דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלוואות בערבות מדינה - צמיחה למשק 

מאת    [ 06/05/2015 ]

מילים במאמר: 440   [ נצפה 1704 פעמים ]

אפיק הלוואה בערבות מדינה הוא אחד מפתרונות המימון לעסקים הקטנים הכי אטרקטיביים שקיימים במשק עבור גיוס אשראי לעסקים קטנים. היום כל בעל עסק קטן יודע שלפני שהוא פונה לבנק שלו לגייס הלוואה הוא בודק האם הוא זכאי לגייס הלוואה בערבות מדינה מהקרן לעסקים קטנים. הסיבה לכך היא פשוטה, הלוואה בערבות מדינה היא הלוואה עסקית בתנאים נוחים מאוד בהשוואה לכל אפיק הלוואה אחר, יותר מהבנקים, יותר מחברות פיננסים פרטיות ויותר מכל סוג הלוואה חוץ בנקאית שפועלת היום במשק הישראלי.

הלוואות בערבות המדינה בתנאים נוחים

הלוואות בערבות המדינה מוענקות לעסקים קטנים בתנאים נוחים מאוד. כל ההלוואות בערבות המדינה פרוסות ל-60 חודשים וניתן לקבל תנאי גרייס. הלוואות בערבות מדינה לא יכולות להינתן בשיעור ריבית שעולה על פריים+3.5%, שזה תחום ריבית מאוד נמוך. הן שם כולל למגוון של הלוואות לעסקים בערבות המדינה. גם מבחינת ביטחונות, הלוואות בערבות מדינה אטרקטיביות מאוד מצד העסק כי מקבלים ערבות מדינה על כ-75% מסך ההלוואה, ובמסלול עסקים בהקמה ניתן לקבל עד 90% מסך ההלוואה.

הלוואה בערבות מדינה מייצרת צמיחה במשק

הלוואה בערבות מדינה, מעבר לכך שהיא פתרון מימון נהדר לעסקים, גם מייצרת השפעות חיוביות על המשק העסקי במגוון דרכים עקיפות. אחת מההשפעות של אפיק הלוואה בערבות מדינה היא היווצרות צמיחה נוספת במשק. הלוואה בערבות מדינה מבצעת זאת על ידי 3 דרכים:

הענקת אשראי – הלוואה בערבות מדינה כאפיק גיוס שבו עסקים קטנים יכולים לגייס הלוואה דרכו בעצם מגדיל את סך האשראי המוענק לעסקים קטנים. הרבה עסקים קטנים מגייסים הלוואה בערבות מדינה לאחר שהם קיבלו סירוב בבנק שלהם, כך שההלוואה בערבות המדינה היא בעצם הלוואה נוספת שבעבר שלעסק לא הייתה אפשרות לגייס. האשראי הנוסף אשר נכנס למשק מייצר צמיחה בקרב העסקים הקטנים.

הלוואות במינוף גבוה יותר – בכך שהלוואה בערבות מדינה היא בערבות מדינה, העסק לא נדרש להציג ביטחונות רבים ובכך הוא יכול למנף את הנכסים שלו לגייס הלוואות בסכום גבוה יותר. זה הוא גם סוג של גידול אשראי אצל עסק, מה שמייצר צמיחה בעסק עצמו בשיעורים גבוהים ממה שהעסק היה יכול להשיג דרך הלוואה בנקאית רגילה. במצטבר כל העסקים הללו מגדילים תפוקה במשק.

הלוואות בערבות מדינה במסלול השקעה – הקרן לעסקים קטנים מעניקה הלוואות בערבות מדינה לטובת השקעה ביחס גבוה מאוד. עסקים קטנים אשר רוצים להתפתח ולא מצליחים לגייס אשראי יכולים לקבל הלוואה בערבות מדינה להשקעה, מה שייצר צמיחה בקרב אותם עסקים, ובטווח הארוך גם במשק.

הלוואות בערבות מדינה במסלול הקמת עסקים – גם מסלול עסקים בהקמה מסייע לצמיחה במשק. ככך שיותר עסקים פועלים במשק כך תתחולל צמיחה גבוהה יותר במשק. המסלול של הקרן מעניק הלוואות לעסקים ליזמים בעלי ביטחונות נמוכים או יזמים שלא מקבלים אישור להלוואה מהבנק, זה מסייע לצמיחה במשק בכולל.

ערן רגב - כלכלן ראשי מוסמך במימון (MBA)
מנועי צמיחה פתרונות מימון ופיתוח עסקי
www.government-loans.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב