דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הצללה ושטח פנוי בחצר או במרפסת 

מאת    [ 30/11/2015 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 2626 פעמים ]

מי מאיתנו לא רוצה את הפינה המוצלת ביום שמש חם ומי ידחה את הקירוי נגד גשם בחורף?, אלו רק 2 מההנאות הקטנות שיש בפרגולה. אולם לא לכל אחד יש שטח או מקום מרווח דיו להתקנת פרגולה על עמודים ולכן הפתרון הוודאי הוא להתקין פרגולה תלויה. עצם העובדה שהפרגולה תלויה באוויר ללא עמודים כבר חסכנו או נכון לומר הרווחנו שטח יקר שבמקור היה מבוזבז על עמודי התמיכה. את הפתרון של פרגולה תלויה מומלץ ליישם בכל מקום ובכל הזדמנות, עידן העמודים עובר ונעלם.

ככה מתכננים פרגולה תלויה

אחד הדברים החשובים בפרגולה תלויה הרבה לפני העיצוב והחומרים ממנה היא תיבנה הוא התכנון שלה. תכנון לא נכון יביא את הפרגולה שלכם להיות יפה, תלויה ולא מועילה. אולם אם תתכננו נכון תוכלו להשתמש בה בכל עונות השנה, גם בקיץ וגם בחורף. אם כך מה היא פרגולה תלויה שמתוכננת נכון, ראשית מוודאים כי המקום הרצוי להתקנת הפרגולה הוא גם המקום שבאמת מתאים מבחינת כיוון השמש והרוחות, לא אחת אילוצי המקום מונעים התקנה נכונה ואז אמנם ישנה פרגולה תלויה אך אין היא יוצרת הצללה בשמש. על כן מומלץ להתייעץ עם בעל מקצוע כבר בתהליך התכנון. לאחר בחירת המיקום הנכות יש לבחור את אופי ההתקנה. חשוב לציין כי כל סוג של קיר אליו אנו עומדים לחבר את הפרגולה מחייב התקנה באופן שונה. קירות בטון הם חזקים הרבה יותר מקיר בלוקים לדוגמה. את התכנון מאוד מומלץ לבצע בשיתוף עם אדריכל או קונסטרוקטור כך מובטחת התקנה מקצועית ללא בעיות או תקלות.

היתרונות בפרגולה תלויה מאלומיניום

יש יתרונות רבים לפרגולות אולם לפרגולה תלויה מאלומיניום יש יתרונות רבים במיוחד, והבולט שבהם הוא העמידות הגבוהה שיש לפרגולות אלומיניום. העמידות באה לידי ביטוי בכך ששינויי טמפרטורה או שינויים במזג האוויר אינם משפיעים על האלומיניום מכיוון שהוא עמיד לקיצוניות, לעומת זאת עץ מתכווץ ומתרחב עם שינויי מזג האוויר. כמוכן השיטה בה צובעים את האלומיניום מאפשרת עמידות גבוהה ביותר, הצביעה נעשית בתנור, כך אין קילופים ואם אחד החלקים מקבל מכה או שפשוף לא יגרם נזק לצבע. יתרון זה של עמידות גבוהה מונע מאיתנו את הצורך לבצע טיפול לפרגולה בכל חילוף עונה, אם נשווה פרגולה תלויה מאלומיניום לעץ נגלה כי העץ סובל משינויי טמפרטורה ולכן היציבות שלו מתערערת, במיוחד כאשר אין עמודי תמיכה ולכן האלומיניום הינו פיתרון מושלם בכל מקרה ובמיוחד כאשר אנו רוצים לבנות פרגולה תלויה. יתרון נוסף הוא מבחינת ההתאמה מבחינת העיצוב הכללי של הפרגולה לשאר הבית, ניתן להתאים את הפרופילים שמהם תיבנה הפרגולה לפרופילים שמהם נבנו חלונות הבית כך תקבלו המשכיות לעיצוב ולא משהו שונה וצורם לעין.

 

המאמר באדיבות מגזין העיצוב - עיצוב ישראל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב