ביתן - נותנים לכם לימונים - הכינו לימונדה! - טיפים להפקת המירב מלוקיישן ביתן תערוכה לא מזהיר
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

ביתן - נותנים לכם לימונים - הכינו לימונדה! - טיפים להפקת המירב מלוקיישן ביתן תערוכה לא מזהיר 

מאת    [ 02/09/2015 ]
מילים במאמר: 433   [ נצפה 1101 פעמים ]

 
 
  1. הודעה לפני התערוכה – זה לא משנה אם זו הודעה בדואר, או הודעת טקסט לטלפון הנייד או אפילו הודעה לדואר אלקטרוני, שלחו הודעה כלשהי ללקוחות שלכם וספרו להם שהשנה לא יהיה קל למצוא את ביתן החברה, וצרפו מפה של מיקום הביתן שלכם באולם התערוכה.

  2. ממנו הפסקת קפה – שכנעו את הנהלת התערוכה לממן בביתן שלכם הפסקת קפה ושבמפה של התערוכה יופיע סימן של קפה. גם באולם התערוכה דאגו שימוקמו שלטים צבעוניים פזורים שמצביעים על מיקום הדוכן שלכם והעובדה שניתן לעצור בו להפסקת קפה. אותו דבר יכול לעבוד גם עם Happy Hour בסוף יום.

  3. שביל האבנים הצהובות – אולי לחלקנו זה יזכיר את הקוסם מארץ עוץ אך אם תשכנעו את הנהלת התערוכה להקצות תקציב להדבקת מדבקות על רצפת האולם של התערוכה יהיה ללקוחות שלכם יותר קל למצוא את הביתן שלכם.

זה יכול להיות מדבקה עם הלוגו שלכם וחץ לכיוון הביתן, זה יכול להיות טביעות רגל או תמונות של המוצרים שלכם.

  1. מתנות – תנו לעוברים והשבים בביתן שלכם מתנות שהם יוכלו לענוד תוך מיתוג הלוגו של החברה שלכם, למשל צמיד מיוחד בסגנון לואי ארמסטרונג, תיק או שקית ממותגת ועוד.

המוצר הנכון יגרום לעוברים ושבים לשאול היכן הם יכולים להשיג את המוצר הזה ולחפש א.ת הביתן שלכם.

  1. דיילים – שכרו דיילים או דיילות, שיחלקו לעוברים והשבים דוגמיות, קופונים, פליירים, או מפות הגעה למיקום הביתן התערוכה שלכם.

מנהלי תערוכות מסוימים יהיו מוכנים להשכיר לכם  דוכן קטן בכניסה לתערוכה בשביל הפעילות הזאת.

  1. רעיון לפרסום החברה ומיקום הביתן שלכם  – בקשו מהנהלת התערוכה לממן כיסויי ראש למושבי האוטובוס שמביא אנשים אל התערוכה מבתי המלון השונים בעיר, דאגו שעל הכיסוי יהיה לוגו החברה ומפה של האולם עם מיקום הביתן שלכם על מנת שיוכלו למצוא אתכם בקלות.

  2. נטוורקינג -  דאגו לעשות נטוורקינג כמה שרק ניתן, נצלו פלטפורמות כמו רשתות חברתיות כגון טוויטר או פייסבוק, פרסמו את מיקם הביתן שלכם ובסיום התערוכה שלחו ברשתות האלה הודעות תודה לכל לקוח קיים ופוטנציאלי שביקר אצלכם בתערוכה.

מעבר לעובדה שהדבר יוצר יחסי קרבה עם לקוחות פוטנציאליים, העוקבים של אותו לקוח יוכלו לראות שהוא ביקר אצלכם בתערוכה והדבר ייצור אצלם עניין ויגרום להם לרצות לחפש אתכם את הביתן שלכם בתערוכה.

  1. תתחברו להנהלת התערוכה – אל תפחדו לשוחח על כל נושא שעולה בנוגע לביתן שלכם עם הנהלת התערוכה וליצור איתם קשרים.

ככל שתדברו איתם יותר ותשתפו אותם בבעיות שלכם, הם יראו כמה אתם רציניים ויראו כי אתם רוצים להוציא את המקסימום מביתן שלכם ומהתערוכה.


בהצלחה!

  Verity Gilony Associate, Production manager Tell +972 (0) 73-7268891 - +972 (0) 52-4313500  www.2Design-pro.com  

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב