איך לכתוב מדריך מתנה?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

איך לכתוב מדריך מתנה? 

מאת    [ 16/08/2015 ]
מילים במאמר: 377   [ נצפה 1392 פעמים ]

 
 

הכנת מדריך מתנה היא דרך שיווקית קל הליישום המהווה הצצה לעולם המקצועי שלנו.

החשיבה צריכה להיות- מה מעניין את הלקוחות שלנו לדעת ברגע זה? מה אני יכול להציע ללקוחות הפוטנציאליים שלי כדי למשוך אותם אלי?

מדריך מתנה כשמו כן הוא- מתנה ממני ללקוחות שלי. באמצעות המדריך אני מאפשר להם להציץ אל עולמי המקצועי, עולמי האישי, האג'נדה שלי, תפיסת העולם שלי ולחלק טיפים ועיצות ברוחב לב.

למה אנשים אוהבים מדריכים? כי אנשים אוהבים שאומרים להם מה לעשות. כי אנשים אוהבים טיפים. כי אנשים אוהבים פתרונות קסם.

באמצעות מדריך מתנה אני עונה בדיוק על הצורך הזה- נותן להם טיפים מיידיים ליישום שהם יכולים לבצע בעצמם.

ולא רק- אני משווק להם את העסק שלי בלי לשווק אותו. למה הכוונה? אני לא דוחף להם את השירותים שלי או המוצרים שלי אלא נותן להם במתנה את השירות שלי, באהבה :)

אז מה לכתוב במדריך מתנה?


1. הציעו במדריך רק נושא אחד. אל תעמיסו על הקורא שלכם שלל תכנים. נושא אחד בלבד!

2. זה לא המקום לכתוב מגילות- קצר וקולע, תכל'ס

3. הציעו פתרונות ליישום מיידי- המדריך שלכם צריך להיות ישים אד הוק, לעורר אצלו חשיבה ולגרום לו לפעול

4. מומלץ למספר או להשתמש בבולטים כדי לאפשר קריאה קלה ומהירה

5. הציעו תכנים מעניינים באמת וחדשניים ככל האפשר- לא עוד מאותו דבר

6. השתמשו במועדים מובחנים- קיץ? הציעו מדריך שמתאים לנושא חם בקיץ. חג? הציעו נושא שרלוונטי לחגים, כניסה למסגרות? הבנתם את הרעיון....

7. לא לשכוח- הלקוחות שלכם שנרשמו לקבלת המדריך- רוצים לקבל עוד.. שילחו להם בתדירות בינונית תכנים נוספים הרלוונטיים להם. אל תפציצו! כבדו את הלקוחות שלכם, שימרו אותם על ידי כך שתשלחו להם מידי פעם (באופו עקבי) תכנים הרלוונטיים להם המעניינים אותם.

 

דוגמאות למדריכים:

 


    • 5 הדרכים להפוך את המטבח שלכם לבריא
    • המדריך לגמילה מהירה מחיתולים
    • 10 טיפים לחיזוק הקשר הזוגי
    • איך להתחיל מוצקים בגיל ארבעה חודשים
    • איך לעודד קריאה אצל ילדים

 

 

לסיכום,

מדריך מטרתו להוות הצצה לעולמכם המקצועי. זה המקום בו לקוחותיכם הפוטנציאליים יכולים להתוודע לעסק שלכם ולמה שאתם מציעים. באמצעות המדריך אתם אוספים לידים (לקוחות פוטנציאליים) שנרשמים לרשימת התפוצה שלכם וכך אתם יכולים לשמור איתם על קשר ולעדכן אותם במה חדש אצלכם בעסק

תמיד חישבו מה אין ומה יש ביכולתי לתת, הקפידו על מועדים מובחנים (חגים, חופשות, מועדים מיוחדים), היו קצרים ותכלסיים והכי הכי חשוב- הפתרונות אותן אתם מציעים- ליישום מיידי!

 

בהצלחה

אור קריבוס


אסטרטגיה שיווקית לעסקים קטנים ובינוניים


פייסבוק: https://www.facebook.com/maznika>

orkrybus@gmail.com


054-4413422


 



 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב