דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מבוא לביורגונומי - כיצד ניתן לתקשר ולטפל בתת מודע באמצעות ביואורגונומי? 

מאת    [ 02/04/2008 ]

מילים במאמר: 1028   [ נצפה 5488 פעמים ]

הרצאת מבוא בביואורגונומי -  כיצד ניתן לתקשר ולטפל בתת מודע באמצעות ביואורגונומי ?מה זה ביואורגונומי?ביואורגונומי – היא שיטה לאבחון ולטיפול באמצעות עפעוף העיניים. את היכולת לעפעף גילה רפי רוזן ז"ל. אך מסתבר שיכולת זו של אבחון באמצעות העפעפיים, באה לידי ביטוי בספר תהילים י"א פסוק 4: "ה' בהיכל קודשו, ה' בשמים כיסאו, עיניו יחזו, עפעפיו יבחנו בני אדם"כמו כל דבר, גם העפעוף הגיע לרפי במקרה: באחת מסדנאות הביואנרגיה שבה השתתף, הוא שם לב שכשבחורה מסוימת, עברה לידו כשעיניו היו עצומות, עפעפיו הגיבו בחוזקה. רפי ערך ניסויים וניסה לאתר את הבחורה על ידי העפעוף. הוא הסתובב בחדר עם עיניים עצומות וכל פעם כשהן הגיבו בעפעוף, הוא פקח את העיניים וראה את אותה בחורה. בעקבות תגלית זו, פיתח רפי את שיטת העפעוף. הוא שם לב כי עפעפיו הגיבו לכל שאלה שנשאלה שהתשובה שלה היא יש עפעוף [כן] או אין עפעוף [לא], וכך יצר את שיטת האבחון והטיפול לה קרא 'ביו-אנרגיה שימושית'. מאוחר יותר החליף את שמה לביורגונומי או לביואורגונומי. הבסיס לטיפול בשיטת הביואורגונומי הוא ההבנה כי רוב הבעיות שאנו חווים (בין אם פיזיות ובין אם נפשיות), נוצרות בגוף האנרגטי המקיף אותנו, ומשם מחלחלות אל הגוף הפיזי ומתבטאות כמחלות פיזיות או כבעיות נפשיות. כאן המקום לציין שאינשטיין אימת את ההנחה של הפילוסופיה הסינית שאומרת: "האדם הוא בועת אנרגיה בקוטר 10 מטרים אשר הולכת ונעשית דחוסה כלפי פנים, עד הפיכתה לחומר.  באמצעות הטכניקה הנלמדת בקורס - העפעוף, נחוש את גלי האנרגיה, את בועת האנרגיה סביב הגוף של האדם, ונוכל לשקם אותה אנרגטית.   מהם העקרונות שבבסיס הביואורגונומי?
  1. כל אדם ניחן ביכולת לעפעף (חוש המצוי אצל כל אחד, רפי קרא לו החוש השביעי).
  2. לכל גוף פיזי ישנו ביטוי אנרגטי, נקרא לו גוף אנרגטי. (גוף אנרגטי יכול להיות של אדם, של חפץ, של צמח, של כדור הארץ כולו, ואפילו של עסק).
  3. כל אדם ניחן ביכולת לזמן את המערכת האנרגטית אותה הוא רוצה לבדוק (אדם, בעל חיים, עסק, מבנה וכדומה).
  4. ניתן לזמן את המערכת האנרגטית ללא תלות במרחב, מכל מרחק שהוא. תתארו לכם את אחד מבני המשפחה שלכם. הוא לא כאן עכשיו אבל הדמות שלו נמצאת בראש שלכם? אם כן בשפה שלנו האנרגיה שלו נמצאת איתכם לכן, אין משמעות למרחק של האדם מזה שבודק/מטפל בו. מכאן שניתן לטפל באדם שאינו נמצא כרגע לידך.
  5. ניתן לזמן את המערכת האנרגטית של האדם מכל זמן. בביואורגונומי אין מושג כזה, עבר, היה, אבוד.... בכל זמן שבו המערכת נחסמה בין אם זה היה לפני שנה, לפני חמישים שנה או לפני 500 שנה, נטפל במערכת ונשקם אותה.
  6. ניתן לשנות את גודלה של המערכת אותה זימנו (לצורך הנוחות נוכל לדוגמה לזמן אדם בגובה מטר ושמונים ו"להקטין" אותו, או לזמן מבנה שרוצים לבדוק אותו אנרגטית ולהקטין אותו או לזמן את העין ולהגדיל אותה.
  על פי הביואורגונומי מה גורם לאדם לחלות? לפי הביואורגונומי, אנו חולים באותו איבר או מערכת שבה אין שדות אנרגיה. דמיינו שאתם מחזיקים שני מגנטים. נסו להצמיד את הצדדים השליליים של המגנט. אתם מרגישים שדה אנרגיה, התנגדות, קושי להצמיד את שני החלקים. עכשיו תדמיינו שאם סביב הגרון שלנו יש שדה אנרגיה כזה, אף וירוס לא יכול לחדור אליו ולגרום לנו לכאב גרון. שדה אנרגיה זה חשוב לכל תא ותא בגוף, לכל איבר בגוף ולכל הגוף. השדה האנרגטי או בלשון אחרת ההילה של האדם מהווה שכבת הגנה. מה גורם לאיבר או לגוף לאבד שדות אנרגיה?לפי הביואורגונומי ישנם 5 גורמים, הגורמים לאיבר או לגוף לאבד שדות אנרגיה והם: א. פציעות וכוויות. (צלקת היא מקום ללא שדות אנרגיה)ב. חסימות אנרגטיות בנקודות הפתיחה האחראיות על האיבר או על המחלה/סימפטום. (על הגוף פזורות נקודות פתיחה שהן למעשה "צינורות" / מעברים של אנרגיה לאיברים. במידה והנקודות נחסמות, אותו איבר לא יקבל את מקסימום האנרגיה הדרושה לו לתפקוד תקין. מכאן ניתן להסיק מה יחס הביואורגונומי לנושא הפירסינג, עגילים וחורים בכל מיני מקומות בגוף. ג. פחדים תת מודעים וגם פחדים מודעים, מונעים מאיתנו לבצע פעולות שונות בחיים. אותו הדבר לגבי תפקוד הגוף ואיבריו, פחדים לא מודעים גורמים לחסימות אנרגטיות של האיברים. הטיפול בהם יוצר שחרור של החסימה. למה הכוונה בפחדים לא מודעים? לדוגמא, אם אין לי זוגיות, זאת המציאות שלי, כך שכנראה שאין לי פחד מלהיות לבד, אלא יש לי פחד מזוגיות, ותת המודע שלי מביא אותי למקום בו אני נמצאת. אותו הדבר לגבי כסף – אם אני חי במחסור, אז אני חי במחסור, אז כנראה שיש לי תפיסה תת מודעות שאם יהיה לי כסף, אז כך וכך יקרה, ואני יוצר לעצמי מצב שאין לי כסף. לזוכים בלוטו שבתפיסה התת מודעת "כסף הוא דבר רע" או "לא מגיע לי", הכסף פשוט נעלם, ומצבם גרוע יותר מאשר קודם.  

ד. אירועים טראומתיים שהמטופל עבר ויושבים בזיכרון התאי שלו ויוצרים חסימות אנרגטיות ופוגעים בתפקוד האיבר / הגוף. למעשה פחדים וטראומות קשורים במידה רבה לתת מודע שלנו שהוא המנהל האמיתי שלנו.

ה. הפרעות אנרגטיות שהן אנרגיות שונות הנטפלות ושואבות אנרגיה מהמטופל.   כיצד מתבצע הטיפול הביואורגונומי?הטיפול הביואורגונומי מתבסס על ערבול האנרגיות של שני משלימים. כלומר של המטופל עם הישות המשלימה שלו. הערבול הוא הוראה טיפולית / בקשה / תפילה המגדירה לאנרגיות במה לטפל.לפי הביואורגונומי לכל אדם יש ישות משלימה, מישהו על פני כדור הארץ שהוא חצי האנרגיה שלו, לצורך העניין נצטט מתוך קונטרס ברסלב – "אישה חשובה" (ליקוטי מוהרן חלק א' סימן רס"ד): "למעלה בשמים הנשמות של הבעל והאישה היו נשמה אחת, ומשיורדות למטה – מתפצלות; האיש הזכר, יורד דרך זוג הורים אחד, והאישה, הנקבה, יורדת דרך זוג הורים אחר. עד שמחברים אותם יחד – אורך זמן רב, ועל זה אומרים חכמינו הקדושים (סנהדרין כ"ב) קשה זווגו של אדם כקריעת ים סוף..... האיש והאישה הם שני עולמות אחרים ושני טבעים (בעלי טבע שונה) שונים מצד הגוף כי מצד הנשמה הם אחד, כי היו בשמיים נשמה אחת אבל מצד הגוף הם שני טבעים אחרים (בעלי טבע אחר). יש לנו חיזוק מהמקורות שחצי אנרגיה שלנו מצויה במישהו חי על-פני כדור הארץ, ולפי הביואורגונומי כשלו קורה משהו אני מושפע ממנו. אנחנו לא בהכרח חייבים להתחתן עם הישות המשלימה שלנו. יש לכך יתרונות ויש חסרונות. היתרונות הם שנוכחות המשלים מרפאת, כלומר אם יש לי כאב ראש והבעל שלי הוא משלים אנרגטי שלי, כשהוא מגיע הביתה, כאב הראש חולף..... ואם הוא לא הישות המשלימה, אז כשהוא מגיע הביתה, אני חוטפת כאב ראש....

 

נוגה גזית היא תלמידתו הישירה של רפי רוזן , מורה ומטפלת בכירה בשיטת רפואה משלימההנקראת בביואורגונומי.
נוגה הגיעה אל הביואורגונומי "במקרה" תוך כדי מסע ארוך להצלת חייה של בתה משותקת המוחין (C.P) שסבלה גם מיתר לחץ דם, ומבעיות בריאות קשות מאד. לאחר התרוצצות בארץ ובעולם כשהרופאים הרימו ידיים ולא ידעו מה לעשות, נוגה פגשה את רפי רוזן, ממציא השיטה. כך החלה בתה לקבל טיפולים אנרגטיים שהביאו לשיפור משמעותי במצבה, ונוגה גילתה את ייעודה כתלמידה לביואורגונומי ובהמשך כמורה. כיום נוגה היא מורה בכירה בתחום, מלמדת ברחבי הארץ, מנהלת את 'המרכז לביואורוגונומי', ומפתחת בעצמה ערוצים נוספים בשיטת הריפוי הזו.
טיפולים



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב