דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


4 סיבות שלא חשבתם עליהם לגייס הלוואה בערבות מדינה 

מאת    [ 25/03/2015 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 2240 פעמים ]

יש לאפיק הלוואה בערבות המדינה סטיגמה שהיא הלוואה המתאימה לעסקים קטנים הנמצאים במצוקה כלשהי או בירידה. ההיגיון הזה מגיע מכך שהקרן שמעניקה הלוואה בערבות מדינה לעסקים נקראת קרן סיוע לעסקים. בעלי עסקים רבים רואים את חלק ה"סיוע לעסקים" בתור קרן העוזרת רק לעסקים בבעיה אך זה לא נכון. הקרן רוצה לסייע לכל העסקים הקטנים באשר הם. בעצם יש מגוון סיבות שעסק יכול לגייס הלוואות בערבות מדינה. הנה 4 סיבות לגייס הלוואה בערבות מדינה שאולי לא חשבתם עליהם:


    • צמצום יתרת ניכיונות על ידי הלוואה לעסקים קטנים בערבות מדינה – השימוש בניכיונות שיקים הוא שימוש שכיח מאוד בקרב עסקים קטנים. הצורך למזומנים כמה שיותר מהר מכריח המון עסקים לקחת הלוואות כנגד שיקים, או ניכיון שיקים, בכדי לממן פעילות עתידית. זה באמת פתרון מימון נוח לעסקים אך הבעיה היא שהריביות של הניכיונות גבוהות בצורה מחפירה. אפשר לשלם מעל 10% ריבית על כל ניכיון, וזה מוגזם. עסק קטן שיש לו יתרת ניכיונות שהוא מגלגל זה עסק שמשלם המון ריביות וזה עסק שמפסיד חלק מהרווחים שלו. לכן, במקום לשלם כל כך הרבה על עמלות ניכיון שיקים אפשר לגייס הלוואה אחת גדולה בערבות מדינה ולשמור על תזרים מזומנים חיובי, כך העסק לא יצטרך לקחת ניכיונות שיקים, או לפחות העסק יכול להקטין אותם, והוא יחסוך כך הרבה ריביות.
    • גיוס הלוואה בערבות מדינה למלאי – קרן סיוע לעסקים מעניקה הלוואות בערבות מדינה דרך מסלול הון חוזר כך שאפשר לגייס הלוואה לרכישת מלאי. אז אם העסק שלכם רוצה להתפתח ולהגדיל מחזור הכנסות, וזה ניתן לעשות דרך קנייה של יותר סחורה, הקרן לעסקים קטנים היא פתרון מימון מצוין לרכוש עוד מלאי. הרבה עסקים שרוצים להגדיל מלאי מיבוא פונים לקרן.
    • הלוואה בערבות מדינה לרכישת רכב עסקי – הרבה אנשים לא יודעים זאת אך הקרן סיוע לעסקים, שמעניקה הלוואות להשקעה בעסק דרך מסלול השקעות, יכולה להעניק הלוואה בערבות מדינה לרכישת רכב עסקי. אם לעסק שלכם יש צורך ברכישת רכב חדש, אפשר לגייס הלוואה בערבות מדינה למימון הרכב, בתנאי לתכנית עסקית מפורטת שמסבירה את תרומתו של הרכב לעסק.
    • גיוס הלוואה בערבות מדינה לסגירת מינוס בבנק – אם העסק שלך גם מתנהל בתוך מסגרת האשראי (העסק במינוס בבנק) אז אתה משלם הרבה ריבית כל חודש על כך. עדיף לקחת הלוואה בערבות מדינה ולסגור תא המינוס בבנק ואז העסק משלם את הריבית של ההלוואה בערבות המדינה ולא את הריבית של המסגרת אשראי שגובה בהרבה. זה פשוט חסכון כלכלי פשוט.

אם אחת מהסיבות הנ"ל מתאימה לכם, פנו עוד היום ובררו לגבי גיוס של הלוואה בערבות מדינה לעסק שלכם. בנוסף לכך חשוב לציין שהלוואה בערבות מדינה יכולה להיות פתרון מימוני מצוין לעוד מגוון של סיבות שונות.

ערן רגב - כלכלן ראשי מוסמך במימון (MBA)
מנועי צמיחה פתרונות מימון ופיתוח עסקי
www.government-loans.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב