14 סיבות טובות למה כן לקנות מאתרי מסחר מהארץ ולא מאתרים מחו"ל
1) אחריות - על רוב המוצרים שנמכרים באתרי מסחר בארץ יש אחריות על המוצר על פי תקנות הגנת הצרכן.
2) זמן אספקה - אספקה של מוצרים שנקנים באתרים מחו"ל לרוב היא בין 14-60 יום עסקים. אתרים בארץ חלקם עם משלוח חינם מעל מחיר מסויים לרוב עד 7 ימי עסקים, חלקם אף עם משלוח עד הבית חינם! אין צורך להגיע אפילו לסניף הדואר ולעמוד בתורים הארוכים.
3) החלפת מוצר או זיכוי - קיבלתם מוצר לא מקורי? לא לפי מה שהופיע באתר? לא תקין או פגום? הפעולה הרבה הרבה יותר מהירה מאתרים בארץ לרוב ללא עלות נוספת.
4) מחיר - ת-ת-פ-ל-א-ו אבל לא כל המוצרים מהאתרים הסינים זולים יותר מהאתרים בארץ. היום יש מבצעים, חיסולי מלאי וקופונים שמגיעים לסכום קנייה סביר למוצר איכותי יותר. בדקו באתרי השוואות מחירים.
5) קרוב לבית ? אפשרות איסוף עצמי בחלק מהאתרים.
6) אפשרות אריזת מתנה או הוספה של פריטים נלווים שיגיעו ביחד : ברכה, עטיפה שונה, בלון, זר פרחים, סוללות ועוד...
7) אתם קונים מישראלים.
8) בעיות מכס - הזמנתם מחו"ל מעל סכום מסויים אתם תשלמו מיסים! לפעמים אפילו יבקשו ממכם אישור של מכון התקנים.
9) שירות לקוחות - נתקלתם בבעייה או שאתם מעוניינים בייעוץ, לדעת מה קורה עם ההזמנה, שיניתם את דעתכם לגביי הצבע - תמיד יש שירות לקוחות טלפוני או מייל לפנייה מהירה.
10) מידה לא מתאימה - הזמנתם פריט לבוש או נעליים מחו"ל - הרבה פעמים המידה לא מתאימה, למרות שבדקתם עם הסרגל הכי מדוייק, אין אפשרות החזרה. לעומת אתרים חנויות או אתרים מהארץ שתמיד תהיה לכם אפשרות.
11) מעקב הזמנות - מעקב אחר הזמנה שנשלחה בדואר רשום או אקספרס זמין באתר דואר ישראל ואתם יכולים לדעת באמת איפה זה נמצא כרגע
מעקב הזמנה מחו"ל - תקבלו עדכון באתר דואר ישראל רק כאשר החבילה הגיעה לסניף.
12) אריזת חבילה - את האמת הסינים אורזים את החבילות ממש טוב, אבל תמיד קיים סיכוי שהחבילה נפגמה, נקרעה, נרטבה במהלך ה14-60 יום. קניתם מתנות למשפחה? המוצר נפגם? חזרו לסעיפים קודמים.
13) עברית - קניתם פריט להרכבה, עם שימוש שוטף - מוצרים שדורשים תקן מהארץ עוברים במכון התקנים הישראלי ומחייבות הוראות הסבר ותפעול בעברית, חוברות הדרכה במידת הצורך.
14) שוב עברית - האתרים כתובים בשפת האם - עברית. לשאלות נוספות, פניות חוזרות או כל בעייה, אתם ומי שבצד השני לא צריכים לשבור שיניים.