דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביורגונומי - למי כדאי לקבל טיפול ביואורגונומי? 

מאת    [ 27/03/2008 ]

מילים במאמר: 583   [ נצפה 5277 פעמים ]

למי כדאי לקבל טיפול ביואורגונומי?
1. לאדם החולה במחלה פיסית
על פי הביואורגונומי כל מחלה פיסית, מקורה בגוף האנרגטי. לכן יש לשקם אותו תחילה. השיקום יגרום להחזרת פוטנציאל הריפוי של הגוף ולהאצה בתהליך הריפוי.
מצבים של מחלות כרוניות, נגרמים לעתים בשל מות הישות המשלימה בפציעה. במצב מוות כזה, הגוף האנרגטי של הישות המשלימה נצמד אל המטופל ושואב ממנו אנרגיה. בחלק גדול מהמקרים האדם מותש פיסית בגלל שאיבת האנרגיה מגופו וגם מאבד את הרצון לחיות. לכן, בטיפול בכל מחלה שהיא, רצוי לתת לאדם לפחות טיפול ביואורגונומי אחד בנוסף לטיפולים האחרים שהוא מקבל לשם חיזוק פוטנציאל הריפוי שלו.

2. לאדם הנמצא בדכדוך נפשי
אחד הדברים המרשימים ביותר שרפי רוזן מצא, הוא הקשר הישיר בין פתיחה וסגירה אנרגטית לבין הרגש והחשיבה של האדם. נושא החופש והשליטה כגורם הפותח וסוגר את השדות האנרגטיים של האדם, היוו בסיס להבנת תהליכים רבים בבריאות וחולי. לכל דבר ביקום יש את התדר האנרגטי שלו, למחשבה, מתח, כעס, פחד, כאב או טראומה. המטפלים בביורגונומי מתארים באמצעות העפעוף את מקור כל הגורמים לדכדוך ולמתח, מטפלים בהם ומביאים להקלה במצבו הנפשי של האדם.

3. לאדם החולה במחלה נפשית
אצל חלק גדול מהאנשים שסובלים מחוסר רצון לחיות, וממחשבות אובדניות יש ישות משלימה מתה הצמודה אליהם וכביכול "קוראת" להם להצטרף אליה. שחרור הישות מביא להקלה עד כדי "חזרה" לחיים באופן דרמטי ומפתיע!
בביואורגונומי מצבי דיכאון מטופלים על-ידי טיפול בכיס המרה [האדם נמצא במרה שחורה], בטחול [מוטרד מכל מיני פרטים קטנים], ובמרכז האנרגטי של הפחדים והחרדות.

4. למערכות יחסים הנתקלות בקשיים [בני זוג, הורים-ילדים, מנהל?עובד, קולגות ועוד]
הטיפול הביואורגונומי במערכות יחסים יכול לחולל שינוי ברמה של נס, וזאת בתנאי שהגורם ל"קצר" בין בני הזוג "יושב" על זיכרון תאי מחיים קודמים. ההנחה בבסיס הטיפול אומרת שהאדם מביא לחיים זיכרון של חוויות ומצבים שחווה בגלגולים קודמים. מצב זה יוצר משפטים כגון: "איך שראיתי אותו ידעתי שהוא יעצבן אותי", "רק הרחתי אותו מרחוק וכבר ידעתי שאיתו יהיו לי צרות". אך הבעיות הן לא רק באנשים אקראיים שפוגשים, אלא יכולות להיות בתוך המשפחה ולהתבטא בקשיים רבים ביצירת קשר וזרימה בין בני הבית.
הטיפול הביואורגונומי מאתר את הגלגול בו חוו שני האנשים חוויה שהביאה לפירוד ולקשיים בחיים הנוכחיים. לדוגמה, אמא המתקשה לאהוב ילד מסוים במשפחה: ייתכן שבאחד הגלגולים חוותה צער פרידה מכך שאותו ילד (ייתכן שהיה אז בעלה) מת והשאיר אותה בשברון לב מוחלט. בגלגול הזה, זיכרון הכאב מאותו אדם, מונע ממנה לאהוב אותו בשנית מחשש של פגיעה רגשית המלווה באהבה האין סופית שהייתה אז.

5. למבנים, לעסקים, למרחבים שונים בעלי "תחושה" לא נעימה או "תקיעות" אנרגטית
"מקום חסר מזל" - האם זאת הערה סתמית הנזרקת לחלל האוויר או יש כאן מצב אנרגטי המחייב טיפול? איך זה שמקום שלא הצליח עסקית, מחליף בעלים ושוב אותו חוסר מזל דבק גם בו? מבחינה אנרגטית יש לכך הסבר, וטיפול בעסק ובמקום יכול להביא לשיפור גודל ביותר בתחושה של המקום ובהתנהלות העסקית שבו.

ומה עוד?
רפי רוזן לימד אותנו דרך ליצור מציאות טובה יותר על-ידי ציור אנרגטי, המזרים אנרגיה אל המקום או אל התחום שבו אנו רוצים ליצור שינוי לטובה. באופן זה ניתן לבקש בקשות אנרגטיות ולבדוק את פוטנציאל התגשמותן.
כמו כן, העפעוף מאפשר לענות על כל שאלה של כן ולא (מעפעף או לא מעפעף). מכאן ש"יועץ סתרים" נכנס לחיים ומאפשר חוות דעת נוספת במקרים של התלבטות.
העפעוף מאפשר לבדוק את האנרגטיות של כל המאכלים והמוצרים בהם אנו משתמשים ולהתאים לכל אחד את המתאים לו ביותר.

לסיכום
טכניקת הביואורגונומי היא טכניקת רפואה משלימה יעילה וייחודית, אשר כל אדם יכול להתחבר אליה, משום שבכל אדם קיימת היכולת לאבחן ולרפא באמצעות העפעפיים [החוש השביעי].
מכאן שכמעט כל אדם יכול לסייע לעצמו ולאחרים בתהליך הריפוי האישי כמו גם בריפוי הסביבה ולעזור לכולנו לחיות במקום טוב, נעים ובריא יותר.
נוגה גזית היא תלמידתו הישירה של רפי רוזן , מורה ומטפלת בכירה בשיטת רפואה משלימה הנקראת בביואורגונומי.
נוגה הגיעה אל הביואורגונומי "במקרה" תוך כדי מסע ארוך להצלת חייה של בתה משותקת המוחין (C.P) שסבלה גם מיתר לחץ דם, ומבעיות בריאות קשות מאד. לאחר התרוצצות בארץ ובעולם כשהרופאים הרימו ידיים ולא ידעו מה לעשות, נוגה פגשה את רפי רוזן, ממציא השיטה. כך החלה בתה לקבל טיפולים אנרגטיים שהביאו לשיפור משמעותי במצבה, ונוגה גילתה את ייעודה כתלמידה לביואורגונומי ובהמשך כמורה. כיום נוגה היא מורה בכירה בתחום, מלמדת ברחבי הארץ, מנהלת את 'המרכז לביואורוגונומי', ומפתחת בעצמה ערוצים נוספים בשיטת הריפוי הזו.
http://www.biorgonomy.net



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב