דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השפעה רוחנית של האיסלאם על החברה הישראלית והתארגנות רוחנית של עמים 

מאת    [ 02/05/2015 ]

מילים במאמר: 444   [ נצפה 2846 פעמים ]

כל תרבות משפיעה באופן תת מודעי בצורה בלתי מורגשת. התרבות מלמדת איך נכון לחיות, ומהן הנורמות ההתנהגותיות, ולא ניתן בקלות לדעת איזו נורמה מאיזו תרבות הגיעה. לכן, הנורמות של האיסלאם, מחלחלות בהדרגה ובצורה בלתי מורגשת לחברה הישראלית. יש לשים לב לכך ולפענח מהו בעצם האיסלאם ומהן הנורמות שלו, על מנת לשמור על הנורמות שלנו. זה חשוב, כי הבסיס לכל נורמה הינו פרסום שהתחיל ע"י אדם מסויים בזמן מסויים והוא מרוויח רוח מפרסומו באנושות. העובדה שאדם, שהמציא את הנורמה, שייך לעם מסויים, נותן ייתרון רוחני לעם שלו. לכן, כמו שנורמות רבות של היהדות חילחלו לתרבות הנוצרית וגרמו לייתרון רוחני של היהודים בעולם (שמתבטא בין השאר בייתרון סנסורי מוטורי), כך גם המוסלמים, שהמציאו את הנורמות שלהם יזכו ליתרון כזה אם אנחנו נפעל בהתאם לנורמות שלהם. לכן, הכי חשוב זה להבין מאיזו תרבות מגיעה כל התנהגות.

בסיס האיסלאם הוא הסלמה רוחנית, שמושגת ע"י כך שקבוצה של אנשים תוקפת תת מודעית אדם אחד. האדם הזה נקרא "עלאם" ובמהלך התקיפה הוא יכול להיכנע להם, לנצח אותם או שלא תהיה הכרעה והמאבק ימשך. כיוון שבני האדם הרבים יוצרים לחץ עצום של השפעה, שמבתטאת בכפיית רצון, עצבים ומחשבות זרות - הרבה פעמים, האדם יסלים את התנהגותו המחשבתית או אפילו החומרית. לכן, אחרי תקיפה קבוצתית כזאת, על כל דבר קטן תהיה ממנו תגובה חריפה, שהיא ההסלמה שברוח האיסלאם.

היהודים תמיד מתארגנים לקבוצות ואף פעם לא נאבקים כבודדים. זה נובע מכך שנפשם - שפן, שתמיד שייך לקבוצה. ישנו מאבק בין הקבוצות אבל אדם לא אמור להיות מבודד, ויש תמיד הגנה של האנשים הנוספים ששייכים לקבוצה זו.

רוסים, מתמודדים התמודדות הוגנת של אחד מול אחד תמיד. אין מאבק קבוצתי בכלל. גם אם אדם שייך לקבוצה, כל מאבק שלו במישהו אחר, יהיה לבד ולא בעזרת הקבוצה, מה שלא נראה בארץ כמעט אף פעם. בארץ, כל אחד מביא מייד את כל החמולה למאבק נגד מישהו, גם אם הוא לבד לגמרי. בארץ מאמינים במאבק קבוצתי אבל הבודד תמיד יברח לקבוצתו, כך שמתרחש ויכוח בין קבוצות בלבד.

הההשפעה של האיסלאם בארץ נראת כשבני האדם מסלימים את התנהגותם בעקבות התנהגות של אחרים. ברגע שבני אדם רוצים להרביץ על מילים של מישהו - זו השפעתו של האיסלאם. ברגע שקבוצה של אנשים מנסה לבודד אדם אחד ותוקפת אותו - זו גם השפעה כזאת. הכללה של האדם לקבוצה תמיד - זו רוח היהדות ובידוד האדם לשם תקיפתו - איסלאם.

כשרוסי בא לארץ, ומנסה להתנהג בצורה הרוסית של אחד מול אחד, נוצר מצב של איסלאם, כי הישראלים לא יעזבו את קבוצתם ויתקפו אותו קבוצתית, אבל הוא יהיה לבד.

מצב שיש בגרמניה, הוא שאחד מנסה לנצח קבוצה. יש שם תקיפות של בודדים, שמנסים לנצח קבוצות שלמות - שנמצאות במגננה. לכן, יש דמיון רב בין גרמניה, למצב הסופי של איסלאם - שבו אחד ניצח את כולם. אומנם, במקרה של האיסלאם, את התקיפה - התחילה הקבוצה.

 לאוניד אסיפוב 2015




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב