דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קניית ברזים של חברת גרואה מחוץ לארץ 

מאת    [ 04/05/2016 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 1556 פעמים ]

בניית בית ושיפוץ בית הן הרפתקאות גדולות מאוד. כמות הזמן המושקעת בבניה ובשיפוץ היא עצומה ומדובר בחוויה שדורשת עצבים מברזל. מעבר לקושי זה ישנו כמובן גם הקושי הכלכלי שמתלווה לבנייה.

בונים רבים מוצאים את עצמם מוציאים סמוכי כסף גדולים בהרבה מאשר הסכומים שהם תכננו להוציא בתחילת הבנייה. הוצאות הבנייה הולכות וגדלות וככל שמתקדמים בתהליך אנשים נאלצים להחליט האם להגדיל את ההוצאות מעבר לכמות שתוכננה או שמא להתפשר ולקנות דברים ברמה יותר נמוכה מאשר התכנון.

היום אנשים רבים קונים מוצרים יקרים מחו"ל כדי לנסות ולחסוך מההוצאות שלהם בחיים. קניה באיביי או באמזון הפכה להיות דבר מקובל מאוד בעולם. אולם, בבנייה אנשים מתקשים למצוא היכן ניתן להשתמש באפשרות הקניה דרך האינטרנט מחו"ל. רוב הדברים הנצרכים לבניה שוקלים הרבה ומחירי שלהם לארץ מאוד גבוהים. יתרה מזאת, בבניה הצורך לראות את המוצר היא מאוד גדולה וקשה מאוד לקנות חתול בשק רק על סמך המראה שלו באינטרנט. רוב מוצרי הבניה לא שייכים לחברות מותג שניתן לראות אותם בארץ ולהזמין מחו"ל.

אחד מיוצאי הדופן בעניין זה הוא מוצרי ביובית לשאיבות ביוב ומוצרי אינסטלציה של חברת גרואה (grohe). מוצרים אלו הם מוצרי מותג ולכן ניתן לקנות את אותו המוצר בישראל כמו בשאר העולם. מוצרים אלו של חברת גרואה כגון, ברזים, שירותים ומקלחונים ועוד נחשבים למוצרים ברמה גבוהה מאוד ומחירם בארץ מרקיע שחקים. החשיבות של קניית מוצרי אינסטלציה טובים היא משמעותית מאוד במהלך בנייה או שיפוץ, כיוון שמוצרים אלו נוטים פעמים רבות להתקלקל ואז פעמים רבות בתיקון שלהם הוא מאוד גבוהה. הדבר נכון בוודאי על מוצרים שמחוברים לתשתית כמו אינטרפוץ או ניאגרות סמויות. זו הסיבה שאנשים רבים מעדיפים לא להתפשר על איכות נמוכה בעניינים הנוגעים לאינסטלציה ומוכנים להוציא סכום כסף נוסף עבור מוצרים אלו.

ניתן להשיג ברזים של גרואה ועוד מוצרים דרך האתר של חברת אמזון מגרמניה שעושה משלוחים לארץ. המחירים של מוצרי גרואה באתר זה זולים בהרבה מאשר המחיר המקובל למוצרים אלו בארץ. היתרון הגדול של אמזון הוא באמינות הגדולה מאוד של החברה ובידיעה שהקונה לא יישלם מחיר יותר גבוה מאשר המחיר שנדרש ממנו בתשלום. חברת אמזון מחשבת גם את מחיר המשלוח וגם את המיסוי עליו בתוך המחיר הנדרש לתשלום ומתחייבת שמהלקוח בנקודת הקצה לא תדרש תמורה נוספת בעד המוצר.

הקנייה מאמזון גרמניה הייתה עד לא מזמן לא כל כך נוחה בגלל הממשק שלה בשפה הגרמנית, אלא שלאחרונה אמזון השיקה גירסה אנגלית לאתר שלה וניתן לגלוש ישירות אליו ולהינות משירות בשפה האנגלית.

בברכה. ברוך מצוות העולם קטן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב