דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרוק והרכבת רהיטים בעת הובלת הדירה כסוד הקסם 

מאת    [ 25/04/2015 ]

מילים במאמר: 736   [ נצפה 1831 פעמים ]

פרוק והרכבת רהיטים בעת הובלת הדירה כסוד הקסם

 

שירות פירוק והרכבת רהיטים מאוד נפוץ היום בקרב מובלי הדירה רבות,רובם גם פתחו שיטות מיוחדות וייחודיות לפירוק בעת המעבר או יום קדם למעבר.

במאמר זה נדבר על השיטות הללו ונדון בשאלה – האם נצליח בכוחות עצמנו לפרק ולאחר מכן להרכיב רהיט כל שהיא,או נשאיר זה למקצוענים.

  • פירוק והרכבת הרהיטים באופן עצמי – כן או לא?

בתחום קיימים חברות רבות המציעות כיום גם שירותים של פרוק והרכבה של הרהיטים. כמאת בכל בית ישנם רהיטים גדולים במיוחד כגון: ארונות רגילים,ארונות מטבח לפעמיים, שידות,שולחנות, ספות וכדומה.

 לכן חשוב להבין שאי אפשר להעביר את הפריטים הגדולים וכבדים בצורתם השלמה אלא חייבים לפרק אותם לחלקים קטנים יותר. התהליך של פירוק יכול להיות מורכב יחסית  לכן צריכים לחשוב על איך מבצעים אותו באופן שניתן יהיה להחזיר למצב הקודם ללא שום גרימת נזק לפריטים. ושאלה חשובה יותר האם לבצעה פירוק לבד או באמצעות מקצוענים.

 

אנשים רבים שנוטים לבצעה  את התהליך פירוק והרכבה בעצמם ולחסוך בעלויות ההובלה, חייבים לקחת בחשבון שבשיטת פירוק והרכבה נימצא סוד הקסם,וזה כמובן ותק,הבנה וראיה מערכתית. זה רק חלק קטן ממה שאיש מקצועה מנוסה ומיומן עושה במצבים בהם הריהוט גדול מידי כדי לצאת בשלמותו אל מחוץ לדירה או מחדר שינה למשל, ולכן, באם בחרתם לפרק בעצמכם, חשוב מאוד לבחון את עצמכם לפני פירוק/הרכבה על כך האם אתם מוכנים ויכולים  להתחיל ולסיים את התהליך בהצלחה.

1. רכישת כלים מתאימים : האם ברשותכם כלים מתאימים איתם תצטרכו לעבוד כדי לפרק ולהרכיב רהיטים בדירה החדשה היישר למקומו הקבוע המתוכנן.

2. לשמור על הברגים ושאר חלקים הקטנים: שימו לב שאבדן של ברגים ושאר חלקים קטנים עשוי להקשות מאוד על הרכבת הרהיט מחדש בדירה החדשה .לכן הצטיידו בשקיות קטנות ובדבק נייר והדביקו על רהיט אותו מפרקים, את השקים עם החלקים הקטנים והברגים השייכים רק לו.

2.תכנון מיקום קבוע מראש:  לתכנן בדיוק לאיזה מקום הקבוע בדירה החדשה יורכב הרהיט (היישר אל מקומו הקבוע המתוכנן, כדי שלא תצטרכו להזיז ציוד בתוך הדירה החדשה).

3. לבחון תנאי השטח :  אם אחרי פירוק עדיין ישנם חלקים גדולים שלא ניתן להוציא אותם דרך הדלת פנימית , קחו בחשבון שניתן להוריד רהיטים על ידי שימוש במנוף שמוריד את הריהוט בשלמותו דרך החלון.

 

תהליך פרוק והרכבה היא משימה מורכבת יותר בכל תהליך הובלת הדירה ועבור אנשים שגרים בבניינים בעלי מספר קומות זה יכול להיות קשה עוד יותר- הורדת הרהיטים בחדר המדרגות,רעשים,סריטות על הקיר וכו.. האפשרות היא לפנות לאנשים מקצוענים שיכולים גם  המובילים שלכם שמעבירים את דירתכם שברוב המקרים גם המקצועיים בתחום פרוק והרכבה.

חברות הובלה כחלק מההובלה מציעות את שירותי פרוק והרכבה של רהיטים, ומעסיקות מובילים ומפרקים היודעים גם לבצע עבודות אלה. המובילים עצמם יודעים  בדיוק איזה חלק מהרהיט צריך לפרק ואיזה חלקים של הרהיטים ניתן להשאיר שלמים לגמרה.

 

אותו דבר אם פעולת ההרכבה לאחר הפרוק וההובלה, מתבצעת בקלות יתר ובמהירות רבה על ידי אנשי המקצוע. צריך לדעת שבדרך כלל תהליך הפרוק וההרכבה של הרהיטים כולל תוספת תשלום, אך הזמן שפעולה זו חוסכת יכולה לחסוך במקרים רבים הרבה יותר מכסף, בעיקר אם היא מתבצעת כחלק מהובלת הדירה.

 

פרוק והרכבה מחודשת לאחר הובלת הדירה, יכול לעלות בסופו של דבר יותר ולא רק כסף  אלה גם בעצבים רבים ובלחץ דם גבוהה,מאשר כאשר נותנים לאנשי חברת ההובלה לבצע אותם בזריזות ובאיכות גבוהה. בזמן הפירוק רהיטים ,על מנת להכין אותם להובלה, יש צורך לשים לב לדברים ספציפיים ברהיט עצמו, כגון הרגליים, הידיות, כאשר לפעמיים אין צורך לפרק אותם (מפרק מקצועי מזהה את זה מיד) ולעיתים יש צורך רק בפרוק קטן. עדיף להשאיר החלטה זו לאנשי ההובלה, המבצעים את הובלת הדירה בפועל.

 

  • פירוק והרכבת הרהיטים על ידי בעל מקצוע נפרד

ניתן גם להזמין בעל מקצוע נפרד כדי שייבצע פרוק הרהיטים לצורך ההעברה, אך תדאו לכם שהפרדה זו בין חברת הובלה לבין בעל המקצוע יכולה לעלות יותר כסף. לרוב,בעל המקצוע שמפרק את הרהיטים הוא נגר, אבל קיימים רהיטים אותם ניתן לפרק על ידי אנשי ההובלה עצמה, ולא יהיה צורך בבעל מקצוע ייחודי לכך.

 

לסיכום: תהליך פירוק והרכבה יכול להסתיים באבדן כספי בעבור מי שלא יודע את הדרך הנכונה לבצע  זאת בעצמו. שימו לב לדברים חשובים מאוד :ישנם רהיטים, לרוב, ארונות זולים ורהיטים לא עמידים במיוחד (שמשרתים אותנו כבר הרבה שנים ולא עשויים מעץ מלא למשל ), שעשויים להישבר בעת הפרוק של הרהיט ויש לבחון היטב מה החלופות האפשריות שעומדות לפניכם במקרה זה.

 

בהצלחה !!

רפי ברזילי מנהל חברת הובלה זמין לכל שאלה. טל:054-7204441 או באיימיל :callmovile@gmail.com">href="mailto:callmovile2013">callmovile@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב