דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ארוניה ברי לנוגדי חמצון 

מאת    [ 24/12/2015 ]

מילים במאמר: 406   [ נצפה 2972 פעמים ]

פירות היער ארוניה ברי עשו לאחרונה "עלייה" לארץ ישראל והם מתחילים להימכר אצל המשווקים השונים של מזונות העל. אם לא נתקלתם בעבר בפירות אלו, אלו הן פירות יער הגדלים משלושה סוגי צמחים בצפון אמריקה אשר נקראים ארוניה, מכאן שמם של פירות היער הללו – ארוניה ברי.

סוגי הצמחים אשר נכללים תחת אותו שם "ארוניה" גדלים במקומות הרריים ובתנאים קשים, מה שמעניק להם רמות נוגדי חמצון רבות. בעצם ככל שצמחים ופירות יער גדלים באזורים בעלי תנאי אקלים גרועים יותר (לרבות קור ורוח) כך רמות נוגדי החמצון שלהם גבוהות יותר. נוגדי חמצון אלו מצוינים לגוף שלנו ומחזקים אותו במגוון דרכים.

הערכים התזונתיים של ארוניה ברי הם פשוט נפלאים, פירות יער אלו מכילים כפי שציינו כמות גדולה של נוגדי חמצון כמו בהרבה פירות יער אחרים, אך רוב המומחים מעידים שאצל ארוניה ברי יש הכי הרבה נוגדי חמצון. עוד בזאת, ארוניה ברי מלאים במגוון רחב של וויטמינים וערכים תזונתיים אחרים שהופכים את פירות יער אלו לתוספת תזונה מצוינת.

למה לאכול ארוניה ברי בשביל נוגדי חמצון?

אז הסיבה הראשונה שמומלץ בשבילה לאכול ארוניה ברי הוא עניין נוגדי החמצון הרבים הקיימים בתוך פירות יער אלו. הרבה מזונות על מכילים נוגדי חמצון, ולכן הרבה אנשים ששואפים לבריאות כללית טובה יותר אוכלים הרבה מזונות על. פירות יער אלו הם ללא ספק המאכל הכי יעיל לצריכת יותר נוגדי חמצון, כל ענב מכיל ריכוז גבוה של נוגדי חמצון ביחס לערך הקלורי שלו.

גם יש הרבה מחקרים שמחזקים את הטענה של המומחים שאכילת פירות יער ארוניה מחזקת את המערכת הגופנית ותורמת לבריאות. ארוניה ברי נמצאו כפירות יער אשר נחלמים במחלות קשות כמו סרטן ומצמצמות את הסיכוי לסבול ממחלות כלי דם ולב. ארוניה ברי גם עוזרים לחיזוק המערכת החיסונית של הגוף ולחיזוק כללי בפני מחלות שונות.

צריכת ארוניה ברי במגוון דרכים

ניתן כמובן לאכול ארוניה ברי כמו שאוכלים ענבים, וזה מה שעושים רוב תושבי ארצות הברית, אך פה בישראל הרבה יותר קשה למצוא את הפירות הללו למאכל טבעי. הסיבה לכך היא ברורה, אותם פירות יער לא מחזיקים את הייבוא לארץ. אבל לא צריך להתייאש, יש מגוון רחב של דרכים אחרות לאכול ארוניה ברי. אתם יכולים לקנות אותם מיובשים כמו גוג'י ברי, או באבקת ארוניה ברי ששומרת על המרכיבים הטובים של פירות יער אלו ומאפשרת לנו להוסיף אותם למשקה מיצים או למתכונים בריאים. מאוד מומלץ להוסיף ארוניה ברי בצורה כזאת או אחרת לתזונה היומית בכדי לשפר את תפקוד הגוף בכללי ולחזק את מערכת הבריאות.

 

ספירולינה - תוספי מזון ועל וקוסמטיקה טבעית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב