דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


Giga5 ב-5 דקות? 

מאת    [ 30/03/2008 ]

מילים במאמר: 439   [ נצפה 2806 פעמים ]

קבוצת חיון, נציגת SAMSUNG בישראל מתחילה לשווק את צורב ה-DVD WriteMaster? SH-S223 של SAMSUNG. הייחוד בדגם SH-S223הוא בהאצת הצריבה עד למהירות שכתוב של X22, גם על מדיות X16, X12 ו-X8. יכולת זו מאפשרת לצרכן חסכון כספי משמעותי ברכישת מדיות איטיות וזולות יותר, תוך השגת תוצאות מהירות פי כמה.

הצורב מדגם SH-S223מאפשר את קבלת מהירות הצריבה במגוון רחב של מדיות בהן:22X DVD±R recording, 12X DVD-RAM recording, 16X DVD+R Dual Layer recording, 12X DVD-R Dual Layer recording, 8X DVD+RW recording ו-6X DVD-RW recording. עם דגם SH-S223 ניתן להגיע למהירות צריבה של 4.7GB על דיסק DVD±R בזמן ממוצע של 4 דקות ו-26!. נתון זה משיג יתרון של 6% לעומת צורב DVD במהירות X20. צריבת דיסק בפורמט DVD-RAM בפחות מ-12 דקות, תציג עליה של 30% לעומת צורב DVD במהירות X20.

הצורב החדש תומך בממשק SATA, הממשק הנפוץ בשוק מחשבי ה-PC. ל- SH-S223 מצורפת תוכנה חינמית לצריבת קבצי אודיו, וידאו ו-DATA. בנוסף, מצורפת לצורב תוכנת העדכון האוטומטי SAMSUNG firmware המאפשרת עדכון חינמי ומהיר של הדרייברים וגרסאות firmware חדשות.

דגם SH-S223 מאופיין בטכנולוגיה המבטיחה את הביצועים הטובים ביותר, בטכנולוגיות SAT (Speed Adjustment Technology) / TAC (Tilt Actuator Compensation), ו-OPC כפול (Optimum Power Control). בנוסף הצורב כולל את טכנולוגית Buffer Under Run Free המאפשרת צריבה יציבה במהירות גבוהה, Magic Speed להגמשת פעילות הצורב ו-ABS (Automatic Ball Balancing System) המורידה את רעשי הרקע והרטט למינימום. את טכנולוגיות אלה ניתן למצוא בכל סידרת WriteMaster? של SAMSUNG. הצורב עוצב באופן ידידותי לסביבה ומותאם לתקנות RoHS (Restriction of Hazardous Substances Directive). מחיר מומלץ לצרכן 220 ש"ח כולל מע"מ, אחריות קבוצת חיון.

סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת חיון, ארמו דריהם: "עם הדגם החדש אנחנו מאפשרים למשתמשים לחסוך באופן משמעותי ברכישת המדיות לצריבה, כשהפער בין מחירי המדיות מגיע להפרש של עשרות שקלים ולעיתים אף יותר".

קבוצת חיון
קבוצת חיון (1970), הכוללת 4 חברות בנות (חיון מחשבים, חיון הפצה, חיון טלקום וכור תקשורת ישראטל 1970), מתמחה בשיווק והפצה של פתרונות מחשוב ותקשורת. חיון הפצה (1996) ממקדת את פעילותה בהפצת מוצרי מחשוב, תוכנה ותקשורת לערוץ המשווקים. כור תקשורת פועלת בתחום הפצה לרשתות שיווק וחיון מחשבים משווקת מוצרי מחשוב במגזר המוסדי. חיון הפצה רכשה בעבר את החברות "כור תקשורת ישראטל" ו"מ.ל.ל סופט אפיקי שיווק", דבר שיחד עם קבלת נציגויות רשמיות בתחום, הפך אותה לחברת ההפצה המובילה בתחומה. כיום מייצגת חיון את החברות Intel, SAMSUNG (מסכים, דיסקים קשיחים וכוננים אופטיים), מיקרוסופט, D-LINK, אלקטל ו-Microtek. בנוסף, משווקת החברה את מותג המחשבים Champion, מחשב נייח "כחול לבן", המבוסס אינטל, סמסונג ומיקרוסופט. מותג זה מחזיק בתו תקן מת"י ואישור מיקרוסופט בהתאם לעמידה בסטנדרט WHQL. בין לקוחות הקבוצה משרדי ממשלה, מוסדות להשכלה גבוהה, בנקים, תעשיה ביטחונית ואזרחית, צה"ל, רשויות מקומיות, רשתות שיווק ואלפי לקוחות מהמגזר העסקי והפרטי. הנהלת קבוצת חיון ממוקמת בנתניה והיא מעסיקה בישראל כ-100 עובדים. אתר החברה www.chayon.co.il
משרד יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי ושיווקי הוקם באוקטובר 2005 ומשרת מאז חברות טכנולוגיה מובילות וסטארטאפים בראשית דרכם המקצועית. המשרד מתבסס על ראייה שיווקית רחבה המחברת בין כל פעילויות השיווק והתקשורת הנדרשות לארגון. את המשרד מנהלת עינת מירון, בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-16 שנים בכל ערוצי המדיה השונים. http://www.meyron-mc.com/



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב