דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב פנים כפרי חוזר 

מאת    [ 02/04/2015 ]

מילים במאמר: 428   [ נצפה 1632 פעמים ]

לבחור סגנון עיצוב פנים לבית שלכם יכול להיות מאוד מסורבל ומטעה אם אינכם נעזרים בעין מקצועית. אחד הטעויות הגדולות שאנשים עושים בימינו בתחום עיצוב פנים הוא להתעלם מעיצוב כפרי. כאשר בעלי דירות חדשות או בתים פרטיים חדשים הולכים לבחור את עיצוב הבית שלהם והם שומעים עצה לבחור בסגנון עיצוב פנים כפרי, הם חושבים ישר על עיצוב פנים במרכז של וילונות תחרה ישנים, רהיטי עץ עבים ומסורבלים, והמון מוטיבים משנים עברו שכבר יצאו מהאופנה. אם גם אתם חושבים כך, אז אתם טועים. לחשוב שהיום עיצוב פנים כפרי מייצג עיצוב של בתים בכפר הוא פשוט לא נכון. היום עיצוב כפרי הפך מזמן לגישה מודרנית שפועלת להעניק קצת תחושה מיוחדת ויותר חמימה לבית שלכם. גישה יותר סוערת מאשר הגישה המודרנית המשעממת.

אם תשאלו כל מעצבת פנים במרכז אתם תופתעו אולי לגלות אבל סגנון עיצוב פנים כפרי עושה חזרה בקרב המון אנשים. אלו שמבינים ומתעניינים בטרנדים שהולכים היום יגלו שעיצוב פנים כפרי כבר לא מתייחס לעיצוב שלם של בית בכפר אלאל מנסה להעניק כמה מוטיבים מעניינים לעיצוב הפנים המודרני.

דוגמה מצוינת היא הפופולאריות של מטבח עם נגיעות של עיצוב פנים כפרי. יותר ויותר מטבחים מעוצבים עם דגש על ארונות עץ עבה ונגיעות של צבעי חווה (צהוב, אדום וירוק) שימוש בצבעים כהים לצד גוונים בהירים במטבח, מה שמייצר חמימות במטבח. עיצוב פנים כפרי נותן הרגשה של חמימות במטבח שלא מציעים המבטחים המודרניים של היום. מטבח שמשרת את כל המשפחה ולא רק את ההורים.

מהם המאפיינים של עיצוב פנים כפרי ?


    • גמישות – מה שיפה בנוגע לעיצוב פנים כפרי הוא, שיש לו טווח רחב. טווח סגנונות רחב זה אין בשום סגנון עיצוב פנים אחר. כמובן שיש משירה על כליים בסיסיים כמו שימוש נרחב בעץ וצבעים בהירים ליד צבעים כהים אך המכלול של העיצוב יכול להיות שונה לחלוטין.
    • שימוש נרחב בעץ –אז ציינו שעיצוב פנים כפרי אוהב להשתמש כמה שיותר בעץ. עיצבו פנים כפרי דוחף לרהיטי עץ מלאים וכבדים, לפרקט מעץ, לארונות מעץ, ובכללי להשגת המראה העתיק המשובח של העץ. יש שיגידו שהצבע של העץ משדר יוקרה יותר מכל עיצוב מודרני בשיש או ברזל והם לא בהכרח טועים.
    • שימוש בצבעים בהירים לצד כהים – בכל סגנון עיצוב פנים השילוב בין הצבעים הוא קריטי. עיצוב פנים כפרי משתמש יפה מאוד בשילוב של צבעים בהירים ועליזים כמו צהוב אדום וירוק ליד צבעים כהים ויותר משעממים כמו שחור ואפור. זה מבליט את ההרגשה הכפרית ויותר אווירה שונה מהעיצוב המודרני.

אם אתם מחפשים רעיונות לסגנון עיצוב, אל תבטלו מיד את הסגנון הכפרי, חכו, ותבחנו את כל האפשרויות. אולי תגלו שעיצוב כפרי הוא בדיוק מה שחיפשתם.

נעמה פודובסקי (חג'ג') בוגרת רופין במגמת אדריכלות ועיצוב פנים, בעלת משרד עיצוב פנים במרכז




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב