דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צנועות וחסודות: 4 סיבות ללבוש שמלת כלה צנועה לחתונה 

מאת    [ 30/12/2015 ]

מילים במאמר: 506   [ נצפה 2323 פעמים ]

נכון, זה לא ממש 'IN' ללבוש צנוע בימים אופנתיים אלה בהם פחות זה יותר, אבל דווקא ביום החתונה שלך, כשכל המשפחה והחברים מתכנסים כדי לחגוג את האיחוד המיוחל עם האחד שבחרת, חשוב שתבחרי דווקא שמלת כלה צנועה. למה, את שואלת? יש לנו לפחות 3 סיבות טובות לכך.

1. נישואין זו קדושה - מעבר לפרקטיקה שבעניין השמלה, בראש ובראשונה ולפני שבכלל ניגשים למחשבה על החתונה, זכרי שזה כנראה יהיה היום המרגש והקדוש בחייך. היהדות מתייחסת לחתונה כמעט כאל ערך עליון, עד כדי כך שבעדות מסויימות - חתונה דוחה אבל! למה חתונה מקבלת מעמד של דחיפות חשוב יותר ממוות? משום שעצם המעמד המקודש הזה מאפשר התחלת חיים חדשים יחד והקמת משפחה ובית בישראל.

כך שאם את מתרגשת כשאת חושבת על מעמד החופה, אם חשובה לך היהדות והקדושה של המעמד, שמלת כלה צנועה כנראה תהיה הבחירה המתאימה יותר עבורך. את יכולה לבחור שמלה שיקית, מודרנית, וינטאג'ית ועדיין לשמור לא לוותר על הצניעות.


2. זה אירוע משפחתי - אין מה להגיד, ראיתי כל כך הרבה כלות סקסיות מטריפות שצועדות אל עבר חופתן כשעיני בעלן לעתיד מנצנצות בברק וחיוך מאוזן לאוזן שאומר 'זכיתי'. אבל מאחרי החתן המאושר עמדו האימהות, האבות, האחים והאחיות שצפו גם הם בהתרגשות גדולה בילדה / באחות / בכלה הסקסית שלהם.

אולי יהיו מי שיחלקו עלי, אבל סקסיות נועדה לאירועים בהם הקונספט יותר משוחרר ובעיקר - ללא המשפחה. יכול להיות שמהמם לך מחשוף של 30 ס"מ שמבליט את האיכויות הנשיות שלך, אבל לא בטוח שאת רוצה שעיניי הדודים והדודות יהיו נשואות לשם במקום לחיוך הענק שעל השפתיים שלך. שוב, שמלות כלה צנועות מגיעות מגוון סיגנונות שלא מורידים במאום מהסטייל ואולי אפילו להפך.

3. נוחות היא ערך עליון - מה תהיה שווה כל החתונה אם לא תהני בה? אם כל רגע תרימי את המחוך שנופל, אם לא תצליחי לנשום מלוא הריאות, אם לא תוכלי להתכופף או להרים ידיים, מה זה שווה? זה הערב של החיים שלך. כולו סובב סביב הזוגיות שלך והמשפחה שבחרת להקים - אז אולי כדאי שגם תהני? שתוכלי לרקוד בחופשיות עד שכרון חושים, לצחוק עד שתכאב הבטן ולמעשה לשכוח שאת לובשת שמלת כלה, ופשוט להנות!

שמלות כלה צנועות מאפשרות לך לשמור על קלאסיות, אלגנטיות ויוקרה ולשלב בפנים את הנוחות והכיפיות שבלהיות את, אז למה לא בעצם?

4. שלא יהיו 'פאדיחות' - אם יש לך חברה שבחתונתה לבשה שמלת כלה חשופה תפסי אותה לשיחה ושאלי אותה, האם היו לך תקלות עם השמלה? אני מכירה לא מעט בנות שבחרו ללבוש שמלה חשופה, ומעבר לפרנויה שליוותה אותן כל הערב מהחשש שמשהו 'ברח' או שרואים להן, לחלקן גם היו תקריות לא נעימות בכלל.

כך למשל, חברה שלי סיפרה לי איך היא מתביישת להראות את תמונות החתונה שלה למשפחה משום שבכולן החזה שלה, שנדחס בעזרת מחוך אל צלעותיה, מורם מדי והלחות גרמה לו להבריק ולהראות בולט מדי.

כשאת בוחרת שמלת כלה חישבי על מהלך כל הערב, דמייני אותך רוקדת ומתפרעת בערב הכי מאושר בחייך ושאלתי את עצמך - איזו שמלה תחמיא לי ותשדר את מה שאני מבקשת, יחד עם נוחות ועמידות מירבית?
בכל מקרה, אני בטוחה שתהיי מהממת ושזה יהיה הערב המדהים בחייך (מזל טוב!).

 

בוטיק שימקה - שמלות כלה צנועות
שימקה אקספרס - מסלול שמלות כלה מוזלות


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב