דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה אתה צריך עורך דין מנוסה או האם תוכל להגן על עצמך לבד ? 

מאת    [ 25/05/2015 ]

מילים במאמר: 508   [ נצפה 2146 פעמים ]

לעתים קרובות אנחנו פונים לעורך הדין לא רק ,כפי שהיא קיימת בתודעת הציבור, בתיקים פליליים, אלא גם כדי לערב אותו בתיקים אזרחיים ובוררות.

עם זאת, רוב הלקוחות שוכחים שעורך דין טוב ומנוסה יכול לפתור את הבעיה של הפונה ללא הגעה לבוררות, בבית המשפט המחוזי או העמדה לדין פלילי. האסטרטגיה הנכונה שעורך דין מנוסה מציעה - זה לא שהבעיה של הלקוח היא הולכת וגודלת עד להופעה בפני בית משפט או פתיחת תיק פלילי, אלא ליצור תנאים מתאימים שבם נפתרים כל הבעיות של הלקוחות באמצעות משא ומתן ופשרה.

ההתיישבות המוקדמת ליישוב המחלוקות (טרום-המשפט) - נקודה שממנה חייב להתחיל את עבודתו כל עורך דין ללא יוצאת מן הכלל. באופן טבעי, עורך הדין הוא לא קוסם ולא גיבור הסרט "פרקליטו של השטן", בוררות, הליך אזרחי או פלילי לא ייעלמו מעצמו עם שרביט הקסם של עורך דין, גם הלקוח צריך "להתאמץ" בשביל זה.

מהלקוח לא נידרש הרבה, רק רצון והיכולת לפנות ולדבר עם עורך דין לפני שמתעוררות בעיות. זה בהחלט לא קשה, לפני פעולה  כל  שהיא יש לפנות לקבל ייעוץ משפטי מעורך דין. בסופו של דבר, עצם פניה מוקדמת לעורך דין יהיה הרבה יותר משתלם ללקוח מאשר התערבות של עורך דין באמצע התהליך.

לדוגמא, אם אתה הולך לפתוח/לארגן עסק או לבצע עסקה כל שהיא, לרכישת דירה יד 2 או מכירת דירה שלך, לחלק את הרכוש, להשאיל כסף, להשקיע, לסגור חוזים - מראש, פנה לעורך דין מקרקעין מנוסה או לעורך דין לדיני משפחה לצורך קבלת ייעוץ משפטי בזמן.

למה לעורך דין, אתם שואלים?

פשוט מאוד, כי רק עורך הדין יהיה מסוגל לנתח את המסמכים שלך ולתת עצות המוסמכות בנושא הרלוונטי, לא רק מנקודת מבט של תיאוריה משפטית, אלא גם מניסיון הפרקטי בפועל של החוקים בבתי המשפט או בוררות כלליות, כמו גם בתיקים פליליים.

אין זה סוד שהתיאוריה היא שונה מאוד מהפרקטיקה המשפטית, זאת הסיבה והתשובה לשאלה למה אתה צריך עורך דין מנוסה ומקצועי שיגן על האינטרסים שלך.

במקרי בוררות, לעתים קרובות משתתפים אורכי דין של ארגון כל שהוא, אבל אין להם בפועל מספיק פרקטיקה חיצונית כדי לנהל הליך בורר בבוררות, שיש לעורכי דין המתמחים במקרי בוררות. לכן לא "להתקמצן" על עורכי דין בוררות, גם אם יש לך בארגון צוות של עורכי דין. יש אמרה - "שני עורכי דין - שלוש דעות", ואכן זה כך. 

היום בשוק יש הרבה עורכי דין משפטיים, ובסמכותו של הלקוח - לבחור את עורך הדין המוסמך ומנוסה ביותר.

באותו הזמן, העובדה שעורך דין עם "שם", הוא ידוע לציבור, יפעל טוב יותר מעורך דין שאין לו מוניטין כזה. בקרב עורכי דין צעירים "דור חדש" הרבה אנשי מקצוע חכמים, מוכשרים ומנוסים, ולכן גילו של עורך הדין לא צריך להיות אבן דרך ללקוח בעת בחירת עורך דין.

 

לסיכום: כאשר אתה בוחר עורך דין להשתתף בתיק שלך, שימו לב להתמחות שלו, הניסיון שלו בתיקים  דומות, האם הוא מטפל בתיקים פליליים או אזרחיים, מעמדו בחיים, מרץ ויושר וגורמים אחרים לפני קבלת ההחלטה על ההשתתפות של עורך דין המסוים הזה בתיק שלך. לאחר מכן ניתן יהיה לסמוך על תוצאה חיובית של המקרה שלך בבוררות, בית משפט או הליך פלילי.

ישנם עוד שאלות ? דברו עם אורי סקוזה עורך דין מקרקעין  054-7911690


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב