דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נדלן בקיסריה 

מאת    [ 08/03/2015 ]

מילים במאמר: 598   [ נצפה 1780 פעמים ]

מדוע קניית נדל"ן בקיסריה זו השקעה משתלמת? מה הופך את קיסריה לאזור מבוקש ביחס לאזורים אחרים?

בהסתכלות לטווח ארוך, מבחינה היסטורית הוכח ברציפות כי נדל"ן מהווה אפיק השקעה מאוד משתלם, מבחינות רבות. אולם כדי שההשקעה תחזיר את עצמה, כדאי להפעיל שיקול דעת ולחשוב מה תהיה קנייה חכמה. שאלות כמו מה יותר משתלם, קניית נדל"ן באזור "נחשב" או ביצוע רכישה באזור פחות נחשק אך בעל פוטנציאל עתידי? מה הופך מקומות כמו קיסריה לדוגמא, לאזורים מבוקשים למגורים ביחס לאחרים? אלו הן שאלות שנשאלות חדשות לבקרים, וכדי לבדוק את מידת הכדאיות בכל השקעה, לא פעם צריך לקבל את עצתם של חכמים.

העובדה היא שכיום, כמו בכל שלב בעבר, רכישת נדל"ן בקיסריה נחשבת להשקעה חסרת תקדים. אם כן מה הופך את קיסריה לאזור כל כך יוקרתי בניגוד לאזורים אחרים?

Location, Location, Location

קיסריה נחשבת לאחד מאזורי המגורים היוקרתיים ביותר בארץ ישראל, אם לא היוקרתי מכולם. לימים, היא תפקדה כבירת ישראל ושמה ניתן לה על שם אוגוסטוס קיסר. מיקומה הגיאוגרפי של קיסריהלחופו של הים התיכון, תל אביב מדרומה וחיפה בצפון, הפך אותה לאטרקטיבית בפני אותם אלו המחפשים איכות חיים גבוהה הרחק משאון העיר הסואן, אך יחד עם זאת כל כך קרוב לכל מקום מרכזי.

התשתיות המפותחות, רמת המחייה חסרת הפשרות, אורח החיים המודרני, הנופים עוצרי הנשימה וכן אטרקציות פנאי רבות, אלו רק חלק מהגורמים שמובילים לכך שהשקעת נדל"ן בקיסריה היא ההשקעה האולטימטיבית שצפויה להחזיר את עצמה בעתיד.

דרכי גישה נוחות

בבואך לבחור נכס להשקעה או למגורים, אחד הגורמים החשובים שעליך לבדוק הוא דרכי הגישה ואמצעי התחבורה לאזור. מיקומה של קיסריה נחשב למרכזי אך יחד עם זאת, קיים מרחק מה בינה לבין ערים גדולות ומרכזיות. אך עובדה זו לא מונעת מאלו המתגוררים בה, להתנייד ממקום למקום. קרבתה לכבישים מרכזיים כמו למשל כביש 6 (חוצה ישראל), כביש 4 (כביש תל אביב – חיפה הישן), כביש 2 (כביש החוף), כביש 65 (מחבר את קיסריה ליישובי הצפון) הופכים את דרכי הגישה אל קיסריה וממנה לה לנוחות ביותר.

בנוסף, בפארק התעשייה קיסריה, ממוקמת תחנת הרכבת קיסריה - פרדס חנה, נקודת עצירה של קן הרכבת היוצא מתל אביב לכיוון חיפה ובחזרה. לכן, גם בהסתמך על גורמים כמו אמצעי תחבורה ודרכי גישה, נדל"ן בקיסריה זו השקעה מבטיחה.

חשבתי לבצע השקעת נדל"ן בקיסריה – אך מה עם תעסוקה?

חשבת על השקעת נדל"ן בקיסריה ואף על מגורים בעיר, אך החשש לגבי אפשרויות התעסוקה באזור החל לבצבץ? אל דאגה. בקיסריה פארק תעשייה מהגדולים והמובילים בישראל המשתרע על שטח נרחב של 3,500 מטרים. פארק התעשייה קיסריה משמש כבסיס אסטרטגי עבור כ – 180 חברות מובילות במשק הישראלי, ביניהן חברות היי טק גדולות וכן חברות העוסקות במגוון רחב של תחומים כמו למשל ביוטכנולוגיה, טכנולוגיית מים, תעשיה קלאסית ומכשור רפואי.

המגוון הרחב מבטיח כי אם ברצונך לבצע השקעת נדל"ן בקיסריה, אינך צריך לחשוש מתעסוקה עתידית. במידה ולא מצאת את מקומך בפארק התעשייה, בל נשכח שקיסריה ממוקמת על צירי תנועה מרכזיים המובילים לכל חלקי הארץ השונים. כך ניתן למצוא תעסוקה במקומות אחרים ובסוף יום העבודה לחזור הביתה לחיים השקטים והשלווים.

תרבות הפנאי

עבודה? דרכי גישה? מיקום מרכזי? יש. אך מה עם הזמן החופשי?

בקיסריה אטרקציות נופש רבות וייחודיות ההופכות אותה ליעד תיירותי מרכזי עבור מטיילים רבים כגון הגן הלאומי קיסריה, מתחם האמנים בעיר העתיקה, מוזיאונים, בתי קפה ומסעדות, אפשרויות לינה שונות וכן מסלולי טיול רבים. שלא לדבר על אחת האטרקציות העיקריות – חופי הים המדהימים המשתרעים על פני קילומטרים רבים.

בנוסף, היות וההיסטוריה של קיסריה מרחיקה עד לתקופה ההלניסטית, בקיסריה ממצאים ארכיאולוגים רבים המשמשים כיעדים תיירותיים מובילים, ביניהם - נמל קיסריה, ארמון הורדוס, התיאטרון, האובליסק, ההיפוסטדיום וכן מקדשים שונים.

חשבת קיסריה? חשבת השקעת נדל"ן מבטיחה.

נכסי קיסריה

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב