דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


10 הדיברות על אסטרטגיית האברסט 

מאת    [ 06/04/2015 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 1888 פעמים ]

 

כמנכל, יזם ובעל חברה המתמודד בהישרדות יום יומית עם התחרות הגוברת והולכת תפקידך מאתגר ודורש שינוי חשיבה כדי להיות בקצה ההר המוביל של הענף הכלכלי שלך.
גזור ושמור לקריאה חוזרת!!!!

 

  1. אל תדבר עם הלקוחות על פרטים טכניים אלא בשפת התועלות.
    אם הלקוח היה מבין כמוך הוא לא היה הלקוח שלך.
  2. אל תדבר עם הלקוח על המתחרים שלך בשוק אם הוא היה מכיר אותם ויודע את כל היתרונות והחסרונות בעבודה איתם סביר להניח שלא היה בוחר אותך כספק יחידי.
  3. אל תדבר על הכסף, מחירים, עלויות והוצאות לפני שבנית ערך.
    הלקוח זקוק לנקודת עיגון פיננסית במחשבתו. אם לא תציג את הערך הגדול והתועלת שיפיק הלקוח מעבודה משותפת איתך הוא לעולם לא יוכל / ירצה לשלם לך את מה שאתה מבקש.
  4. אל תשתמש בקריטריונים שהמתחרים שלך משתמשים.
    לכל שוק יש את הקריטריונים על פיהם הלקוחות מעריכים את המוצר.
    בנה את הקריטריונים והמדדים שלך.
    כך הלקוח לא יוכל למדוד אותך ואת המתחרים על אותה סקלה
  5. אל תנסה להרוויח נסה לתת ערך ללקוחות!
    כשאתה מנסה להרוויח אתה שם את עצמך במוקד. ההפך הוא הנכון, נסה להיכנס למחשבתו של הלקוח ומעמדה זו נסה להגדיל את הערך שהלקוח מקבל.
  6. הימנע מלהתאהב במוצרים!
    האהבה מסנוורת וההגיון שלך יצדיק יום יום מדוע אתה כן רוצה לספק ללקוחות את המוצרים שלך.
    תכנן מוצרים ושירותים שהלקוחות יתאהבו בהם!

 

 

  1.  הימנע מלנסות לשנות את הלקוחות הלקוח מחפש חיים קלים, נוחים וטובים הוא לא מחפש
     מחזק , מורה או מנטור.
    אל תלמד אותו איך להשתמש במוצר ספק לו מוצר שהוא יתלהב ללמוד לבד.
  2.  הלקוח הוא לא טיפש.
    הימנע מלעשות מניפולציות מכירתיות עליו.
    ספר לו את האמת בגובה העיניים הפוך אותו לידידך והוא יכיר לך את חבריו.
  3. הימנע מלנתק יחסים עם הלקוח לאחר הקניה.
    פנק ופרגן ללקוחות לאורך כל השנה.
    זכור: לקוח מרוצה הינו לקוח נאמן.
  4. אל תסתפק בלקוחות הברורים שלך.
    קיימים לקוחות רבים שתוכל לתת להם תועלת אך כיום הם אינם נחשבים לקוחות פעילים.
    אל תפסיק לחזר אחר הלא לקוחות. הם הלקוחות הפוטנציאלים שלך.

 

לסיכום:
העבר את 10 הדיברות של אסטרטגיית האברסט לעובדיך ובקש מהם לדרג כל אחד מהסעיפים בין 1 ל ? 10.
כאשר השאלה המנחה היא:
כיצד לדעתם אתם מיישמים כל דיברה בחברה שלכם.
הסבר להם כי חשוב לך לקבל תשובה אמיתית וכנה ואפשר להם לכתוב את דעתם האמיתית .

קח את התוצאות לתשומת ליבך והתחל לפעול!

אתה מוזמן ליצור קשר ונשוחח רק על החברה/עסק שלך בחינם. אמיר דרורי אסטרטג עיסקי drorimst@gmail.com  050-7859777


 


בנוסף כתבתי מדריך מתנה עבורך
להורדה לחץ על הקישור


http://business-israel.ravpage.co.il/double-your-company?REF=ma




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב