דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פיקוח בתים פרטיים עם מפקח בניה 

מאת    [ 06/03/2016 ]

מילים במאמר: 388   [ נצפה 1394 פעמים ]

אין בכלל ספק שלבצע בנייה פרטית של בית היא דרך השגת חלום הבית הפרטי בצורה היעילה ביותר, הן מבחינת התאמת הבניה לבעל המבנה והן מבחינה כספית. עם זאת, מדובר גם על הדרך הכי מורכבת ומלאת מכשולים שקיימת. בשונה מרכישה של מבנה בית פרטי גמור מקבלן בניה או ממוכר בית פרטי ביד שנייה, בניה עצמאית של בית פרטי מכריחה את בעל הפרויקט לנהל פרויקט בניה מורכב כאשר אין לו את ההשכלה המקצועית או הניסיון בתחום הבניה.

לכן, כל פרויקט בניה פרטית מעסיק מפקח בניה שיבצע פיקוח בניה על כלל תהליך הפרויקט. פיקוח בתים פרטיים מעניק רשת ביטחון לבעל הפרויקט שהבנייה של המבנה תבצע על הצד הטוב ביותר וללא כשלים בבנייה או ליקויי בניה.

חשוב להפנים שאיכות הבניה היא הדבר החשוב ביותר בפרויקט של בניית בית פרטי, ואם לא יהיה נוכח בפרויקט בעל מקצוע בתחום הנדסת הבניין שמפקח על כלל פעולות הבניה התוצאה הסופית לא תשקף את הרצונות של בעל הפרויקט. אתם בתור אנשים מן המניין לא יכולים להעריך עבודה קבלנית של בעלי מקצוע שונים, החל מהקבלן המבצע ועד לאינסטלטור, אך מפקח בניה בהחלט יכול.

מפקח בניה מלווה את הפרויקט מתחילתו ועד סופו. תחילה מפקח הבניה מלווה אתכם בבחירת הקרקע, כאשר ההחלטה לגבי רכישת הקרקע משפיע בעצם על כל שאר השלבים של הפרויקט. לא כל קרקע יכולה להתמודד עם כל בניה והרבה פעמים מבנה הקרקע ישפיע על התכניות האדריכליות.

כמובן שמפקח הבניה מייצג אתכם מול האדריכל האחראי על הכנת התכניות האדריכליות, ומהווה סוג של מתורגמן בין הרצונות שלכם מבניית הבית לשפה המקצועית האדריכלית שתייצר מפרט בניה ותכניות בניה שיענו על שביעות הרצון שלכם.

כמובן שמפקח הבניה הכי בא לידי ביטוי כאשר הוא מפקח על כלל עבודות הבניה. זה מתחיל מסגירת חוזים מול קבלני משנה, ממשיך בקביעת כתב הכמויות ומסתיים בכך שמפקח הבניה מבצע פיקוח על כלל העבודות של הקבלנים ומוודא שהכול מתנהל כשורה. כאשר עבודות הבניה מסתיימות, מפקח הבניה מוודא שאין ליקויי בניה שנוצרו במהלך העבודות, ובמידה ויש הוא מדריך את הקבלן כיצד לטפל בהם במהירות האפשרית. תוך כדי העבודות מפקח הבניה גם דואג לעמוד במפרט התכניות האדריכליות תחת התקציב שנקבע לו, כך שפיקוח בתים פרטיים גם בסופו של דבר חוסך לבעל הפרויקט כסף בזמן הקצר ובזמן הארוך.

עם סיום העבודות בפועל, מקפח הבניה מלווה את הלקוחות שלו בסבך הביורוקרטי של קבל כל האישורים הנדרשים לאכלוס המבנה, ובעצם השלמת פרויקט הבניה לחלוטין.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב