דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לניקוי רעלים עבור נשים המנסות להכנס להריון מהרפואה הסינית 

מאת    [ 15/02/2016 ]

מילים במאמר: 643   [ נצפה 2833 פעמים ]

על פי הרפואה הסינית, קיימת חשיבות רבה לזמן ההכנה שלך לכניסה להריון, במהלכו תוכלי לקחת חלק פעיל בהכנת גופך לקראת הריון בריא יותר. בעודך מסייעת לגוף להתנקות מרעלים, בעדינות ועל בסיס קבוע, תוכלי להעניק לתינוקך התחלה בריאה וטובה יותר לחייו. 

על פי הרפואה הסינית, תפקוד יעיל ביותר של הגוף הוא כזה שיודע להתמודד עם רעלים ועם הוצאה יום יומית שלהם מן הגוף. מה שהרבה נשים אינן יודעות הוא שהגוף יכול בקלות לצבור עוד ועוד רעלים, כאלה שכבר הוכח שיכולים גם לעבור לתינוק המתפתח ברחמן. לאפשר התפתחות בריאה יותר של תינוקך תוך כדי ניקוי רעלים מגופך הוא תמיד רעיון נהדר. 

ניקוי רעלים לא דורש בהכרח טיפולים בדיקור סיני או להכנס למשטר תזונה קשה או לצום כלשהו או לדיאטת מיצים כזו או אחרת.  לאמיתו של דבר, קיימת יכולת ניקוי רעלים טבעית שגופנו יודע לעשות, אך לאור העובדה שחיינו המודרניים היומיומיים הינם עשירים מאוד ברעלים, קצב אגירתם בגוף עשוי להיות מהיר יותר מקצב הניקוי הטבעי שלהם.  ולכן, הנה כמה עצות פשוטות שיסייעו לכן לתמוך באופן יומיומי במנגנוני הגוף הטבעיים לטיהור הרעלים:

1. שתו מים עם לימון על בסיס קבוע-  זו ללא ספק הדרך הפשוטה, היעילה והזולה ביותר לניקוי רעלים מהגוף. באמצעות שתיים מים עם לימון, אתן מסייעות להמרצת תהליך הניקוי הטבעי של  הכבד. בכדי לעשות כן, יש לסחוט חצי לימון לתוך כוס מים בטמפרטורה חמימה ולשתות אתה על בטן ריקה כדבר ראשון על הבוקר. כפי שוודאי ידוע לכן, הכבד נחשב למסננת הרעלים של גופנו, ויש לו תפקיד חשוב ביותר בתהליך האיזון ההורמונלי. בנוסף, הלימון מספק לגוף כמות נאותה של ויטמין C ונוגדי חימצון. חומרים אלה נמצאו חשובים מאוד לבריאות מערכת הרביה שלנו. הארומה של הלימון קשורה גם לרימום מצב הרוח. יש להקפיד על שתיית כמות מספקת של נוזלים לאורך היום, שכן כך תוכלו לשמור על בריאות גופכן ועל בריאותו של הכבד, ותתרמו לייצור תקין ובריא של ריר צוואר הרחם ולהגברת קצב חילוף החומרים בגוף. 2. העשירי את הדיאטה שלך- גוף האדם בנוי כך שיוכל לעכל היטב מזונות טריים ומלאים. במידה ותאכלי מזונות שהגוף יודע לעכל באופן אופטימלי, תוכלי לסייע לו בתהליך הניקוי הטבעי שלו. יש להתמיד באכילת פירות וירקות טריים, סיבים תזונתיים, דגנים, זרעים, אגוזים ושמנים חיוניים.  3. הניעי את גופך – פעילות גופנית תומכת בבריאות הכללית של גופך. פעילות גופנית מתונה ועל בסיס קבוע תתמוך בתהליך הטבעי של ניקוי שאריות הורמונים ורעלים מגופך, וזאת באמצעות הזרמת הדם והעשרתו בחמצן שאנו נושמים, חיזוק השרירים, הפחתת לחץ וסטרס, והגברת תהליך העיכול. דוגמא לפעילות גופנית שכזו יכולה להיות הליכות, ריצה קלה, יוגה ואפילו ריקוד.  4. תמיכה באמצעות צמחי מרפא – הצמחים הבאים עשויים לסייע לתהליך הטבעי של גופך לטיהור מרעלים: • שן הארי- צמח הידוע כמיטיב את תהליך העיכול, כמו גם מנקה רעלים מהכבד והכליות בשיתון. ניתן לשתות אותו כתה או כמיצוי.  • זרעי שפתן- מסייעים בהוצאת רעלים דרך הצואה והסדרת פעילותה התקינה. טחנו כ-2 כפות של זרעי פשתן ליום והוסיפו אותם לתזונה היומית שלכן. 5. אמבטית ניקוי רעלים-  על ידי הוספת מלח אנגלי (מגנזיום-סולפאט) לאמבטיה שלכן, תוכלו להנות מיתרונות רבים כמו הסדרת הפעילות האנזימית בגוף, הפחתת תהליכי דלקת, תמיכה בתפקודם התקין של השרירים ומערכת העצבים בגוף, שיפור יכולת ספיחת החומרים המזינים בגוף, ותמיכה ביכולת סילוק הרעלים הטבעית של הגוף. 6. ניקוי מחשבתי והתמקדות בחיובי- לא פעם את עשויה להרגיש שהמחשבות שלך בראש רצות כמו הכתוביות בסופו של סרט. מחשבות אלה עשויות "להציף" או למקד אותך בשלילי. אם את חשה כך, הגיע הזמן לעשות ניקוי מחשבות.

חשוב מאוד ללמוד כיצד לעשות התבוננות פנימית וכיצד לאמן את המוח כך שיתמקד במה שטוב בחייך. במידה ותחכימי לעשות כן, תוכלי לעבור ביתר קלות תקופות קשות במסע הפוריות שלך, שלא פעם עלול להיות עמוס בסטרס ובמחשבות שליליות. בכדי שתוכלי להפתח לקבלת חיים חדשים (מבחינה מנטלית ורגשית), התמקדי במחשבות מזמינות על מה את רוצה שיכנס לחייך – הריון בריא ובסופו הולדת תינוק.  למדי לעשות מדיטציה, כמו גם טכניקות של שימוש במחשבות חיוביות, במטרה להפחית מתח וסטרס בחייך, וליצור מצב תודעתי חיובי עבור הפוריות שלך. 

 

 

 

רונן רוזנבלט-ניר - מומחה לרפואה סינית


 


מטפל בדיקור סיני


 


כתובת הקליניקה: רחוב ארלוזורוב 62 תל אביב


 


אתר: www.acufamilyclinic.com 


 


טלפון: 052-2730115 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב