דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביורגונומי - מהי תרומתה של הביואורגונומי לעולם? 

מאת    [ 27/03/2008 ]

מילים במאמר: 539   [ נצפה 2462 פעמים ]

מהי תרומתה של שיטת הרפואה המשלימה הנקראת הביואורגונומי לעולם?

1.התפיסה שלכל דבר יש ביטוי אנרגטי, או בלשון הביואורגונומי לכל דבר יש גוף אנרגטי. את הגוף האנרגטי ניתן לאבחן, לטפל ולשקם אנרגטית.
2. יכולת אבחון אנרגטית של כל דבר (בין אם זה גוף פיסי, מצב נפשי, מחשבה, פחד וכד'). ייחודו של האבחון הביואורגונומי הוא שהוא אינו פולשני ומתבצע ללא מגע פיסי. ויתרה מכך, אין צורך בקרבה פיסית של המטפל והמטופל, כך שניתן לאבחן ולטפל באנשים הנמצאים במרחק של אלפי קילומטרים זה מזה. כמו כן ניתן להגיע לדיוק גדול בשל העובדה שניתן להקטין או להגדיל את הגוף האנרגטי הנבדק בהתאם לצרכינו. לדוגמה, ניתן להגדיל את האוזן ולבחון את האזור הפגוע עד לרמת העצב הבודד או לרמת התא. לחילופין, ניתן להקטין את הגוף האנרגטי של האדם כך שנוכל לבחון אותו כשהוא "נמצא מולנו" בגודל הנוח לנו.
3. ניתן לאבחן אירועים שונים במסלול חייו של המטופל, ולאתר טראומות ואירועים שונים שיצרו אצלו חסימות בגוף. בשפת הביואורגונומי, העבר אינו קיים, אלא נמצא כאן ועכשיו, ולכן ניתן לטפל בו ולשקם טראומות ופגיעות שהתרחשו בו. יכולת זו מאפשרת לאתר טראומות שהמטופל חווה גם בחיים קודמים. לדוגמה, חלק ממקרי האנורקסיה יכולים להיות מוסברים בחוויית מוות בתקופת השואה, או מוות שהיה מלווה בייסורי מצפון הקשורים לאוכל ולמחסור. הפוביות והפחדים המלווים אותנו ולא מרפים מאיתנו (פחד גבהים, פחד טיסה, פחד ממקומות סגורים, פחד ממרחבים) יושבים לרוב על רגע המוות הטראומטי מגלגול העבר. איך ניתן להסביר פוביות אלה אם לא כזיכרון של הגוף האנרגטי מחיים קודמים?
4. ישות משלימה! רעיון ייחודי לביואורגונומי. לפיו לכל אדם יש ישות משלימה המשפיעה על מהלך חייו (בן זוג אנרגטי החי במקום כלשהו בכדור הארץ). במידה והיא מתה מוות שאינו טבעי, היא שואבת את אנרגיות הגוף שלו, ומחלישה את רצונו לחיות. לעיתים מקור הבעיות והחולשות של האדם הם לא בתהליכים שהוא עצמו עובר אלא בהשפעות של הישות המשלימה שלו. מה שמסביר לנו את התופעה של אנשים השומרים באדיקות על בריאותם: תזונה נכונה, פעילות ספורטיבית, מנוחה וכו', ולמרות זאת מתנהלים ביום יום מתוך חולשה וחוסר חיות. כאשר האדם מתהלך בחייו ללא אותה מערכת הגנות (שהישות המשלימה החיה מעניקה לו), יש סיכויים גדולים יותר לבעיות פיזיות ונפשיות.
מקרים כמו התאבדויות, מוות בעריסה, מחלות קשות למיניהן, הפרעות קשב וריכוז ועוד נובעות לרוב כתוצאה מאותה "בעיה" עם ההשלמה.
במקרים רבים ניתן להבחין בשינויים וריפוי מאוד משמעותי מעצם האבחון והטיפול בהשלמה האנרגטית.
מטופלת שביקשה את נפשה למות, אחרת שסבלה ממחלה קשה, ילד שסבל מהפרעות קשב וריכוז קשות - מקרים כאלו ועוד רבים אחרים מצאו מזור על ידי הטיפול הביואורגונומי בהשלמה.
5. טיפול באמצעות ערבול אנרגטי של המטופל עם המשלימה שלו! גם זו דרך ייחודית לביואורגונומי. הטיפול הוא כעין תפילה, בקשה מהמטופל שיכנס למתקן אנרגטי ("מערבל") יחד עם הישות המשלימה שלו מזמן האירוע שבו הוא נפגע ובקשה מה"מערבל" לערבל את האנרגיות שלהם מהזמן שלפני האירוע תוך כדי אירוע ועד ימינו. הערבול משקם את שדות האנרגיה של המטופל ושל האיבר הפגוע, ומחזיר לו את פוטנציאל הריפוי.
משך הזמן מהטיפול האנרגטי ועד להבראה או הפחתה בכאבים שונה בין מטופל למטופל, מריפוי מיידי, ועד לריפוי המתרחש כעבור מספר שעות, ימים ולעתים רחוקות אף חודשים (כמו במקרה של בעיות בעיניים או בעיות עור שונות).
6. תפיסה שמערכות יחסים בחיים העכשוויים מושפעות ממערכות יחסים שהיו בחיים קודמים. שיקום מערכות החיים משם (מהגלגול שבו שני בני האדם חוו חוויה טראומטית בניהם) משקם את מערכת היחסים בניהם כאן.

נוגה גזית - מנחה, ומטפלת בשיטת רפואה משלימה הנקראת ביורגונומי
נוגה גזית היא תלמידתו הישירה של רפי רוזן , מורה ומטפלת בכירה בשיטת רפואה משלימה הנקראת בביואורגונומי.
נוגה הגיעה אל הביואורגונומי "במקרה" תוך כדי מסע ארוך להצלת חייה של בתה משותקת המוחין (C.P) שסבלה גם מיתר לחץ דם, ומבעיות בריאות קשות מאד. לאחר התרוצצות בארץ ובעולם כשהרופאים הרימו ידיים ולא ידעו מה לעשות, נוגה פגשה את רפי רוזן, ממציא השיטה. כך החלה בתה לקבל טיפולים אנרגטיים שהביאו לשיפור משמעותי במצבה, ונוגה גילתה את ייעודה כתלמידה לביואורגונומי ובהמשך כמורה. כיום נוגה היא מורה בכירה בתחום, מלמדת ברחבי הארץ, מנהלת את 'המרכז לביואורוגונומי', ומפתחת בעצמה ערוצים נוספים בשיטת הריפוי הזו.
http://www.biorgonomy.net



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב