דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סקר גאלופ: 86 אחוז מהצרכנים מושפעים במהלך הקניה מהמוסיקה שמושמעת בנקודת המכירה 

מאת    [ 31/03/2008 ]

מילים במאמר: 320   [ נצפה 2528 פעמים ]

סקר "גאלופ" שבוצע עבור אקו"ם, שבא לבדוק את השפעת המוסיקה על מידת הצלחתם של עסקים במגזרים שונים, מגלה כי 86 אחוז מהלקוחות מדווחים כי "המוסיקה היא גורם משפיע בהחלטת הקניה". אקו"ם, היא אגודה השומרת על זכויות יוצרים ומבצעים ודואגת לגביית התמלוגים בעבור השימוש ביצירות וחלוקתם ליוצרים.

אחת ממסקנות הסקר היא שמוסיקה היא מרכיב חשוב בהבטחת נוחות הלקוח בסביבה הקמעונאית והיא משפיעה באופן ישיר על רמת הצריכה שלו. עוד עולה מהסקר, כי המוסיקה, האוכל והשתיה והעיצוב הם הגורמים המשפיעים ביותר על הלקוח בבחירת מקומות הבילוי, כאשר המוסיקה משפיעה באופן ישיר על משך שהות הלקוחות והוצאתם הכספית במקום הבילוי.

"מחקרים רבים שפורסמו בשנים האחרונות מוכיחים מעל לכל ספק שבעיני לקוחות יש הבדל תהומי בין עסק שבו יש מוסיקה לעסק שבו היא אינה קיימת", אומר אביחי מיכאלי, מנהל פעילות ישראל בחברת YCD, ספקית טכנולוגיה לניהול אווירה באמצעות אודיו ווידאו. "נדיר למצוא כיום מסעדה שלא מנגנת מוסיקה, שלא לדבר על כך שכאשר לקוח נכנס לבר שהמוסיקה בו פסקה למספר דקות הוא בטוח שהמקום סגור, מסתובב ויוצא". YCD הטמיעה בשנה החולפת פתרונות תכנים דיגיטליים מאוחדים ופתרונות בניית מערכי שיווק ומיתוג בנקודות מכירה במגוון נקודות מכירה ברשת ארומה, רשת חנויות הנוחות Yellow, רשת מקדונלדס, ארקפה וברשת המסעדות Nobu של השחקן רוברט דה נירו. "מערכות האודיו וידאו שפיתחה YCD מאפשרות לעסקים להניע מכירות עם תוצאות הניתנות למדידה - וזהו בדיוק הפידבק לו אנו זוכים ביום יום מהלקוחות", אומר מיכאלי.

אודות חברת YCD
חברת YCD היא מהחברות המובילות בעולם למתן פתרונות משולבים של ניהול תוכן דיגיטאלי ובניית מערכי שיווק ומיתוג בנקודות מכירה, באמצעות מערכת תוכנה פרי פיתוחה. המערכת מאפשרת לשלב ולנהל מאות ערוצי אודיו ווידאו מותאמים אישית באמצעות ממשק אינטרנט מרכזי, על פני אלפי אתרים בו זמנית. החברה הוקמה ב-1999 ע"י נועם לבבי ודני זאבי. באמצעות פתרונות תוכנה ומדיה מתקדמים ובאמצעות תוכן דיגיטאלי ברישיון, החברה מציעה שירותים נרחבים ללקוחותיה השואפים לנהל מערכי שיווק ממוקדים ולקבל תשואה מדידה מנקודות מכירה, תוך העשרה של חוויית הלקוח. החברה פועלת בישראל, באירופה, ארה"ב ואוסטרליה ועם לקוחותיה נמנים כ-2,000 בתי עסק. www.ycd.net

לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.

www.donitza.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב