי בניתוח, ולזכור כי במרבית המקרים הוא ממילא לא מתבצע לפני ההגעה לגודל החזה הסופי - בגיל שמונה עשרה.

החלטות שצריך לקבל

מלבד ההחלטה על עצם הניתוח, בפני המנותחת יעמדו מספר החלטות נוספות. לדוגמא, יש להחליט על הגודל והמראה הרצוי, על צורת השתלים שיוחדרו, אופן ההחדרה והמיקום, וגם סוג השתלים עצמם. לדוגמא, שתלי הסיליקון עשויים להיות במראה עגול או דמוי אגס, רחבים ושטוחים, צרים וגבוהים. כמו כן, ניתן להחדירם תוך ביצוע חתכים בבית השחי, סביב הפטמות ומתחת לשדיים, וניתן גם לבחור במידת הקשיחות והמלאות שלהם. את כל השיקולים האלו יפרוש בפני המנותחת מומחה רפואה אסתטית אשר יבצע את הניתוח, ומומלץ להקדיש מחשבה מעמיקה לכל נושא.

הניתוח עצמו

יש להדגיש כי ניתוחי הגדלת חזה נערכים בהרדמה מלאה. לאחר שהמנותחת מורדמת יוצר המנתח כיס להחדרת השתל ובהמשך יחדיר אותו בהתאם למבנה הגוף המסוים (מתחת או מעל לשרירי החזה). לאחר מכן ייתפר החתך כאשר ההליך כולו אורך כשישים דקות. עם סיומו יש להישאר לאשפוז והשגחה עוד יממה אחת, ובדרך כלל יהיו כאבים בימים שלאחר מכן – בעיקר אם ההחדרה הייתה מתחת לשריר החזה. לאחר מכן יש להתאזר בסבלנות, מאחר שהתוצאות הסופיות ניכרות רק כעבור כשניים עשר שבועות. מידע נוסף בנושא זה ובנושאים אחרים הקשורים אל רפואה אסתטית ניתן למצוא באתרי בריאות ורפואה ברשת האינטרנט.

המאמר בחסות פורטל שאל את הרופא, פורטל הרפואה המתקדם בישראל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב