דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך בוחרים פנסיון לכלב? 4 טיפים חשובים 

מאת    [ 31/05/2016 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 2972 פעמים ]

אתם עומדים לצאת לחופשה והכל כמעט מוכן, רק לא יודעים איפה להשאיר את הכלב שלכם בזמן החופשה? כיום יש אינספור אפשרויות של פנסיונים, בתי מלון ובתי הארחה לכלבים וההיצע הרחב הזה אפילו מקשה עוד יותר על הבחירה. הנה 4 טיפים חשובים של מאמנת כלבים מקצועית, שיעזרו לכם לעשות בחירה מקיפה ונבונה של פנסיון הכלבים.

1. סוג הפנסיון- כאמור, יש היום סוגים שונים של פנסיונים בישראל ואתם צריכים לחשוב איזה פנסיון מתאים לצרכים שלכם. פנסיון ותיק הוא פנסיון הכלובים, המתאים יותר למי שיש לו כלב שלא מסתדר עם כלבים או אנשים זרים, כך הכלבים מופרדים זה מזה ושומרים על רמת בטיחות גבוהה. סוג נוסף הוא פנסיון ביתי המאכלס בו כמה כלבים יחד. פנסיון זה מתאים למי שרוצה לספק אווירה ביתית ונינוחה לכלב ובלבד שהוא מסתדר היטב עם כלבים אחרים, שיהיו גם הם נוכחים במקום באותו הזמן.
הסוג השלישי הוא פנסיון כלבים בוטיק שמארח בכל פעם כלב אחד או שניים מאותה המשפחה ומאפשר לכם לדעת שהכלב שלכם מקבל טיפול VIP אחד על אחד.

2. המלצות וחוות דעת אישית- חשוב תמיד להתייעץ ולשאול בקרב חבריכם ובני המשפחה שלכם האם הם מכירים פנסיון כלבים, האם השאירו את הכלב שלהם במקום כלשהו ומה חוות הדעת שלהם על החוויה כולה. כמו כן, אם אתם מכירים בעצמכם אנשים שמנהלים פנסיון משלהם, העדיפו לבחור אותם על פני אנשים לא מוכרים. המלצות והכרות אישית תמיד יהיו טובים ובטוחים על פני הלא ידוע.

3. שאלו שאלות חשובות- כשאתם בודקים את הפנסיונים השונים, חשוב שתדעו לשאול שאלות שיעזרו לכם לקבל את ההחלטה ולבצע השוואה בין הפנסיונים השונים. חשוב לשאול לדוגמה, כמה זמן הפנסיון מופעל ומה הנסיון של מנהלי הפנסיון? שאלו גם האם יש למנהלי הפנסיון הכשרה מקצועית כלשהי כמו אילוף כלבים, מה יהיה סדר היום של הכלב בכל יום, כמה טיולים יקבל הכלב מדי יום, כמה כלבים נמצאים בפנסיון בכל פעם וכדומה. התשובות שתקבלו יעזרו לכם לבנות תמונה מקיפה על כל מקום ומקום.

4. בדיקת הפנסיון עצמו- אל תסגרו שום דבר מבלי לראות את המקום במו עיניכם, גם אם אתם מכירים את מי שמנהל את פנסיון הכלבים. קבעו מועד נוח ועדיף מראש והגיעו למקום. ההגעה שלכם למקום היא נחוצה מאד וחשובה על מנת שתוכלו להבין באמת איך המקום נראה, איך הוא מתנהל והאם הכלב שלכם משתלב בו כמו שצריך.

לסיכום, הדבר החשוב ביותר כשאתם יוצאים לחופשה הוא להעניק לכלב שלכם מקום בטוח להיות בו ולכם שקט נפשי והנאה מהחופשה. בחירת הפנסיון לכלב שלכם צריכה להיות איכותית כדי להבטיח את כל זה. שתהיה לכם חופשה נעימה!

"מלב אל כלב"


נועה פאר


מאמנת כלבים בגישה חיובית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב