דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה לעשות אימון גופני של קרוספיט? 

מאת    [ 15/07/2015 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 1977 פעמים ]

חיי המתאמן יכולים להיות חיים מאוד מבלבלים. יש לך מגוון רחב של תכניות אימונים, מריצה למרחקים ועד למאמן כושר אישי בחדר כושר, שאומרים לך כל מני המלצות, שהרבה פעמים סותרות אחת את השנייה. לפעמים קשה מאוד להאמין לאיזה שיטת אימון גופני היא הכי טובה לך.

רק אימון גופני של קרוספיט

קרוספיט בשנים האחרונות היא לא סתם שיטת אימון גופני, אלא שיטת האימון הגופני הטובה ביותר בישראל ובעולם. קרוספיט מבוססת על אימונים בעצימות גבוהה ודחיפה של יכולות הגוף עם משקולות כבדות ואביזרים שונים. קרוספיט אפשר לעשות לבד בבית אך מרבית המתאמנים של קרוספיט מתאמנים במועדוני קרוספיט בקבוצות. הסיבה שאימון גופני של קרוספיט הוא האימון הגופני האולטימטיבי הוא בגלל ששיטת האימון קרוספיט מתבססת על כמה יעדים:


    • קרוספיט בנויה כך שהמתאמן ישמור על התמדה לאורך זמן רב, כך שהוא לא רק ישיג תוצאות, אלא גם ישמור עליהם עד לגיל מאוחר. הרבה שיטות אימון הן טרנדים שבאים והולכים אבל קרוספיט היא פה בכדי להישאר. העבודה בקבוצות והאימונים שכל הזמן נעשים קשים יותר ככל שמתפתחים זה משהו שנאשר לאורך זמן
    • קרוספיט מטיפה למתאמן להתחיל ולשמור על מה שהוא אוכל. כל מאמן קרוספיט יודע שתכנית תזונה בריאה היא הבסיס שנותן לך להשתפר ולהשיג תוצאות. אתם יכולים להתאמן כל היום בחדר כושר ואפילו להתאמן כל היום בקרוספיט, אך אם לא תוכלו נכון לא תראו תוצאות. אם אתם מבצעים הרבה אימונים ומגיעים הביתה ואוכלים חטיפים לא תרזו ולא תהיו חטובים יותר. מטרות תזונה הן עניין מכריע בהשגת הצלחה.
    • קרוספיט דוגלת בשיפור של הגמישות ושיווי המשקל של הגוף. אנשים רבים מאבדים את הגמישות ואת האיזון עם גיל. כאשר הגמישות קטנה, אתה נעשה יותר בעל סיכויים להיפצע. כאשר נפצעים יותר קל לוותר ולהתחיל שוב לא להתאמן. בנוסף, גמישות ואיזון הן בדרך כלל בחלק העליון של הרשימה למי שמנסה לשפר את הכושר הגופני שלו ויותר גמישות ואיזון מאפשר יותר התקדמות בתוצאות. תוצאות שומרות על מוטיבציה ומוטיבציה היא בהחלט חשובה.
    • אימון גופני של קרוספיט דוחף את המתאמנים כל פעם, וכאשר יש לגוף אתגר הוא משתפר. הרבה שיטות אימון אחרות לא דוחפות את המתאמנים אלא נותנות להם להרגיש שהם עושים מספיק בכדי לשמור על הכושר הגופני. זוהי טעות, בכדי להשתפר צריך לעבוד קשה וצריך לעבוד קשה יותר ממה שעבדנו באימון האחרון, בזה שיטת האימון קרוספיט דוגלת, ובצדק.
    • מאמנים של קרוספיט דוגלים בעבודה נבונה וחכמה. כלומר, לא להציב מטרות לא הגיוניות למתאמנים ולא לבנות את החוזק לאט ובטוח. יש הרבה שיטות אימון שמציעות תכניות אימונים ותזונה מאוד קיצוניות שמראות תוצאות מהר אך לא נשמרות לאורך זמן. קרוספיט דוגלת בבניית בסיס והתפתחות משם, תזונה בריאה לאורך זמן והכי חשוב לבנות את ההתחזקות של הגוף כך שהתוצאות יחזיקו לאורך זמן.

קרוספיט דוגלת ביצרית הרגלים של אימון גופני. זאת אומרת שקרוספיט הופכת להיות חלק משגרת היום שלכם, מה שמבטיח שאתם תמשיכו להתמיד ולעבוד קשה.

ערן רגב,
מנהל תוכן שיווקי
אתר הבית: www.bizzup.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב