דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שמלות כלה, מה ההבדל בין תפירה אישית לתפירת קונפקציה? 

מאת    [ 04/05/2015 ]

מילים במאמר: 354   [ נצפה 2925 פעמים ]

כלות רבות מחפשות שמלת כלה מרהיבה מיוחדת ולא תמיד מצליחות להבין ממה נובע פער המחירים ובכן כלה יקרה, מלאכת עיצוב שמלת כלה דורש בחובו השראה רבה בתכנון בעיצוב אישי התואם את סגנונך ואת מידותייך תוך כדי שימוש בחומרי גלם איכותיים ביותר עכשוויים עם גוון אחיד.
בעיצוב אישי המעצבת מקדישה לך כלה יקרה 100% תשומת לב וייחודיות. מעצבת תמיד דוגלת בשימוש במכונות תפירה מתקדמות בשילוב  המון עבודת יד ,לגימור והקפדה על הפרטים הקטנים, רקמות יד המעטרות את השמלות כלה. לכל מעצבת טובה יש  גם תדמיתנית שהופך רעיון ,חלום למציאות תוך מציאת גזרה טובה נכונה ומחמיאה , שרטוט נכון של הדגם על פי מידות מדוייקות.תופרת מיומנת שתופרת את הדגם של שמלת כלה שעיצבנו עבורך כלה יקרה מתחילתו ועד סופו תחת השגחתה הצמודה שלי כמעצבת שמלות כלה אישית.בהגדרה המקצועית זוהי נקראת תפירה עלית.

מהי קונפקציה? תפירת שמלת כלה במפעל דומה למזון מהיר FAST FOOD - מינימום השקעה ,עליות תפירה נמוכות תוך כדי עשייה של כמויות גדולות של שמלות כלה המונית, אין שום ייחודיות כמו שלך יהיו עוד הרבה שמלות זמן ו העבודה נעשית בסרט נע. דמיינו לכם, בבית מלאכה בסין כיום יושבים בשורה 30 תופרות/ים מול ערימה של מאה חלקים זהים  גזורים. ומחברים אותם ושולחים החוצה.ברכישת שמלת כלה שנתפרה במפעל בקונפקציה לשאין לך שום יחודיות כל אחת יכולה ללבוש את אותה השמלה  אין שום דבר שמייחד את השמלה שיתכן שכלות רבות יכולות ללבוש שמלה זהה לשלך. בדרך כלל השימוש בחומרי גלם פחות איכותיים בתחרות זולות שניתן לתפור במכונת תפירה .

בשמלות כלה מושקעת מחשבה למחוך מובנה פנימי נסצר שמרים את החזה ולא רק שתי כריות קאפ פשוטות שמחוברות עם תפירה מינימלסטית .הקשר הצמוד עם מעצבת נוחה ונעימה הופך את תהליך הכנת השמלה לחווייתי וזה לא פחות חשוב ליהנות מהתהליךאת זוכה ומקבלת שמלת כלה בעיצוב אישי חלק מן העבודות התפירה נעשית בעבודת יד תפירה של תחרות מיוחדות תשומת לב אישית! בחירת תחרות לפי סגנון והרכב הבדים. את הופכת להיות הכלה המיוחדת הנסיכה שאין דומה לה.

מחירים

מחיר שמלת כלה בקונפקציה יכול לנוע סביב 800-2500 ש"ח  לעומת שמלת כלה איכותית בעיצוב אישי החל מ- 6,000-18,000 תלוי בתחרות, אבנים, בדים עיצובים מסובכים ועוד

הכלות חכמות ויודעות להבחין ולהעריך עבודה איכותית, תפירה וגזרות איכותיות שנעשות במלוא תשומת הלב.  העבודה החשובה, הדיגום, העיצוב, והתוצאה הסופית כלה עם שמלת כלה מדהימה, ייחודית, נוחה שאין שנייה לה.

סוזי נחמן - עיצוב שמלות כלה וערב מעבר לכל דימיון


suzy-dress.com


054-4969106




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב