דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קצר וקולע - הנוסחא המנצחת להכנת סרט תדמית מוצלח לעסק שלך 

מאת    [ 19/03/2016 ]

מילים במאמר: 402   [ נצפה 2308 פעמים ]

השבוע סיימנו לעבוד על סרטון תדמית חדש לחברת תרופות גדולה. כשבאנו להכין את התסריט לסרטון קיבלנו מהלקוח תסריט עשיר בטקסט. רק להקריא אותו בקצב מהיר לקח לנו 3 וחצי דקות. במונחי זמן של סרטוני תדמית 3 וחצי דקות זה סרט באורך הגלות. אם תחשבו על עצמכם כצופה הממוצע תראו שבדרך כלל הסבלנות שלכם מתחילה לפקוע אחרי חצי דקה.. אחרי דקה כבר הרוב נשברים ורק אנשים עם סבלנות רבה (או קרובי משפחה של בעל הסרט) צולחים את כל הסרטון. לבעלי עסקים לפעמים מאוד קשה להשלים עם עריכה קשוחה. "אבל הכל חשוב" הם אומרים - האמת - לא. להיפך- רק משהו אחד חשוב, מקסימום שניים - תתמקדו בעיקר - זוהי מטרת הסרטון. לגבי כל הפרטים הנוספים מי שירצה יעמיק בביקור באתר. יש לכם כמה מטרות שונות - הכינו סרטון לכל מטרה. כמו שאמרו חכמים לפני - "תפסת מרובה - לא תפסת".

כן רבותי - אורך הוידאו כן קובע -

הידעת? 65% מהמשתמשים בפייסבוק צופים בקטעי וידאו באמצעות המכשיר הנייד שלהם. ובכן, אפשר להגיד שהפלאפון שלך הוא בהחלט לא מכשיר אידאלי לצפייה בסרטים - תצוגת המסך היא קטנה, הסאונד לא משהו, יכולות להיות לך הסחות דעת רבות - וברוב המקרים אפילו לא תראה את הסרטון עד סופו. מכאן עולות שתי מסקנות חשובות:

א.  עשו סרט קצר:

סרט הכרות עם המוצר צריך להיות באורך של לא יותר מדקה, סרט הסברה ניתן למשוך לאורך שתי דקות. חרגתם מעבר לכך - צפו בסרטון שוב ונסו להבין על מה ניתן לוותר. זכרו - הלקוח שלכם הוא לא צופה שבוי. הוא לא צופה עכשיו בסרט במקום סטרילי מנוטרל מגירויים, הוא לא מחוייב לשבת ולסיים לצפות בסרטון. אתם מתחרים על תשומת הלב שלו ואתם רוצים לנצח.

ב. הסרט שלכם צריך לעניין את הצופה מהשנייה הראשונה:

פייסבוק עקבה אחר תגובות צופים לפרסומות וידאו שמוצגות בפיד מסתבר שעיקר ההתרשמות של הצופה מהפרסומת נקבעת כבר ב-10 השניות הראשונות של הסרטון. אין לכם זמן לבזבז על התחלה צולעת שמתחממת בהמשך...

העולם מלא בסרטוני תדמית ארוכים מדי. גם אצלנו בסטודיו נכנענו בתחילת הדרך ללקוחות עקשנים שהתעקשו "שהכל יכנס,. עם הזמן ועם הניסיון שנצבר למדנו ששווה להתעקש מול להקוח כדי שבסוף הוא יקבל את הסרט הטוב ביותר שמגיע לעסק שלו. לשמחתי הצלחנו לשכנע את אותו לקוח חברת תרופות לקצר את הסרטון התדמית למוצר שלו לשתי דקות - אם זה היה תלוי רק בי היתי מקצרת את הסרטון אפילו לדקה וחצי. קצר וקולע - זו סיסמת הקסם.

גלי גנות היא עורכת בסטודיו דיבוק - סרטי תדמית לעסק:


https://www.dybbukstudio.biz/


זהו סטודיו לעיצוב שמתמחה ביצירת סרטוני וידאו ואנימציה מקוריים. הידע נרכש בעבודה על מגוון סרטוני תדמית לעסקים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב