דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כסאות גלגלים 

מאת    [ 15/05/2016 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 2438 פעמים ]

תנועה מוגבלת היא סיבה דומיננטית להפרעה באיכות החיים. אנשים בכל גיל שהוא שמתקשים ללכת או לשבת בכוחות עצמם צריכים כלי שיעזור להם בפעולות אלו. הטכנולוגיה כיום נותנת פתרון של כסאות גלגלים אשר מספקים לאנשים מוגבלים יכולת לטפל בעצמם ולתת לעצמם דברים שלא היו קודם כי היה קשה להגיע, להביא או לקחת אותם והיה צורך בעזרה של אדם נוסף או מטפל. כסא גלגלים משפר משמעותית את איכות החיים ומספקים תחושת עצמאות שתורמת רבות למצב הרוח של האדם המוגבל.

מבוגר או ילד שחווים קושי בפעולות תנועה יום יומיות כמו הליכה וישיבה מרגישים בנוסף גם תסכול רגשי מהמצב הקיים ולמעשה חווים פגיעה באיכות החיים. המצב יכול להיות זמני או קבוע לדוגמה עקב מחלה, פגיעה פיזית או גיל מתקדם. כסאות גלגלים נותנים למשתמש בו משענת ותמיכה לביצוע פעולות כמו ישיבה ושינוע האדם המוגבל ממקום למקום. אנשים אלו יכולים למעשה ביותר מקרים משבעבר לא להיעזר בעוד גורמים כמו מטפלים לעזרה בניהול חיי היום יום שלהם בזכות השימוש בכסאות גלגלים. כך למעשה כסאות גלגלים מעלים את רמת החיים ומספקים עצמאות מסוימת לאנשים עם קושי בתנועה.

בשוק קיימים סוגים שונים של כסאות גלגלים. הם נבדלים במאפיינים של משקל, סוג הנעה, ואופי השימוש. בחירה של כסא גלגלים מאוד חשובה למשתמש מאחר והיא תשפיע רבות על ההתמודדות עם הקשיים שנובעים מהמגבלה הפיזית ותמנע הוצאה כספית מיותרת על מוצר לא מתאים.

הסוג הפשוט והקלאסי של כסא גלגלים הוא בהנעה עצמית. כלומר הכסא מונע בכוח הדחיפה/סיבוב של הגלגלים על ידי הידיים של המשתמש בו. במקרה זה חשוב שלמשתמש יהיה כושר גופני או מספיק כוח בידיים אחרת בטווח הארוך הכסא לא יהיה שימושי מספיק. הסוג הנוסף הוא כסא גלגלים ממונע, כאן הכסא מופעל על ידי מנוע בלחיצה של כפתור ואין צורך לדחוף או לסובב את הגלגלים. סוג זה טוב כאשר למשתמש אין יכולת להניע את הכסא בכוח הפיזי של עצמו.

מומלץ להתייעץ עם מומחים בתחום כסאות גלגלים ולהתאים את המכשיר לצרכים של המשתמש על מנת להפיק את מיטב התועלת ולמקסם את ההשקעה הכספית במוצר שישרת את המשתמש בפעולות היום יומיות החשובות שלו. יתרה מכך כסא גלגלים שלא יותאם למשתמש יכול לגרום לסבל וקושי נוספים שללא כל ספק מיותרים. כמעט בכל חנות וחברה העוסקת בשיווק עזרים לנכים יש צוות המתמחה במוצרים לאנשים מוגבלים ויוכל לעזור להתאים כאמור את הכסא ומאפייניו למשתמש.

 

אורטופדיקה שטינר - שיווק מגוון כסאות גלגלים


www.orthopedica.co.il


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב