דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה אפשר לקנות במאה שקלים? 

מאת    [ 05/04/2008 ]

מילים במאמר: 478   [ נצפה 5659 פעמים ]

כל הדברים הטובים יקרים. נכון אבל לא בהכרח נכון, בטח שלא כל הדברים. במאמר זה אכתוב מה ניתן לעשות עם 100 שקלים שיש לכל אחד ואחד מאיתנו וליהנות ממנו ולהוציא את המיטב מהכסף הזה. 100 שקלים הם סוג של סכום כסף שמצד אחד הוא לא ממש הרבה כסף ומצד שני זהו סכום לא מבוטל, או בהגדרה אחרת- המקסימום המינימאלי.
קודם כל ניתן לרכוש את כל המוצרים שעברו הנחה למחיר של 99.90 שקלים. אולי מחיר מעצבן מעצם היותו מחיר פסיכולוגי, אבל יש הרבה מאוד מוצרים שעברו הנחה למחיר שהוא מתחת למאה. פסיכולוגיה של מוכרים ומחיר שהוא המקסימום המינימאלי גורמים להרבה מוצרים להיות בתחום מספר שמתחת ל-100 שקלים.
בא לכם ללמוד משהוא חדש? גם זאת תוכלו לעשות רק במאה שקלים. אבל אולי רק שיעור או שתיים בנושא, אבל אם משקיעים בשיעורים הראשונים הללו יכולים להמשיך לבד איך שהוא. יצאנו לבדוק מה עולה כמה והנה הממצאים. מורה פרטי לשפות, כגון אנגלית, רוסית, ערבית וצרפתית ייקח לשיעור הראשון בין 50 שקלים למאה שקלים, ככה שהנה הרווחנו שיעור או שתיים בלימוד שפה חדשה. מורה פרטי לא מדופלם למוזיקה, בייחוד לכלים כגון פסנתר, תופים וגיטרה, ייקח בין 40 שקלים עד 60 שקלים.
בא לכם להרוויח קצת חופש בניקיונות הבית? קחו עוזרת בית לכמה ימים בודדים לבית או אפילו למשרד. המחיר לשעה שהן לוקחות בדרך כלל נע בין 25 שקלים ועד 50 שקלים. יש לשים לב לניסיון, מוטיבציה, חריצות רצינות ואמינות העוזרת, כמו כן המחירים שונים בכל איזור ואיזור. עוזרות שגרות רחוק ממקומכם ירצו תוספת נסיעות כך שעדיף לכם למצוא אחת שקרובה ויש היצע גדול של עוזרות בית כך שהדבר אפשרי. עדיף למצוא עוזרת בית אשר יודעת לקבל הערות וליישם אותם ללא שום בעיות מיותרות.
בא לכם להירגע בספא? אז קודם כל יש לדעת שטיפול ספא עולה הרבה יותר ממאה שקלים, אך ישנם טיפולים טובים בודדים שעולים פחות ממאה שקלים. עיסוי פנים של 15-25 דקות יעלה בין 50 למאה שקלים. ג'קוזי עם מלחים יעלה לכם כ-50 שקלים. מניקור יעלה לכם כ-80 שקלים. פילינג לגוף שמשכו 15-25 דקות יעלה לכם כמאה שקלים. עיסוי לגוף במשך של שעה יעלה בין 70 למאה שקלים. טיפול מוקסות במשך של כ-40 דקות יעלה מאה שקלים. עיסוי מפנק עם שמנים חמים יעלה במשך חצי שעה יעלה לכם כמאה שקלים.
בא לכם לקנות מוצר חדש לבית? בשנים האחרונות ישנם מבצעים נהדרים לטלפון ביתי. טלפון שעולה יותר מ-300 שקלים יורד לפחות ממאה שקלים. ערכות שינה בריאה שעולות פחות ממאה שקלים (גם אחרי הנחות) יעשו את חייכם בריאים ומאושרים הרבה יותר וזה רק בפחות ממאה שקלים בלבד!
בא לכם לשדרג את המחשב שלכם באיזה מוצר רענן? ג'ויסטיק (בקר משחק) ברמה בינונית ומעלה לא יעלה יותר ממאה שקלים וייתן לכם הרבה יותר כיף לשחק במשחקים רבים. ניתן לרכוש בפחות ממאה שקלים גם הגה/ רובה/ ערכת ספורט אשר יתנו חוויה גדולה יותר. מצלמת אינטרנט פשוטה איתה תוכלו לדבר עם אחרים דרך תוכנות מסרים למיניהן ולראות את פרצופם. כותרים חדשים-ישנים שעד שנה היו עולים יותר מ-300 שקלים יימכרו כעת במאה שקלים ומעלה (ושנו חכמים 99 שקלים).

דניאל גור אריה
מבעלי אתר עד 100 ''להנות מכל העולמות''
http://www.ad100.co.il
contact@ad100.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב