דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פוליש לרצפה לפני מעבר דירה 

מאת    [ 09/03/2015 ]

מילים במאמר: 531   [ נצפה 2084 פעמים ]

אתם עוברים דירה והשמחה גדולה, אך העבודה רבה וכדאי להיערך אליה מראש. מלבד שלב האריזה, ההסדר והמיון המאפיין כל מעבר דירה, יש את שלב ניקיון הדירה לפני האכלוס. ניקיון הדירה בצורה יסודית ומקצועית תבטיח כניסה לבית נקי ומזמין במיוחד. קיימים רבים המאמינים כי ניתן לנקות את הדירה בצורה יסודית יותר גם לאחר האכלוס מפאת קוצר הזמן. אם אינכם מוצאים את הזמן לנקות את הדירה בצורה יסודית, מומלץ מאוד להיעזר בחברת ניקיחון מקצועית שתבצע את העבודה בשבילכם. ברב המקרים, לאחר שלב ניקיון הדירה, אנו מזהים שהרצפה שלנו אינה מבריקה ואינה יפה כפי שחשבנו. ביצוע פוליש לרצפה ברב המקרים יהיה הפתרון היעיל ביותר להשבת הברק והמראה הזוהר. במקרים קיצוניים מעט יותר, ניתן לבצע ליטוש והברקת מרצפות ולהשיג רצפה מהממת שלעיתים תהיה אפילו יפה יותר מרצפה חדשה. על מנת להבין ולזהות מהו הצורך הספציפי שלנו, עלינו ללמוד מעט על כל דבר. למשל מהו פוליש לרצפה ומהו ליטוש והברקת מרצפות.  

מידע מקיף על פוליש לרצפה ניתן למצוא במגוון רחב של מאמרים ובעיקר באתרי תוכן המתמחים בתחום הניקיון. מידע שימושי ורקע כללי, ניתן לקרוא גם באתרי אינטרנט של חברות ניקיון המציעות שירותים אלו.

מהו בעצם פוליש לרצפה:

פוליש (קרצוף / הברקה) היא פעולה כללית המתבצעת ע"י אנשי מקצוע המתמחים בתחום ע"י מכונות ייעודיות וחומרים מתאימים. קיימים 3 סוגי פוליש עיקריים, כאשר 2 מהם הם הבולטים ביותר והנפוצים ביותר בשימוש הביתי. פוליש ווקס ופוליש קריסטל.

פוליש ווקס-

פוליש ווקס הוא סוג הפוליש הזול והפשוט יותר לביצוע. את הפוליש ווקס מבצעים על רצפה נקייה יחסית אשר בעיקר איבדה מהברק שלה והפכה לעכורה ולא יפה. פעולת הפוליש ווקס אינה מסורבלת, בעזרת מכונה מיוחדת, מורחים שכבת ווקס (שעווה) על הרצפות, ומחכים לייבוש מלא. לאחר הייבוש הרצפה תראה מבריקה ומרהיבה. הפעולה המקוצרת והשימוש בחומר רך יחסית כמו ווקס מביא איתו מספר חסרונות שכדאי לקחת בחשבון. אמנם הפוליש ווקס זול יחסית, אך הוא אינו עמיד ולאורך זמן והוא עשוי להיפגע מגרירת חפצים כבדים או להישרט מחפצים חדים. 

פוליש קריסטל- 

פוליש קריסטל הוא סוג הפוליש הנפוץ ביותר בבתים פרטים אך גם בבתי עסק ובבתי מלון והיכלים. לפוליש קריסטל יתרון בולט - הוא מעניק לרצפות הברקה קריסטלית מרהיבה המעניקה לבית כולו מראה מרשים ויוקרתי. פוליש קריסטל יקר יותר מהפוליש ווקס בעיקר בשל העובדה כי הוא דורש עבודה מקיפה יותר כמו שיוף הרצפות על מנת להקנות מראה אחיד ונקי משריטות וכתמים. לאחר מכן מחדירים את החומר לעומק המרצפות באופן אחיד והרצפה נראית מבריקה ומרהיבה. פוליש קריסטל הינו יציב ועמיד יחסית לפוליש ווקס. הוא אינו נשרט בקלות והוא עמיד לאורך זמן. 

ההבדל בין פוליש לרצפה לבין ליטוש וחידוש מרצפות הוא גדול. אם אתם חושבים כי הרצפה שלכם לא תראה טוב יותר בעזרת פוליש בלבד, אולי מומלץ לשקול ליטוש רצפות. מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע. 

ליטוש והברקת מרצפות הוא טיפול עמוק יותר המסתכם בפוליש קריסטל. ליטוש והברקת מרצפות היא פעולה יסודית אשר בה חורצים את הפוגות שבין האריחים, מנקים לחלוטין את הפוגות וממלאים אותן בחזרה בחומר מיוחד. לאחר מכן, משייפים את הרצפות במספר דרגות בהתאם למצב הרצפות. שלב זה הוא שלב אינדיווידואלי לכל רצפה. לאחר ליטוש המרצפות והסרת שריטות, כתמים ומילוי סדקים וחורים, מלשטים את הרצפות על מנת להקנות להן מראה אחיד ומסיימים את הפעולה בפוליש קריסטל. ביצוע ליטוש וחידוש רצפםות עשוי לקחת מספר ימי עבודה, לכן, מומלץ לקחת זאת בחשבון ולהתייעת עם אנשי מקצוע.

 

דפנה ראם


פורטל מנקים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב