דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביורגונומי - על ביואורגונומי 

מאת    [ 27/03/2008 ]

מילים במאמר: 1197   [ נצפה 3678 פעמים ]

רפואה משלימה - ביואורגונומי (ביו=חיים, אורגונומי= אורגון, אנרגיית החיים), היא שיטת אבחון וטיפול אותה המציא ופיתח רפי רוזן על סמך תורתו ועבודתו של וילהלם רייך, רופא ומדען שחקר את אנרגיית החיים, אותה הוא כינה "אורגון".
הידע הביורגונומי מבוסס על טכניקה של חישת אנרגיה, חישת "קווי כוח" של שדות אנרגטיים של אנרגיית החיים, או כל אנרגיה אחרת. המכשיר העדין והמשוכלל ביותר לחוש אנרגיה זו, כך גילה רפי רוזן הוא באמצעות עפעוף העיניים. שרירי העפעפיים הם עדינים ביותר ומגיבים, כאשר הם רפויים, בתגובת ויברציונית (עפעוף) לכל אינטראקציה של שדות אנרגטיים, מחשבות, דמיונות ועוד מגוון רחב של אנרגיות קוסמיות שונות.
מספר קווי הכוח של השדה האנרגטי של הגוף כולו ושל כל איבר בתא של האורגניזם, קובע את איכות ואורך החיים של אותו אורגניזם. תגובת העפעוף היא כה עדינה ורגישה שאפשר באמצעותה לזהות קווים אנרגטיים,
דמויות אנרגטיות, מצבי מחלה ובריאות, ריכוזים אנרגטיים ומצבים של ואקום אנרגטי. למעשה זהו כושר טכני שקיים בפוטנציה אצל כל אדם.
רפי גילה כי באמצעות עפעוף העין ניתן לאבחן בעיות גופניות ונפשיות ולטפל בהן. לעפעוף הוא קרא ה"חוש השביעי", היות ולכל אחד יש את היכולת לחוש אנרגיות באמצעות עפעוף העין. מחלה נפשית וגופנית, באה לידי ביטוי תחילה בגוף האנרגטי ורק אחר כך בגוף הפיזי לכן, על פי הנחה זאת, באמצעות הטיפול האנרגטי ניתן לעתים למנוע מחלות עוד לפני הופעתן.
האבחון אותו פיתח רפי רוזן מתבצע כאמור באמצעות עפעוף העיניים ובאמצעותו ניתן להגיע לאבחון מדויק של הבעיה, של הזמן בו נוצרה (גם אם נוצרה בגלגולים קודמים) ושל הגורמים האחראיים ליצירתה. טכניקת העפעוף מוזכרת כבר בספר תהלים י"א פסוק ד':
"ה' בהיכל קודשו, ה' בשמים כיסאו, עיניו יחזו, עפעפיו יבחנו בני אדם".

המשלים האנרגטי
הריפוי בשיטה הייחודית הזאת נעשה בגוף האנרגטי של המטופל, באמצעות "שיתוף פעולה" עם המשלים האנרגטי של האדם, בטכניקה שנקראת "ערבול המשלימים". העבודה עם המשלים האנרגטי היא חלק מרכזי נוסף בעבודת הביורגונומי.
לכל אורגניזם חי יש בת או בן זוג אנרגטיים הנקרא/ת משלים/ה אנרגטי/ת. קשר מיני בין משלימים פותח אנרגטית את בני הזוג בעוצמה רבה, על כן לא נמצא השלמה אנרגטית בין הורים לילדים או בין אחים. לבן יש משלימה אנרגטית, ולבת יש משלים אנרגטי. קשר מיני שאינו בין משלימים יוצר סגירה אנרגטית חזקה אצל שני בני הזוג. רפי דיבר על כך שיש לנו משלים אחד ראשי אולם יכולים להיות לנו מספר משלימים אנרגטיים נוספים.

לכל אדם יש את הכושר המולד לזמן את המערכות האנרגטיות המשלימות שלו ולטפל בהן. הטיפול נעשה על ידי הצמדת המערכות האנרגטיות של המשלימים אלו לאלו בטכניקה של "ערבול המשלימים האנרגטיים". ההצמדה של המערכות האנרגטיות של המשלימים גורמת להגברה מיידית של השדות האנרגטיים של שני בני הזוג, באופן שקווי הכוח של השדות שלהם מתפשטים עד אינסוף. במצב זה, מהווים השדות האנרגטיים של האורגניזם כוח חיסוני וכוח ריפוי חזקים ביותר.
אפשר לזמן ולאבחן את המשלימים האנרגטיים מכל זמן בעבר, לאתר טראומות שסגרו את השדות האנרגטיים והחלישו אותם ובעזרת ערבול לטפל בבעיה. המערכת האנרגטית מרפאת את עצמה ואת הגוף שהיא קשורה אליו ביעילות מפתיעה כאשר השדות האנרגטיים שלה מתחזקים באמצעות ערבול המשלימים האנרגטיים.

מות המשלים
כאשר אחד המשלימים האנרגטיים מת מפציעה, המערכת האנרגטית שלו מופיעה מיד ליד המשלים החי ושואבת את האנרגיה מהמערכת שלו. שאיפת המשלימים (זוהי שאיפה לא מודעת כמובן) היא להיות באותו מישור של הקיום: כלומר שניהם חיים או ששניהם מתים. עם מות המשלים, נחלש המשלים החי מבחינה אנרגטית ומנסה למות. לרוב המתאבדים יש משלים אנרגטי מת. כמו כן ברוב המקרים של המחלות "חשוכות המרפא" מעורב משלים אנרגטי מת. הטיפול במשלים האנרגטי המת יחזיר למערכת האנרגטית של המשלים החי את כוח החיים, הרצון בחיים ואת כושר הריפוי העצמי של המחלות חשוכות מרפא כמו סרטן ואיידס. הטיפול האנרגטי במשלים המת נעשה על ידי עירבול המערכת האנרגטית שלו עם האנרגיה המשלימה שהייתה בנקודת הזמן שבה מת.
איך עושים בדיקת השלמה אנרגטית? כדי לבדוק האם שני אנשים מסוימים משלימים זה את זו נבקש את המערכת האנרגטית של אחד מהם - אברהם לדוגמא, ונוודא שיש לו שדות. נבקש את המערכת האנרגטית של האדם הפוטנציאלי לבדיקת ההשלמה - שרה לדוגמא, ונוודא כי גם לה יש שדות.
נבקש מהמערכות האנרגטיות להתערבל ולאחר הערבול נבדוק האם המערכת האנרגטית של אחד מהם נפתחה אנרגטית או נסגרה. אם אברהם נפתח (כלומר יש לו שדות אנרגיה) - השניים משלימים אחד של השני. אם אברהם נסגר - (כלומר אין לו שדות אנרגיה) הם אינם משלימים אנרגטיים האחד של השני. זאת מכיוון שערבול זוג שאינו משלים גורם לסגירת שדות האנרגיה של שני בני הזוג.
גם את המשלימים האנרגטיים ניתן למצוא במקורות היהודיים. למשל קונטרס ברסלב "אשה חשובה" שמצטט מליקוטי מוהרן חלק א' סימן רסד:

"למעלה בשמים הנשמות של הבעל והאשה היו נשמה אחת, ומשיורדות למטה - מתפצלות; האיש הזכר, יורד דרך זוג הורים אחד, והאשה, הנקבה, יורדת דרך זוג הורים אחר. עד שמחברים אותם יחד - אורך זמן רב, ועל זה אומרים חכמינו הקדושים (סנהדרין כב) קשה זיווגו של אדם כקריעת ים סוף...

הטיפול הביואורגונומי
נתחיל באבחון. כאמור, אבחון המערכת האנרגטית של הגוף ושל המערכות בגוף נעשה באמצעות חישת האנרגיה. מאחר וברמה האנרגטית אין משמעות למרחב או לזמן, הטיפול בשיטת הביורגונומי יכול להתבצע גם מרחוק. ניתן לנוע לאורך מסלול חייו של המטופל ולאתר טראומות ואירועים שונים שעבר בחייו כאשר הטיפול ייעשה בגוף האנרגטי של המטופל מאותו הזמן בו חווה את הפגיעה. הפוביות והפחדים המלווים אותנו (פחד גבהים, פחד טיסה, פחד ממקומות סגורים, פחד מהעיניים שכל הזמן מסתכלות עלי, פחד ממרחבים) יושבים על אירועים טראומטיים מהעבר. איך ניתן להסביר זאת אם לא כזיכרון של הגוף האנרגטי מחיים קודמים?
גם הטיפול אינו מצריך בהכרח נוכחות המטופל ליד המטפל מאחר והוא נעשה באמצעות ערבול אנרגטי של המטופל עם המשלימה שלו. החזרת שדות אנרגיה למטופל, או לאיבר מסוים, מחזירה את פוטנציאל הריפוי והשיקום של האיבר. השינוי או ההקלה בכאב יורגשו כעבור מספר שעות, ימים או חודשים, תלוי בחומרת המחלה.
בטיפול הביורוגונומי מטופלים גם כל הדמויות המשפיעות עלינו מבחינה אנרגטית, למשל ההורים, שמורישים לנו לא רק גנטיקה פיזית אלא גם "גנטיקה רוחנית". גם המשלים האנרגטי מעורב. בעת פגיעה של אחד המשלימים, יסבול גם בן זוגו האנרגטי מכאבים וחוסר אנרגיה במקום הפגיעה.

ניסויים במזג האוויר
רפי רוזן נולד בירושלים בשנת 1927. בשנות החמישים הוא החל להתעניין בספריו ובמחקריו של ווילהלם רייך ויחד עם מדענים נוספים "בעלי ראש פתוח", כפי שנהג לומר, הוא בנה מכשירים כגון "ק?ל?או?ד ב?אסטר", שבהם עשה ניסויים במזג האוויר. כמו ווילהלם רייך בזמנו, הצליח גם רפי להוריד גשם. בתקופה זו למד רפי בתל אביב אצל מורה בשם הופה, שהיה אחד מתלמידיו של רייך. סקרנותו הרבה של רפי לחיים ויכולתו לקבל כל ידע ללא שיפוט וביקורת, הובילו אותו לעסוק באופן שוטף במחקר אנרגטי. צניעותו ופשטותו אפשרו לו ללמוד מכל תלמיד שהיה סביבו. כל בעל ידע שנקרה בדרכו היה עבורו צינור להתפתחות אישית. אך בעיקר למד רפי מילדים. הוא ראה בהם מובילי ידע אינטואיטיבי וכל אמירה של ילד על עצמו זכתה אצלו ליחס של כבוד. רפי רוזן הלך לעולמו בשנת 2003. הוא היה בן 73 במותו.

נעה במתנה
אל רפי רוזן הגעתי בשנת 81' עם בתי משותקת המוחין. קראנו לתינוקת היפהפייה שנולדה לנו נעה. הרופאים בישרו לנו על הלב שייתכן ולא יוכל לפעום לאורך זמן. תכננו באותם ימים לצאת למסע משפחתי לדרום אמריקה עם שני ילדים אך החיים רצו אחרת, והמסע שחפצנו בו בעולם הגדול הפך למסע אל תוך תוכנו. החלה התמודדות סביב הנכות של נעה והצורך לקטוף עבורה את השמים בניסיון להקל על המגבלות איתן באה לעולם. אל הביורגונומי והרפואה המשלימה הגעתי בניסיון להציל את חייה של נעה. וכך אכן היה. היום אני מרגישה כי למעשה הצלתי גם את חיי. היכולת לאהוב את מה שיש היא תהליך ארוך של מודעות ומסע פנימה עמוק עמוק, היכן ששוכנת הנשמה.
נוגה גזית היא תלמידתו הישירה של רפי רוזן , מורה ומטפלת בכירה בשיטת רפואה משלימה הנקראת בביואורגונומי.
נוגה הגיעה אל הביואורגונומי "במקרה" תוך כדי מסע ארוך להצלת חייה של בתה משותקת המוחין (C.P) שסבלה גם מיתר לחץ דם, ומבעיות בריאות קשות מאד. לאחר התרוצצות בארץ ובעולם כשהרופאים הרימו ידיים ולא ידעו מה לעשות, נוגה פגשה את רפי רוזן, ממציא השיטה. כך החלה בתה לקבל טיפולים אנרגטיים שהביאו לשיפור משמעותי במצבה, ונוגה גילתה את ייעודה כתלמידה לביואורגונומי ובהמשך כמורה. כיום נוגה היא מורה בכירה בתחום, מלמדת ברחבי הארץ, מנהלת את 'המרכז לביואורוגונומי', ומפתחת בעצמה ערוצים נוספים בשיטת הריפוי הזו.
http://www.biorgonomy.net



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב