דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להשביח את מחיר הנכנס שלכם 

מאת    [ 11/08/2015 ]

מילים במאמר: 540   [ נצפה 2842 פעמים ]

ענף הנדל"ן מקבל מאז שאנחנו זוכרים את עצמנו את המעמד העילאי כהשקעה שהולכת ונוסק למעלה עם השנים, ואחוז התשואות המושג בו הן מהגבוהות שהמשק מכיר. אך בכל זאת, יש מי שעובד קשה עבור תשואות אלו ואף לפעמים מסכן מעט את ההון או הנכס שברשותו – ויש מי שהשכיל לעשות ונתן לטבע לעשות את שלו. הטבע לא מכולל ניסים, אבל מדיניות ההתחדשות העירונית אשר מתרחשת בימים אלה במרכז הארץ ובעיר תל אביב בפרט מייצרת הזדמנויות פז לכאלו אשר מחזיקים ברשותם נכס בבניין מגורים ישן יחסית (אשר נבנה לפני שנת 1970 והוא בעל יותר מ 2.5 קומות), ואז הטבע אכן יכול לעשות את שלו ולכולל את קסמיו. כיצד?

התחדשות עירונית – מהפכת תמ"א 38/2 יוצאת לדרך!

מדינת ישראל והרשויות העירוניות הגו בשנים האחרונות תוכנית לטיפול בשתי סיבות עיקריות – הראשונה היא התיישנות המבנים ואי עמידותם במקרים של רעידות אדמה חזקות, השנייה היא מיעוט בקרקעות נוספות שיש לכל עיר בתחומיה. התוכניות אמורות לטפל בצורה יעילה וחכמה בשתי הבעיות שנפלו לפתח דלתם, אך הייתה להם בעיה אחת נוספת – כיצד מממנים את כל התוכנית הזאת?! וכך לאחר שנים רבות של חשיבה קברניטי המדינה והרשויות העירוניות הגו תוכנית ששמה היה פינוי בינוי והיא באה להסדיר את אופי התוכנית – הדיירים יפנו ליזמים ויסגרו איתם על חיזוק הבניין ושיפוץ התשתיות והנראות שלה בניין, וכנגד בגמר העבודה היזם יקבל את הזכות לבנות על גבי קומות הבניין דירות נוספות ובכך להרוויח מכל הסיפור.

ועכשיו הנה אתם נכנסים לסיפור! אם יש לכם דירה ישנה בבניין ישן ואתם מחפשים איך להרוויח ולמקסם את התשואה על הדירה שלכם – אתם לא חייבים לנקוף אצבע – ופשוט לגרום לפרויקט פינוי בינוי להינכס אל בניין המגורים שלכם ובכך יבנה בנין מחודש לחלוטין ובו תהיה לכם דירה, שגם היא תגדל בעוד כחדר שינה אחד (ממ"ד) ובדרך כלל בעוד מרפסת נוספת ותוכלו להרוויח עוד מאות אלפי ש"ח על ההשקעה או הירושה!

כל הדרכים למימוש תוכנית פינוי בינוי בתל אביב


    • השלב הראשון – לגבש את הרעיון עם נציגות וועד הבית: על מנת להוציא לפועל את תוכנית תמ"א 38/2 (פינוי בינוי) ישלהשיג רוב של 80% מבעלי הנכסים בבניין. את הרוב הזה לא אתם ולא בעלי הנכסים האחרים צריכים להשיג, אך אם ברצונכם לקדם את המטרה המשותפת לכולם אתם תצטרכו להתחיל לדבר עם "מובילי הדעה" אצלכם בבניין ולהתחיל להעביר אותם לצד שלכם ושהם יתמכו ברעיון בצורה כזאת או אחרת.
    • השלב השני – פניות ראשוניות ליזמים לקבלת הצעות: יש באפשרותכם לפנות למספר יזמים שונים מהתחום שמתעסק בפרויקטים של פינוי בינוי תל אביב על מנת שאלו יתנו לכם הצעות ראשוניות לפרויקט מסוג זה על בניין המגורים שלכם. כמובן שהצעות אלו אינן מחייבות אתכם לכלום וגם לא יעלו לכם כלל כסף. לבסוף אתם תבחרו את היזם שהכי נכון עבורכם. חשוב להדגיש – ככלל, כל הפרויקט אינו מצריך השקעה כספית מצד הדיירים בבניין וכל ההשקעה נופלת על היזם.
    • השלב השלישי – פרויקט פינוי בינוי יוצא לדרך: שלב התכנונים והבירוקרטיה עלול לארוך כ 12-16 חודשים, ולאחר מכן הפרויקט יכנס לתהליך ביצוע של 18-24 חודשים. בזמן הנ"ל היזם ישלם שכר דירה חלופי לאותם הדיירים ויהרוס את בניין המגורים שלהם, ויבנה במקומו בניין חדש לחלוטין וגדול יותר. בעלי הנכסים יקבלו כעת במקום דירות ישנות ובניין ישן דירות חדשות, בניין מטופח וכמובן שערך הדירה זינק במאות אלפי ש"ח - ולא קמתם מהספה שלכם.

בהצלחה!

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב