דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הגור עושה צרכים בכל מקום מה עושים? 

מאת    [ 21/04/2015 ]

מילים במאמר: 378   [ נצפה 2655 פעמים ]

 

  

הבאתם גור כלבים חדש וחמוד הביתה, הוא השתלב נהדר עם המשפחה ועם הילדים אבל...הגור עושה צרכים בכל מקום. כמה חבל שאי אפשר לשים לו טיטולים..מה כן ניתן לעשות?

גור קטן כשמגיע הבייתה הוא ללא חיסונים .חייבים לדאוג לו לחיסוני המשושה לפני שיוצאים איתו החוצה .ישנם שלושה חיסונים שהוא חייב לעבור ולאיק מכן אפשר להפגיש אותו עם כלבים אחרים בינתיים מתחיל לעשות צרכים בכל מקום בבית ומסמן לו טריטוריי  שחוזר אליה.כדאי להגדיר לו טריטורייה שיבין ששם מותר לו לעשות צרכים.גור הוא כמו ילד קטן, ויש ללמדו איפה אפשר לעשות צרכים, ולאחר מכן- ללמד את הגור להתאפק עד לשעות הטיולים. גור קטן אין טעם ללמד בשיטת תגמול שלילית ( אם עשית- תקבל עונש) משום שהוא קטן ואינו יודע כי הוא עושה דבר לא נכון.

להרגיל את הכלב לעשיית צרכים בשעות הטיולים

שיטת התגמול החיובי יכולה מאוד להועיל כאן- ברגע שגור הכלבים עושה צרכים בעת הטיולים אתם מחמיאים לו ואפילו נותנים לו חטיף, כמו שנותנים צופר ליד שהצליח לעשות צרכים בסיר ולא בטיטול.

דבר נוסף שיכול מאוד לעזור הוא לתחום את הכלב בגדר גורים. הכלב ימצא רק באזור מסוים של הבית וכל ה"פספוסים שלו" יהיו רק באזור של הגדר, עד שילמד לשלוט בעשיית הצרכים. בנוסף, רצוי להוציא את הגור בחוץ כמה פעמים ביום- אפילו חמש ושש, ולהמתין עד שיעשה צרכים, הגור יצפה לחטיף ולמחמאות ויתרגל לעשות צרכים בחוץ ולא בבית.

לכל גור זמן לימוד שונה , בעת הצורך אם לא רואים שיפור ניתן לפנות למומחים ולהתייעץ איתם.ב"מולי חיות מחמד" תוכלו לקבל הדרכה מלאה כיצד להרגיל את הגור לעשיית צרכים נכונה בעת קניית הכלב, וטיפים בנושא אילוף ראשוני.בכל מקרה בו אתם צריכים הכוונה נוספת או יעוץ פרטני, נשמח לעמוד לרשותכם ולענות על כל שאלה.

כל הגורים שלנו נמסרים מטופחים לאחר מקלחת, ולאחר בדיקה פרטנית של וטרינר. הגורים עברו טיפול נגד תולעים ו2 חיסוני משושה כמומלץ לגורים. הגורים שלנו מגיעים ללא תעודות יוחסין אך אם אחריות מלאה למוצאם ולבריאותם, כולל אחריות לכך שאינם נושאים מחלות גנטיות תורשתיות שעלולות להתפתח במהלך השנים.

אתם מוזמנים להרים אלינו טלפון ולהתייעץ איתנו על שיטות נוספות להרגלת הכלב לעשיית צרכים נכונה מחוץ לבית, תוכלו לרכוש לו חטיפים אצלנו מהאתר וגם סוודר מחמם לחורף.מחכים לצלצול, מולי חיות מחמד.

 

לקבלת טיפים נוספים לגידול חיית המחמד  כנסו לאתר למתן טיפים   http://www.dogs-cats.co.il/ ;  יש לי המון ניסיון כמאלף וספר כלבים מזה 30 שנה אשמח לתת מענה לשאלות וליעוץ 03-9624844




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב