דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היתרונות הבריאותיים המוכחים של מורינגה מכונפת 

מאת    [ 03/12/2015 ]

מילים במאמר: 442   [ נצפה 2967 פעמים ]

סגולות עץ המורינגה צובר פופולאריות בישראל בשנים האחרונות. יותר ויותר אנשים מגלים את נפלאות העץ הזה ועד כמה פרותיו, עליו וחלקים אחרים אצלו מעניקים סגולות בריאותיות שונות. כמובן שברגע שמתחילים לדבר על מוצר מזון על יגידו הספקנים שמזונות על אינם בהכרח מעניקים את היתרונות שהמשווקים מעידים עליהם, אך דווקא ברוב המקרים הסגולות הבריאותיות של מזונות על כן מוכחים במחקרים רפואיים מקיפים.

ועניין זה לא שונה בכל הנוגע לסגולות של מורינגה. הכמוסות מזון על שמייצרים ממנו, המשחות המיוחדות שמייצרים ממנו ותמציות מרפא אחרות של מורינגה כן נקבעו על פי מחקרים כמסייעים לבריאות גוף טובה יותר ולהתמודדות עם מחלות שונות. להלן מספר סגולות בריאותיות של מורינגה מכונפת שהוכחו במקרים.

מורינגה מכיל תרכובות מאוד בריאות לתזונה היומית ולעור בריא

כמעט כל החלקים השונים של צמח המורינגה משומשים בצורה כזאת או אחרת להעניק בריאות כללית טובה יותר. בין אם זה כמאכל או בין אם זה כמשחה מורינגה מכיל תרכובות נפלאים שיכולים לסייע לכם לשמור על תזונה טובה יותר ועור בריא יותר. מורינגה מכילה מספר רב של וויטמינים, ברזל, מגנזיום ועוד תרכובות בריאות לגוף. מחקרים רבים בחנו את התרכובות הללו ומצאו שללא ספק המרכיבים של מורינגה הם מרכיבים שיכולים להוסיף לתזונה יומית טובה יותר. גם מבחינת רכיבים שונים לעור, תרכובות אנטי מחמצנות למשל, מורינגה משפרת את ביראות העור ועוזרות לו לשמור על מראה צעיר יותר.

 מורינגה מורידה את רמת הכולסטרול הרע בדם

עלים של מורינגה מכונפת ותרמילים שך עץ מורינגה מכונפת נמצאו במחקרים כמסייעים להורדה של כולסטרול רע בדם. כפי שבטח אתם יודעים, כמויות גבוהות של כולסטרול רע בדם נמצאו קשורות לעלייה בסיכון למחלות לב ולהתקפי לב. יש כמובן מזונות צמחיים רבים שמאוד יעילים ביכולתם להפחית את רמות הכולסטרול כגון זרעי פשתן, שיבולת שועל ושקדים. מחקרים שבוצעו בשנים האחרונות מכניסים גם את המורינגה לדיון הזה. 2 מחקרים בבעלי חיים ובני אדם הראו כי מורינגה מכונפת מוריד את רמות כולסטרול בדם בעזרת הנוגדים האנטי מחמצנים שלו, כך שאכילת מורינגה אמורה להוביל לירידה בסיכון לחלות במחלות לב.

מורינגה מורידה את לחץ הדם

מורינגה נמצאה כתרכובת מזון על אשר מאפשרת לגוף להוריד את רמות הסוכר בדם ובכך להוריד את לחץ הדם. לחץ דם גבוה קשור לחולים במחלות לב ויכול להוביל לבעיות בריאותיות רבות. חשוב לשמור על לחץ דם נמוך ככל האפשר, ומסתבר שאיכלה יומית של מורינגה עוזר בכך. מחקר מסוים מצא שבקרב חולים במחלות לב, שדיווחו על לחץ דם גבוה, אכילה של מורינגה כתוספת לארוחה אחת ביום סייע להם להוריד את לחץ הדם שלהם בעשרים אחוז. על פי הממצאים של המחקר הזה אפשר לומר שאיכלה של מורינגה ביום יום יכולה להיות הפתרון שלכם להורדת לחץ דם גבוה. מומלץ לכל מי שנמצא בקבוצת סיכון לחלות במחלת לב לאכול מורינגה.

ספירולינה פול לייף - מזון על וקוסמטיקה טבעית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב