דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שלושה מוצרים חיוניים לשמירה על היגיינה במשרד 

מאת    [ 08/04/2015 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 2014 פעמים ]

העובד הממוצע מעביר במשרד שלו שעות ארוכות מדי יום, לעיתים עד לרמה שהמשרד הופך ל"בית" הלא רשמי שלו. השאיפה היחידה, לכן, היא לסביבה בריאה ככל האפשר, שבה העבודה תיעשה בצורה הנעימה ביותר. עם כל הכבוד לרצון של האנשים לשמור את המשרד שלהם נקי, בפועל נדרשים מספר מוצרים חשובים על מנת להגשים את המטרה של שמירה על ההיגיינה. המאמר הבא מתייחס למספר מוצרים העונים על ההגדרה הזו בדיוק.

מתקן לסבון קצף

את הסקירה מתחילים עם מתקן לסבון קצף, אשר התכלית העיקרית שלו ברורה: להוציא, בלחיצת כפתור של המשתמש, סבון קצף איכותי, אנטי בקטריאלי, שיהפוך את מלאכת שטיפת ורחיצת הידיים לנוחה במיוחד. מתקן שכזה מגיע בנפחים מרשימים, של כליטר אחד (או אפילו מעבר לכך), מה שמאפשר לסבון "להחזיק מעמד" למשך תקופה ארוכה. המתקן חוסך מזמן רחיצת הידיים – והרי ידוע כי במשרד ממוצע זמן שווה הרבה מאד כסף – והתפעול והתחזוקה שלו נוטים להיות הפשוטים ביותר שניתן להעלות על הדעת.

כיום, ניתן למצוא מתקני סבון קצף אשר בולטים בעיצוב שלהם, אשר ביכולתו להצעיד את מראה המשרד כולו, המטבח שבו או חדר השירותים שלו בעשרות מונים. חלק מדגמי המתקנים האלה לוקחים את ההיבט הטכנולוגי שלהם מספר צעדים קדימה, כאשר דוגמא מובהקת לכך היא נורית מחוון המופעלת כאשר כמות הסבון במיכל עומדת להיגמר.

מתקן לניגוב ידיים

מלאכת שטיפת הידיים הסתיימה? יפה מאד. כעת, המשרד הממוצע צריך לכלול בתוכו גם אמצעים שיאפשרו לנגב את הידיים – ורצוי בצורה המהירה והפשוטה ביותר. ניתן למצוא וריאציות שונות של מתקן לניגוב ידיים, כל אחד בעלת מאפיינים משלה. הסוג הבסיסי יותר מבוסס על הזנה של גלילי נייר, כאשר המשתמש מבצע את מלאכת ההפרדה של הגליל בו הוא משתמש, ולצד זה בולט גם מתקן "צץ רץ", אשר מוציא מפיות בודדות לניקוי הידיים, אחת אחרי השניה.

מתקן חשמלי לניגוב ידיים

גם בתחום הזה, ניתן למצוא מתקנים המבטאים את מיטב הטכנולוגיה העומדת כיום. הדוגמא המובהקת לכך היא מתקן לניגוב ידיים חשמלי, מתקן אשר כולל בתוכו חיישנים מיוחדים המזהים מתי מוכנסות לתוכו ידיים הדורשות ייבוש. ברגע הזיהוי, יוזרם אוויר חם באופן אוטומטי, מה שיביא לכך שהייבוש יתבצע תוך מספר שניות, מבלי שהמשתמש נדרש לעשות דבר. אף על פי שמתקן מהסוג הזה נחשב למעט יקר יותר, הוא מקל מאד על אנשי המשרד – ולו מכיוון שאינם נדרשים להחליף גלילי נייר, או על רקע העובדה שאין כאן פוטנציאל אשפה של ממש (להבדיל, כמובן, ממפיות שצריכות להיות מושלכות לפח האשפה בכל פעם).




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב