דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גיבוי קבצים בענן לעסקים עם טכנאי מחשבים 

מאת    [ 28/01/2016 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 2573 פעמים ]

אם אתה בעל עסק מצליח, רוב הסיכויים שאתה משתמש במספר תוכנות לניהול המידע העסקי שלך. הנתונים של אותן תוכנות כגון מידע על לקוחות, מספרי כרטיסי אשראי ונתונים שונים אחרים החיוניים לעסק מאוחסנים על אחסון קשיח בעסק. במידה והעסק שלך לא מבצע גיבוי קבצים בענן חיצוני, אתה נמצא בסיכון גבוה מאוד לאבד את המידע העסקי שלך.

אם עד עכשיו לא ביצעתם גיבוי קבצים בענן, אתה לא לבד. יש הרבה עסקים קטנים ובינוניים שלא מבצעים גיבוי של מידע בענן חיצוני בעסק, הרבה בגלל שהם לא מודעים לסיכונים הכרוכים באי ביצוע גיבוי שכזה. כל תקלה פיזית בכוננים הפנימיים של המחשבים בעסק או כל בלאי טבעי של הכוננים הפנימיים של העסק יכולים למחוק את המידע העסקי שלך לנצח. כך שכאשר תצטרך את המידע העסקי הכול כך חשוב הזה, לא בטוח שהוא יהיה זמין לך.

אז איך מגבים את המידע העסקי?

טכנאי מחשבים המעניק שירותי מחשוב לעסקים יכול לעזור לעסק להקים חיבור שוטף לגיבוי קבצים בענן חיצוני ומבוטח, כך שבעל העסק יכול להיות רגוע שכל המידע שהוא צריך או יצטרך נמצא בלחצה של כפתור. טכנאי המחשבים יקים קישור בין ענן חיצוני לבחירת הלקוח לבין רשת המחשבים של העסק, כך כל מידע שיושב על רשת המחשבים בעסק ישוכפל אוטומטית לענן החיצוני.

למה דווקא גיבוי קבצים בענן?

ענן הוא בעצם שם לנפח אחסון שיושב בשרת חיצוני קשיח אחר בעולם, והגישה אליו יכולה להתבצע דרך האינטרנט. בעצם כאשר אנו קונים נפח אחסון בענן, אנו קונים נפח אחסון בשרתים פיזיים של חברה חיצונית אשר פעילותה היא לגבות מידע עבור עסקים. אנו יכולים להיות רגועים שהכוננים החיצוניים של אותה חברה לא יפגעו, מכיוון שהכוננים החיצוניים שלהם נשמרים בתאים אופטימליים.

נוסף על כך, גיבוי קבצים בענן הוא שירות הרבה יותר נוח, זול ונגיש מהגיבוי המסורתי הקשיח. במקום כל תקופה לשלם לחברה גיבוי פיזי להגיע ולקחת את הכוננים הישנים ולאחסן אותם במקור חיצוני, במקום לחכות כמה ימים עד שמקבלים חזרה כונן פנימי ישן לשחזור מידע ובמקום לשלם מחירים גבוהים על השירות, ניתן למצוא שירותי גיבוי קבצים בענן במחירים זולים ובגישה נוחה בכל עת.

נוסף על כך חשוב לציין, שיש עסקים רבים אשר צריכים לבצע גיבוי של מידע עסקי על פי חוק. אז במידה ומדובר בעסק שלך, אנו ממליצים לבצע אחסון קבצים בענן בסיוע של חברה מוסמכת לטיפול בגיבוי מידע לעסקים או לעבור מאחסון פיזי לגיבוי מידע בענן.

פי סי קור - טכנאי מחשבים בחיפה ובקריות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב