דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך בוחרים מדפסות לעבודה? 

מאת    [ 09/06/2015 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 1581 פעמים ]

אנו רגילים לחשוב על מדפסות לעבודה, בעיקר בתור מדפסות משרדיות. כלומר - מדפסות הלייזר אשר מבצעות הדפסות בעיקר בשחור-לבן, בפורמט סטנדרטי של 4A. עם זאת, חשוב לזכור שלא כל מקומות העבודה הם משרדים של עורכי דין ורואי חשבון. במאמר זה נסקור את כל סוגי המדפסות שיכולות להתאים למקומות העבודה השונים, ונבין מתי הן נדרשות. כמו כן, נבין מתי כדאי לקנות מדפסת לטובת מקום העבודה, ומתי עדיף לפנות לבית דפוס מקצועי.

 

סוגי המדפסות לעבודה

 


    • מדפסות לייזר - כאמור, אלו הן המדפסות הנפוצות בעיקר במשרדים של בעלי מקצוע, אשר נדרשים בעיקר להדפסה של מסמכים רגילים. היתרון במדפסות הלייזר הוא בכך, שהן כוללות טונרים שחוסכים בצריכה. המדפסות פועלות בשיטת עבודה מהירה במיוחד, כך שניתן להדפיס עשרות עמודים תוך זמן קצר במיוחד, ואף לבצע עבודות מיוחדות כמו הדפסות דו צדדיות. מדפסות הלייזר אמנם יקרות יחסית, אך למשרדים הן מעולות, בפרט אם יש צורך בהדפסות יומיומיות.


    • מדפסות להזרקת דיו - מדפסות אלו פחות נפוצות במקומות עבודה משרדיים, אך הן נפוצות מאד במקומות עבודה שצריכים לדאוג להדפסות צבעוניות לעתים קרובות. מי צריך הדפסות צבעוניות? מדובר בין השאר על אנשים בתחום האמנות והיצירה, אך לא רק הם. גם אדריכלים וארכיטקטים - נדרשים מפעם לפעם להדפסות צבעוניות, ואפילו מהנדסים נדרשים לכך. מכיוון שהעלות של מדפסת לייזר צבעונית היא גבוהה במיוחד, מעדיפים ברוב מקומות העבודה לרכוש מדפסות הזרקת דיו, במידה והם זקוקים להדפסה צבעונית. יודגש שכמו מדפסת הלייזר, גם מדפסת זו מתאימה לרוב להדפסות בפורמט הסטנדרטי של 4A, או הגדלים הסמוכים אליו.


    • מדפסות פלוטרים - מדפסות אלו הן ייחודיות, שכן הן יכולות להדפיס בפורמטים שונים לגמרי מזה של מדפסות הלייזר או הזרקת הדיו. פלוטרים יכולים להדפיס ברוחב שהוא הרבה יותר גדול, ולאורך אין גבול. מי צריך לקנות פלוטרים? בין השאר אנשים מתחום ההנדסה, אנשים מתחום האדריכלות, מתחום הגרפיקה, מתחום השיווק, ועוד ועוד. כל מי שבעצם זקוק להדפסות ענק קבועות, צריך לעבוד עם פלוטרים. עם זאת, מכיוון שמחיר הפלוטרים הוא גבוה במיוחד, רוב בעלי המקצוע הנ"ל, מעדיפים לפנות לבית דפוס שיבצע להם עבודת הדפסה איכותית, והם עצמם משלמים עבור כל עבודה.


    • מדפסת משולבת - זוהי קטגוריה מעט שונה, שכן מדפסת משולבת יכולה להיות מדפסת לייזר, הזרקת דיו, ויש אפילו פלוטרים משולבים. מדפסות אלו משלבות בתוכן פונקציות נוספות מעבר להדפסה - בין אם מדובר על אופציות של סריקה, של צילום מסמכים, ולעתים אפילו שילוב של פקס. כך אפשר לחסוך בשטח במקום העבודה בצורה יעילה. כמובן שהעלות שהלן היא גבוהה יותר, אך היא מאד משתלמת ברוב המקרים.

 

קונים או פונים לבית דפוס?

 

כל עוד מדובר על המדפסות הסטנדרטיות - מקומות עבודה מעדיפים, ובצדק, לקנות לעצמם מדפסת אחת או יותר, לטובת העבודה. עם זאת, כשזה מגיע למדפסות מיוחדות כמו הפלוטרים שעלות רכישתם היא גבוהה מאד, מעדיפים רוב מקומות העבודה לפנות לבתי הדפוס, שגם מיומנים יותר בהפעלת המדפסות המיוחדות הללו.

נכתב באדיבות חברת לייזר מכוני העתקות בע"מ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב