דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יוצאים לחופשי 

מאת    [ 14/03/2015 ]

מילים במאמר: 673   [ נצפה 2052 פעמים ]

חג החירות מסמל יותר מכל את היציאה מעבדות לחירות של עם ישראל, אולי זה ישמע קיצוני אבל סוג של עבדות עדיין קיימת גם בימינו כאשר אנשים קמים בבוקר ויוצאים למקום העבודה שלהם שבהרבה מקרים הם לא ממש אוהבים ומחליפים את זמנם בכסף ולא פעם תוך הקרבה פיזית ונפשית גדולה ובלבד להביא כסף הביתה להאכיל את המשפחה ולשלם חשבונות. אני קורא לזה עבדות מודרנית במיוחד כשמדובר בעובדי קבלן. האם נגזר על כל כך הרבה משפחות במדינה לחיות ככה? האם אנחנו באמת מאמינים שזה הגורל שלנו וכל מה שנותר לקוות זה שאיזה כחלון, או לפיד ישאירו לנו יותר כסף בכיס. אז תנו לי לומר לכם חברים שלא משנה מי ינהל את המדינה שלנו ומי ישב בכנסת המצב הכלכלי שלנו לא ישתנה בהרבה !!!

אם אתם רוצים שינוי, יותר כסף בכיס, עצמאות כלכלית, כסף למותרות אתם אלו שחייבים להשתנות. ושאני אומר להשתנות אני מתכוון לקחת אחריות על מצבנו הכלכלי, נכון שהמדינה לא ממש מקלה עלינו ועושה לנו את זה אפילו קצת יותר קשה ולכן עוד יותר כדאי שנלמד לדאוג לעצמנו. עם כל החוסר והקושי שאנחנו חווים אנחנו עדיין חיים במדינה של שפע, אנחנו לא איזו מדינת עולם שלישי במערב אפריקה. אם אנחנו רוצים אבל באמת רוצים גם אנחנו יכולים לזכות לפחות בחלק מהשפע הזה. הזדמנויות לא חסרות והיום בעידן האינטרנט העולם הפך כולו לכפר גלובלי קטן.

תמיד אומרים לי הכי קל לדבר אבל יותר קשה לעשות ואני מסכים לגמרי "צריך לעשות" .

אוקיי אז מה עושים ואיך מתחילים? ברור שאין לי אפשרות להציג לכם כאן את הדרך צעד אחר צעד אבל בכל זאת כמה נקודות חשובות שיוכלו לתת לכם כיוון.


    • נישה – לפני הכל אתם צריכים שתהיה לכם נישה שזה בעצם התחום שבו הייתם רוצים לעסוק. זה יכול להיות מה שאתם באמת אוהבים לעשות, מה שאתם הכי טובים בו, מה שחלמתם לעסוק בו, תחביב שלכם, תשוקה שלכם. בכל אופן כדאי שזה יהיה משהו שבאמת עושה לכם את זה כי זה יהיה הדלק שלכם. דרך אגב גם אם אין לכם כזה תחביב או משהו שאתם אוהבים לעשות גם אז תוכלו למצוא איזה מוצר של מישהו אחר ולקדם אותו ולעשות מזה כסף.
    • אריזה - מה שאתם צריכים לעשות עכשיו זה לארוז את המוצר שלכם. זה יכול להיות, שרשרת שעיצבתם, ארנק, תיק, תמונה שציירתם, זה יכול להיות בכלל מידע דיגיטלי, אודיו, קובץ PDF או וידאו עם הידע שלכם בתחום מסוים שאנשים מחפשים. לצורך הדוגמא נניח שאת/ה יועץ פיננסי או שיש לך ידע נרחב בתחום ואת/ה בונה ספרון דיגיטלי של "איך יכולה משפחה ממוצעת לחסוך מאות שקלים כל חודש"? אני מניח שיהיו מי שירצו לקרוא ספר פרקטי שכזה שיעזור להם לשפר את המאזן שלהם בבנק ולשפר במעט את איכות חייהם, או נניח שאתם עוסקים בגינון ויש לכם ידע רב שהייתם מעוניינים לארוז יפה בצורת "סדנא לגנן המתחיל" ואתם יוצרים מיני קורס בוידאו ומוכרים אותו באינטרנט. אולי אתם רוכבים על אופניים כבר כמה שנים ואתם חיים את זה יום יום ואתם יודעים איך לתחזק את האופניים כדי לשמור עליהם ולתת טיפים חשובים לרוכבי שטח. בקיצור אין לזה סוף וכל אחד יודע ואגר מידע בתחום שמעניין אותו והוא מתחבר אליו ושיכול להיות בעל ערך למישהו אחר.
    • תוכניות שותפים – נניח וכל מה שדיברתי עד עכשיו לא נוגע לכם כי באמת אין לכם תחביב או שום דבר שאתם יודעים לעשות. אני אישית לא מאמין לזה באמת אבל רק נניח. בשבילכם רבותי יש תוכניות שותפים מדהימות שמאפשרות לכם לקחת מוצרים של אחרים ולמכור אותם. בלי להחזיק מלאים בלי להתעסק במשלוח אלא אך ורק לתווך בין המוכר לקונה התגמול מאוד גבוה ויכול להגיע ל70% רווח על כל מכירה שהתבצעה בזכותכם.
    • רקע טכני – אחד החסמים שעומדים בפני רבים מהאנשים וגם מחלק מהאנשים שקוראים כרגע את השורות האלו ואומרים לעצמם על מה הוא מדבר? מה לי ולאינטרנט? אז מתברר שרקע טכני הוא אחד החסמים הבולטים שמונעים מאנשים להיכנס ולהשתתף בחגיגה הגדולה הזו. אז זהו שאתם לא צריכים להיות איזה מומחים גדולים לאינטרנט כיוון שבדיוק בשבילכם בנו היום מערכות אוטומטיות שמאפשרות לכל אדם בלי שום רקע טכני להתחיל ולהרוויח כסף באינטרנט.

כל המידע שאני מדבר עליו נמצא ברשת האינטרנט אם רק תחפשו ותרצו ללמוד. אשמח לענות על שאלות ולכוון כמה שניתן.

ב ה צ ל ח ה ! ! !

שי חסון - יועץ ומאמן עסקי   http://www.shai.b2w.co.il/    050-8642409




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב