דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק להורים- איך לשווק מוצר לילדים והורים 

מאת    [ 14/09/2015 ]

מילים במאמר: 564   [ נצפה 3967 פעמים ]

התמקד בחיובי


מה שמעניין את ההורים הוא מימוש הפוטנציאל של ילדם. השתמש במסרים שיגרמו להורים להאמין שהילד שלהם הוא מיוחד ושבידך המרכיב הסודי להופכו לכזה. אל תשקר! הוכח להם באמת כיצד המוצר שלך יכול להועיל להם. ההורים מחפשים עבור ילדם מוצרים חינוכיים ומקדמים. הוכח להם כיצד אתה עושה זאת באמצעות המוצר שלך.

היה שותף

להורים יש מליון דברים על הראש. הם צריכים לדאוג לחייהם, לפרנסה, לחיי ילדיהם, תזונת המשפחה, חינוך, העשרה ועוד...

הראה להורים כי אתה שותף מלא ופה כדי לעזור להם. הראה להם כיצד אתה חוסך להם כסף, כיצד אתה הופך את חייהם לקלים יותר. צור בהם תחושה שאתה לא רק מנסה למכור להם משהו אלא אתה שותף בחייהם, חיי ילדיהם ואתה רוצה להגן עליהם ולהפוך את ילדיהם למאושר.

שווק לאמהות

זה ברור כבר לכולם שאמהות הן הכוח המניע במשפחה ולרוב זה שאומר את המילה האחרונה בהחלטות בבית, בכללן הכלכליות. אמהות שולטות ב 85% מכוח הקנייה בבית. אמהות משתפות מחייהן ברשתות החברתיות, ופעילות בקבוצות רבות און ליין ואוף ליין. דבר אליהן, בשפה שלהן, הימצא במקומות בהן הן נמצאות, פגוש אותן והכר אותן.

אבל אל תשכח את האבות

כיום ישנה מעורבות עולה וגוברת של אבות בחיי ילדיהם יותר מבעבר. הם מעורבים ברשתות החברתיות (פחות מאמהות, אבל יותר מבעבר) וישנה מגמה של שוויון מגדרי בהחלטות עבור הילדים. אבות רבים היום יוצאים לחופשות לידה ואף בוחרים בעבודות המאפשרות להם לצאת מוקדם ולבלות זמן עם משפחתם.  ניתן לראות את מקומם העולה בבלוגים הרבים לאבות שנפתחו בשנים האחרונות ובפניית מותגים רבים אליהם. השיווק לאבות שונה מהשיווק לאמהות. השפה שונה. דבר אליהם בשפה שלהם.

דע את ההורים


הכר את ההורים אליהם אתה פונה. מקד את קהל היעד שלך ומצא אותו במדוייק. הורים בטווחי גילאים שונים ניזונים ממדיה שונה. יש כאלה שעיקר הידע שהם צורכים מגיע מהטלויזיה, ישנם מרשתות חברתיות, אינטרנט או חברים. דע היכן ההורים אותם אתה מחפש נמצאים.

 

הורים חזקים

חפש את אותם הורים אשר מהווים מוקדי כוח עבור הורים אחרים. "הורים מובילי דיעה". מצא את ההורים המשפיעים וחבור אליהם. לעיתים- חוות דעתם חזקה הרבה יותר ממודעה ממונת או פרסומת בטלויזיה. צור לך באמצעותם קבוצת כוח חזקה שתסייע לך להפיץ את המוצר שלך. אותם "הורים חזקים" יכולים להיות בלוגרים, הורים מעורבים ברשתות חברתיות, הורים המצויים בריכוזים גדולים של הורים שעליהם השפעה חזקה.

 

שווק בשמחה

הורים רוצים שילדיהם יהיו מאושרים. זהו הדבר החשוב להם ביותר בראש ובראשונה. כשאתה משווק את המוצר שלך להורים, גרום להם לחייך יחד איתך. שווק להם את המוצר שלך בשמחה. הראה להם כיצד תוכל אתה להפוך את הילדים שלהם למאושרים באמצעות המוצר שלך.

 

הצטרף למעגל שלהם

היה חלק מהם, שתף מחייך ברשתות החברתיות, באמצעות סיפורים, תמונות, מחשבות.  צור הזדהות באמצעות סיפורים בעלי עניין משותף. שאל אותם, בקש את דעתם, היה מעורב ואפשר להם להיות מעורבים במוצר שלך באמצעות חוות דעת ומשוב.

 

אפשר להם לעקוב אחריך

הורים מבצעים סקרי שוק רבים לפני ביצוע רכישה כלשהי. כדי למנוע מהם לשכוח אותך, עליך להמצא בכל מקום כך שיוכלו להגיע אליך, להזכר בך ואף לעקוב אחריך. דאג לקחת מהם פרטי התקשרות ושלח להם מיילים, חדש להם בעמוד הפייסבוק שלך ואף עשה מודעות ריטרגטינג שיעקבו אחריהם. אתה תמיד צריך להיות בראש שלהם, שלא ישכחו אותך. 

 

דבר אליהם, לא עליהם

ההורים יעריכו אותך הרבה יותר אם תדבר אליהם כמו בוגרים, בגובה העיניים תוך לקיחת החששות והדאגות שלהם ברצינות. היה מודע לכך שזמנם יקר והתייחס לבעיותיהם כבעיותיך. דבר אליהם מהורה להורה. 

 

שיווק לילדים מתחיל לרוב בהורים. פעל לפי הכללים המנחים ותצליח לתפוס את תשומת לב ההורה שלך, ולמכור לו.

 

בהצלחה

 

 

 

אור קריבוס


אסטרטגיה שיווקית לעסקים קטנים ובינוניים


פייסבוק: https://www.facebook.com/maznika>

orkrybus@gmail.com


054-4413422


 



 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב