דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לכתוב מדריך מתנה? 

מאת    [ 16/08/2015 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 2304 פעמים ]

הכנת מדריך מתנה היא דרך שיווקית קל הליישום המהווה הצצה לעולם המקצועי שלנו.

החשיבה צריכה להיות- מה מעניין את הלקוחות שלנו לדעת ברגע זה? מה אני יכול להציע ללקוחות הפוטנציאליים שלי כדי למשוך אותם אלי?

מדריך מתנה כשמו כן הוא- מתנה ממני ללקוחות שלי. באמצעות המדריך אני מאפשר להם להציץ אל עולמי המקצועי, עולמי האישי, האג'נדה שלי, תפיסת העולם שלי ולחלק טיפים ועיצות ברוחב לב.

למה אנשים אוהבים מדריכים? כי אנשים אוהבים שאומרים להם מה לעשות. כי אנשים אוהבים טיפים. כי אנשים אוהבים פתרונות קסם.

באמצעות מדריך מתנה אני עונה בדיוק על הצורך הזה- נותן להם טיפים מיידיים ליישום שהם יכולים לבצע בעצמם.

ולא רק- אני משווק להם את העסק שלי בלי לשווק אותו. למה הכוונה? אני לא דוחף להם את השירותים שלי או המוצרים שלי אלא נותן להם במתנה את השירות שלי, באהבה :)

אז מה לכתוב במדריך מתנה?


1. הציעו במדריך רק נושא אחד. אל תעמיסו על הקורא שלכם שלל תכנים. נושא אחד בלבד!

2. זה לא המקום לכתוב מגילות- קצר וקולע, תכל'ס

3. הציעו פתרונות ליישום מיידי- המדריך שלכם צריך להיות ישים אד הוק, לעורר אצלו חשיבה ולגרום לו לפעול

4. מומלץ למספר או להשתמש בבולטים כדי לאפשר קריאה קלה ומהירה

5. הציעו תכנים מעניינים באמת וחדשניים ככל האפשר- לא עוד מאותו דבר

6. השתמשו במועדים מובחנים- קיץ? הציעו מדריך שמתאים לנושא חם בקיץ. חג? הציעו נושא שרלוונטי לחגים, כניסה למסגרות? הבנתם את הרעיון....

7. לא לשכוח- הלקוחות שלכם שנרשמו לקבלת המדריך- רוצים לקבל עוד.. שילחו להם בתדירות בינונית תכנים נוספים הרלוונטיים להם. אל תפציצו! כבדו את הלקוחות שלכם, שימרו אותם על ידי כך שתשלחו להם מידי פעם (באופו עקבי) תכנים הרלוונטיים להם המעניינים אותם.

 

דוגמאות למדריכים:

 


    • 5 הדרכים להפוך את המטבח שלכם לבריא
    • המדריך לגמילה מהירה מחיתולים
    • 10 טיפים לחיזוק הקשר הזוגי
    • איך להתחיל מוצקים בגיל ארבעה חודשים
    • איך לעודד קריאה אצל ילדים

 

 

לסיכום,

מדריך מטרתו להוות הצצה לעולמכם המקצועי. זה המקום בו לקוחותיכם הפוטנציאליים יכולים להתוודע לעסק שלכם ולמה שאתם מציעים. באמצעות המדריך אתם אוספים לידים (לקוחות פוטנציאליים) שנרשמים לרשימת התפוצה שלכם וכך אתם יכולים לשמור איתם על קשר ולעדכן אותם במה חדש אצלכם בעסק

תמיד חישבו מה אין ומה יש ביכולתי לתת, הקפידו על מועדים מובחנים (חגים, חופשות, מועדים מיוחדים), היו קצרים ותכלסיים והכי הכי חשוב- הפתרונות אותן אתם מציעים- ליישום מיידי!

 

בהצלחה

אור קריבוס


אסטרטגיה שיווקית לעסקים קטנים ובינוניים


פייסבוק: https://www.facebook.com/maznika>

orkrybus@gmail.com


054-4413422


 



 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב