דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החלפת צילינדר ללא מפתח 

מאת    [ 10/09/2015 ]

מילים במאמר: 428   [ נצפה 4126 פעמים ]

יש לא מעט מקרים שבגללם אתם תרצו לבצע החלפה של צילינדר לדלת שלכם. כך למשל, החלפת צילינדר נדרשת כאשר מדובר על צילינדר ישן מאד, אשר כבר לא מתפקד וזה נעשה בעייתי מאד לפתוח ולסגור אותו. יש כמובן מקרים שבהם אתם שכפלתם את המפתח כל כך הרבה פעמים ומסרתם ליותר מידי אנשים, ואתם תרצו להחליף את הצילינדר כעת כדי להיות בטוחים שאתם מוגנים. יש כמובן גם את המקרים שבהם אתם מגלים ששכחתם את המפתחות היכן שהוא, או שהם נגנבו - ואז ברור שחובה להחליף את הצילינדר. עם זאת, האם זה אפשרי להחליף את הצילינדר מבלי שיש לכם מפתח?

תהליך החלפת הצילינדר

? האם עבור החלפת צילינדר דרוש מפתח? – באופן עקרוני, זה אפשרי לגמרי לבצע החלפת צילינדר גם אם אין את המפתח אך חשוב להבין שכמובן אם ישנו מפתח, המשימה תהיה הרבה יותר פשוטה! הסיבה לכך היא שהמפתח שומר את הדלת כולה במצב שבו היא לא נעולה, וכך ההסרה של הצילינדר היא הרבה יותר פשוטה. בעצם, במצב כזה אתם לא צריכים להשפיע כל לעל לשונית הנעילה. מעבר לכך, אם יש לכם מפתח, אפשר לפתוח את הדלת לרווחה, וזה נותן גישה הרבה יותר נוחה להסרה של הצילינדר. למרות כל האמור לעיל, חשוב מאד להבין כי החלפה של צילינדר לדלת היא אפשרית לחלוטין ללא מפתח. זה אמנם הופך את עבודת הפריצה למורכבת יותר וארוכה יותר - אבל היא אפשרית לחלוטין. ההבדל המרכזי הוא שלרוב במקרה כזה, לא יהיה מנוס אלא מליצור קשר עם מנעולן שיגיע לפרוץ את הדלת.

? אילו כלים דרושים עבור החלפת צילינדר? - תלוי מאד כאמור אם יש לכם מפתח או לא ובנוסף - האם מדובר על צילינדר של דלת פלדה, או צילינדר בדלתות אחרות פשוטות יותר כמו למשל דלתות עץ. אם מדובר על החלפת צילינדר בדלת פשוטה, אזי מה שאתם צריכים זה בעיקר מברג וגם פטיש - לרוב באמצעות מכות על הצילינדר, אפשר להוציא אותו החוצה, ובמקומו לשים את הצילינדר החדש. בחלק מהמקרים, גם שליפה בכוח בעזרת מפתח צינורות (והסרת הברגים עצמם קודם לכן עם מברג) תאפשר לכם להסיר את הצילינדר לגמרי. אם מדובר על החלפת צילינדר עבור דלת פלדה, יש לזכור שיש שכבת הגנה חשובה על הצילינדר וקודם יש להסיר אותה. אתם צריכים קודם כל להסיר את הידית לגמרי באמצעות צבת או מפתח צינורות, משם להסיר את קופסת המגן עם מפתח אלם, משם להמשיך עם מברגים להסרת הברגים, וגם לשלוף החוצה את לוחיות המתכת שנועלות את הצילינדר פנימה - לרוב אתם זקוקים לבוקסה בגודל המתאים, בכדי שתוכלו לשלוף את הלוחיות הללו החוצה.

לכן חשוב להיות מוכנים

אם כן, פתיחה והחלפה של צילינדר ללא מפתח זה בהחלט עניין מאתגר - היו תמיד מוכנים עם מספר טלפון של מנעולן, שיוכל לבצע עבורכם את המלאכה.

אבי לוי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב