דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גיוס לקוחות חדשים מודל 2015 

מאת    [ 13/04/2015 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 1937 פעמים ]

גיוס לקוחות חדשים הוא אבן יסוד בבניית עסק מצליח. בימינו מגוון הערוצים התקשורתיים הוא רחב ובעלי עסקים מוצאים את עצמם מפזרים משאבים על מגוון רחב של אמצעי גיוס לקוחות חדשים, החל מגיוס באמצעים אינטרנטיים וכלה באמצעים מסורתיים יותר כמו דיוור ישיר, ובקמפיינים שיווקיים מגוונים. לבעלי עסקים כיום, ובמיוחד לבעלי עסק קטן חשוב להתמקד בכלים המתאימים בתכנון מאמצי גיוס לקוחות חדשים, על מנת להגיע ללקוחות המתאימים ולמקד את ההשקעה ללא בזבוז מיותר. לשם כך כדאי לענות על מספר שאלות מנחות בבחירת הדרכים הנכונות של גיוס לקוחות חדשים.

 

כיצד להתחיל גיוס לקוחות חדשים: בחנו את העסק שלכם


    • גיוס לקוחות חדשים בצורה מתמשכת או מיידית: אמצעי גיוס לקוחות חדשים משתנים בהתאם למעורבות הלקוח ולתפיסת הסיכון שיש ללקוח לגבי טעות בבחירה. למשל: בבחירת ירקות במכולת הסיכון הנובע מטעות בבחירה הוא נמוך בהשוואה ל: רכישת רכב חדש או בחירת מקום גורים או למשל בחירה בצבע לשיער – שהוא אמנם מוצר בהשקעה כספית קטנה, אך מחיר הטעות בו נחשב גבוה כי הוא נראה לעין כל. כשמדובר בשירותים שנתפסים כבעלי סיכון, חשוב לגייס לקוחות בתהליך ארוך וממושך יותר תוך יצירת מערכת יחסים של אמון עם הלקוחות.


    • גיוס לקוחות חדשים בעזרת התנסות: אם במוצר או בשירות שלכם יש אפשרות לתת ללקוח התנסות קלה או טעימה, כדאי לכם לנסות זאת. בדרך זו ניתן ליצור העדפה אצל הלקוח ולגרום לרכישה בהמשך. חישבו אם יש דרך לתת התנסות בחינם לזמן מוגבל, טעימה, או דוגמית בחינם. גם אם זו השקעה כספית מבחינתכם ראו בזה השקעה לצורך שיווק.בשוק התוכנות למשל נהוג לתת חודש נסיון, על מנת להרגיל את הלקוח לשימוש בתוכנה שלכם. גם אפליקציות ומשחקים נוהגים ליצור גירסה חינמית פשוטה יותר, שבעקבות ההתנסות בה מצפים שהלקוח ישדרג. גם שוק המזרונים הוא שוק שבו נהוג לתת ללקוח אפשרות להתנסות במזרון ולאפשר לו להחליף אותו אם אינו מתאים. חישבו אם גם לכם יש אפשרות כלשהי לתת 'טעימה' ללקוח בשוק שלכם.


    • גיוס לקוחות חדשים רחוקים מאוד: אפשר להרחיב את מאגר הלקוחות על ידי פנייה ללקוחות שאינם בטווח הגיאוגרפי הקרוב. במיוחד היום בעידן האינטרנט ניתן לשווק מוצרים בארץ ובעולם באמצעות האינטרנט. תחום מעניין שהולך וגדל הוא שירות מרחוק. תחומי היעוץ, השיעורים הפרטיים – אפילו בנגינה! הול ומתפתח באופן מקוון. לא רחוק היום שנלמד כולנו שחיה בהתכתבות.


    • גיוס לקוחות חדשים משיקולי מלאי: אם נתקעתם עם מוצרים שיפוג תוקפם בקרוב, או שצפויה ירידה בפופולאריות שלהם, שימוש במבצעים מידיים (חצי מחיר או 1+1) אמנם יפגע ברווחים אך יכול להועיל במאמצי גיוס לקוחות חדשים לעסק. אך כדי שלא לפגוע בתדמית, הקפידו שלא לקשור את המוצר הישן שעומד לצאת מהמחזור עם הכוכב העולה שלכם.

 

לילך כרמון, שותפה ומנהלת ב'מאה הימים', שירותי ניהול שיווק חיצוני לעסקים. היכנסו לאתר מאה הימים ומלאו שאלון אבחון שיווקי קצר וקבלו את התוצאות בחינם ומיידית לתיבת המייל www.100days.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב