דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מי זה מי בעולם ההובלות ? 

מאת    [ 21/06/2015 ]

מילים במאמר: 541   [ נצפה 1725 פעמים ]

למה שירותי של מובילים מנוסים עולים ב 20-30% יותר מאשר שירותי של סבלים רגלים?

האם יש סיבה לשלם יותר? ומי הם כל אלה, "המובילים המנוסים" האלה? אולי זה רק מילה יפה, שמושכת אותנו יותר? ננסה להבין!

הובחן -  ישנם כמה סוגים של המומחים בהעברת פריטים כבדים.

סוג ראשון - "סבל רגיל" יש לו כוח פיזי יוצא דופן - זה היתרון העיקרי שלו. מסוגל כמעט בקלות להעביר חפצים גדולים וכבדים – מקררים,שולחנות, ארונות, ספות, פסנתרים ... עם זאת, " כמעט בקלות " - לא אומר ללא תוצאות לוואי. לאחר פנייה לאנשי מקצוע כמו "סבל רגיל" ,במזנון העתיק שלך עשויים להראות קישוטים ביקע, ובמראה עתיקה - סדקים קטנים. וכל זה בגלל ההסמכה (מקצוענות) הנמוכה שלהם שהיא לא גבוהה וגדולה כמו כוחם. ואם כושר גופני שלהם מספיק טוב בהרמת מיטה, להרמת והעברת של הפסנתר או מקרר חייבים להיות גם ידע מיוחד.

מסקנה: "סבל רגיל" אידיאלי לעבודה רגילה שבו נדרש מאמץ ומינימום של מומחיות מרבי. זה יכול להתאים להובלות קטנות,הובלת דירות קטנות, הובלת משרד קטן, או פשוט הובלת רהיטים רגילים.

סוג מספר 2 - "סבל עם הסמכה גבוה יותר" אנשים כאלה יכולים הרבה יותר מסבלים רגילים. כמובן, ההסמכה הגבוהה שלהם היא גם לא בלתי מוגבלת, אבל הם לפחות יודעים שלהפוך פסנתר הוא לא הכרחי, והמקרר ניתן להעביר רק במצב הזקוף. והאמת היא שהשירותים שלהם הם יקרים יותר בגלל המומחיות שלהם.

מסקנה: מובילים עם הסמכה גבוהה - אפשרות טובה עבור הובלת משרד, מקומות שצריכים להעביר כספות, כספומטים, צורות לא סטנדרטיות של רהיטים, וכו. והם יכולים להיות אמינים בהובלת  דירה או בהובלת בית פרטי.

מספר 3 – "קודחים (המומחים)". הם מומחים בשינוע מטענים גדולים וכבדים. עובדים כאלו יודעים מה נדרש ובאיזה אביזרים להשתמש,האם להיעזר במנופים כדי למשוך מכונה במשקל חמישה טון דרך החלון. תקלה בשירותים שלהם פשוט לא יכולה להיות שם. לקבלת הסמכה כזו צריך לעבור הכשרה ולעבור בחינה.תשלום עבור העבודה שלהם תואמת את כישוריהם. זה לא קשה לנחש למה  בתעשייה לאנשי מקצוע כאלו יש ביקוש גבוה כל כך.

מסקנה: כאשר מעבירים מפעל תעשייתי, מחסן גדול ואפילו מרפאת כל שהיא ללא "המומחים" לא יכול להתבצע מעבר שקט. אבל בעת העברת בית או דירה או בהובלה קטנה מכל סוג, למומחים כאלה יש צורך לעתים רחוקות מאוד.

ולבסוף, הקטגוריה האחרונה, 4 – "מובילים מסתוריים אלה". מה בדיוק מייצגת המילה הזאת? מוזר אבל מדובר ב – "מומחים בשרותי הובלה" (מאנגלית "moving" - העברה). עם זאת, מובילים האמיתיים באמת יכולים לארגן העברה (הובלה) של כמעט כל נכס - משולחנות וכסאות ליציעי פרסום וחנויות.

לסיכום :"סבל רגיל" ו"סבל עם הסמכה גבוה יותר" כמה שלא היו  מקצוענים, הם מועסקים בתחומים שלהם. הם מרימים ומעבירים משאות כבדים. לאומת זאת מובילים  "מומחים " הם מומחים בספקטרום רחב יותר. מובילים מנוסים לא רק מזיזים את הרהיטים שלך, אלא גם מספקים שרותי פירוק והרכבת רהיטים,שרותי אריזה לרהיטים שלכם וכמו כן יכולים להיכנס לתה המשאית ולנהוג בו בעצמם. ואם יש צורך, מובילים מנוסים  יעשו פינוי לפסולת הנשאר לאחר ההובלה! כך, לעתים קרובות יש להם כמה מקצועות. וזה מצוין כמובן - בגלל שאתה לא תצטרך לשכור מובילים בעת מעבר דירה בנפרדת, הנהג עם הרכב בנפרד, לחפש מישהו שיפרק רהיטים ולאחר מכן ירכיב רהיטים בחזרה ... הכול הרבה יותר קל. פנו לחברת ההובלה המתאימה - שתספק לך כל מה שאתה צריך!

רפי ברזילי מנהל חברת הובלה זמין לכל שאלה. טל:054-7204441 או באיימיל :callmovile@gmail.com">href="mailto:callmovile2013">callmovile@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב