דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חימום תת רצפתי 

מאת    [ 03/04/2016 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 1615 פעמים ]

כמה פעמים סבלתם מקור בחורף האחרון? וכמה פעמים סבלתם דווקא מחימום מעיק ובלתי נעים? אנשים רבים מתלבטים רבות כיצד לחמם את הבית בעונת החורף, משום שמרבית סוגי החימום יוצרים חום בלתי נעים מסיבות כאלה ואחרות. חימום תת רצפתי הוא התשובה להתלבטות הזו, משום שהוא מעניק לבית את החימום הנעים ביותר.

חימום תת רצפתי

חימום תת רצפתי הוא סוג חימום שונה מכל סוגי החימום המוכרים האחרים, כמו תנורים, רדיאטורים, מזגנים, מפזרי חום וכדומה. חימום תת רצפתי הוא מערכת חימום מובנית, אשר מותקנת מתחת לרצפות של הדירה. חימום תת רצפתי מורכב ממשאבת חום או אמצעי חימום דומה, אשר מחמם צינורות מים דקים אשר מותקנים ברחבי הדירה, מתחת לרצפות, כאמור. החימום, אם כן, מגיע מכיוון הרצפה, ולא ממכשיר אחד מסוים, כמו בשאר אפשרויות החימום. חימום תת רצפתי צריך להיות מותקן במהלך בניית הדירה או במהלך שיפוץ כללי, משום שעל מנת להתקין אותו יש צורך בהסרה של כל המרצפות בבית. עם זאת, מדובר בהשקעה משתלמת, בזכות היתרונות הרבים של חימום תת רצפתי.

יתרונות של חימום תת רצפתי

חום נעים – בניגוד לאפשרויות חימום אחרות, חימום תת רצפתי אינו גורם לייבוש של האוויר ולכם גם אינו גורם לכאבי ראש ותופעות דומות אשר נגרמות משיטות חימום אחרות.

חיסכון במקום – מכיוון שחימום תת רצפתי ממוקם מתחת לרצפות, הוא אינו תופס מקום בבית. אמצעי חימום אחרים תוספים שטח כלשהו עבור המכשיר עצמו, מה שנחסך לחלוטין בחימום תת רצפתי.

פיזור אחיד – חום, מטבעו, עולה כלפי מעלה. חימום תת רצפתי, לכן, הוא אידיאלי. החום מתחיל מהרצפה, ועולה באופן טבעי כלפי מעלה, כך שנוצר פיזור אחיד של חום בכל החדר, ונעים לשהות בו בכל זמן ומצב.

רצפה חמה – אחד הדברים המציקים ביותר בעונת החורף, הוא ההליכה על רצפה קרה. שום סוג אחר של חימום אינו מסוגל לחמם מרצפות רגילות. אך עם חימום תת רצפתי, ניתן לדרוך על הרצפה גם ברגליים יחפות, וליהנות מרצפה חמימה ונעימה.

נכון שבמערכת חימום תת רצפתי ישנם כמה סוגים, כגון: חימום באמצעות גז, נפט, חשמל ומשאבות חום, אך למרות שעלויות ההתקנה והאחזקה שונות, היעילות של מערכות חימום אלו זהה, וכל מערכת תבצע בדיוק מה שהמערכת הזהה לה תבצע, ההבדל היחיד בין מערכות אלו הוא ההבדל הכלכלי, עלויות תפעול ואחזקה, ככלל ככל שמערכת החימום תעלה יותר בקניה, עלויות האזקה יהיו נמוכות יותר.

אריאל לוי המפעל www.ha-mifal.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב