דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביתן - נותנים לכם לימונים - הכינו לימונדה! - טיפים להפקת המירב מלוקיישן ביתן תערוכה לא מזהיר 

מאת    [ 02/09/2015 ]

מילים במאמר: 433   [ נצפה 2261 פעמים ]

  1. הודעה לפני התערוכה – זה לא משנה אם זו הודעה בדואר, או הודעת טקסט לטלפון הנייד או אפילו הודעה לדואר אלקטרוני, שלחו הודעה כלשהי ללקוחות שלכם וספרו להם שהשנה לא יהיה קל למצוא את ביתן החברה, וצרפו מפה של מיקום הביתן שלכם באולם התערוכה.

  2. ממנו הפסקת קפה – שכנעו את הנהלת התערוכה לממן בביתן שלכם הפסקת קפה ושבמפה של התערוכה יופיע סימן של קפה. גם באולם התערוכה דאגו שימוקמו שלטים צבעוניים פזורים שמצביעים על מיקום הדוכן שלכם והעובדה שניתן לעצור בו להפסקת קפה. אותו דבר יכול לעבוד גם עם Happy Hour בסוף יום.

  3. שביל האבנים הצהובות – אולי לחלקנו זה יזכיר את הקוסם מארץ עוץ אך אם תשכנעו את הנהלת התערוכה להקצות תקציב להדבקת מדבקות על רצפת האולם של התערוכה יהיה ללקוחות שלכם יותר קל למצוא את הביתן שלכם.

זה יכול להיות מדבקה עם הלוגו שלכם וחץ לכיוון הביתן, זה יכול להיות טביעות רגל או תמונות של המוצרים שלכם.

  1. מתנות – תנו לעוברים והשבים בביתן שלכם מתנות שהם יוכלו לענוד תוך מיתוג הלוגו של החברה שלכם, למשל צמיד מיוחד בסגנון לואי ארמסטרונג, תיק או שקית ממותגת ועוד.

המוצר הנכון יגרום לעוברים ושבים לשאול היכן הם יכולים להשיג את המוצר הזה ולחפש א.ת הביתן שלכם.

  1. דיילים – שכרו דיילים או דיילות, שיחלקו לעוברים והשבים דוגמיות, קופונים, פליירים, או מפות הגעה למיקום הביתן התערוכה שלכם.

מנהלי תערוכות מסוימים יהיו מוכנים להשכיר לכם  דוכן קטן בכניסה לתערוכה בשביל הפעילות הזאת.

  1. רעיון לפרסום החברה ומיקום הביתן שלכם  – בקשו מהנהלת התערוכה לממן כיסויי ראש למושבי האוטובוס שמביא אנשים אל התערוכה מבתי המלון השונים בעיר, דאגו שעל הכיסוי יהיה לוגו החברה ומפה של האולם עם מיקום הביתן שלכם על מנת שיוכלו למצוא אתכם בקלות.

  2. נטוורקינג -  דאגו לעשות נטוורקינג כמה שרק ניתן, נצלו פלטפורמות כמו רשתות חברתיות כגון טוויטר או פייסבוק, פרסמו את מיקם הביתן שלכם ובסיום התערוכה שלחו ברשתות האלה הודעות תודה לכל לקוח קיים ופוטנציאלי שביקר אצלכם בתערוכה.

מעבר לעובדה שהדבר יוצר יחסי קרבה עם לקוחות פוטנציאליים, העוקבים של אותו לקוח יוכלו לראות שהוא ביקר אצלכם בתערוכה והדבר ייצור אצלם עניין ויגרום להם לרצות לחפש אתכם את הביתן שלכם בתערוכה.

  1. תתחברו להנהלת התערוכה – אל תפחדו לשוחח על כל נושא שעולה בנוגע לביתן שלכם עם הנהלת התערוכה וליצור איתם קשרים.

ככל שתדברו איתם יותר ותשתפו אותם בבעיות שלכם, הם יראו כמה אתם רציניים ויראו כי אתם רוצים להוציא את המקסימום מביתן שלכם ומהתערוכה.


בהצלחה!

  Verity Gilony Associate, Production manager Tell +972 (0) 73-7268891 - +972 (0) 52-4313500  www.2Design-pro.com  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב